Den sosiale World of Warcraft-tråden

Haha latterlig! Så blizzard tenker aldri på at spilla deres faktisk har suicide bombers i seg, mener å huske at man kunne rekrutere goblins som sprengte seg selv i warcraft 3 eller ett av de forrige...
 
SITAT(justincase @ 10.01.07, 14.07) 46335
Jeg er enig, det der er fucked up Crizpy... Også etter 2 år da! Men men... Kan sjelden stå imot the allmighty power of a GM! :(

Btw, min main transferes til Deathwing snart! (Skal kutte ned på spillinga, og spille med RL venner). Er på alliance da, men kan komme å ganke deg hvis du vil ;)
[/b]
Hvem kjenner du på allaince siden?

Affable: QTF! :D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Char`en min er egentlig old-school på Deathwing, den ble startet og levlet der, samt at jeg var med i guildene Refelction og Truth, men under kjempe migrasjonen til Tarren Mill, ble jeg med dit, sammen alle in-game vennene mine, og så havnet jeg på Shadowmoon enda senere :)

Så kjenner ikke så mange på DW lenger, er bare de RL kameratene, Lexs, Dinosuarjr, Fantomet, Zhim, DarkRadash, Doole... Tror ikke noen av de har gjort seg spesielt bemerket på serveren :)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT
So, with all the terrorism carried out by suicide-murderers in the world today, and many years back, you don't find that name offensive?

I've only got three words for you: You deserve it! [/b]
Og jeg som trodde vi var på WoW-EU og ikke WoW-US. :p
 
SITAT(justincase @ 10.01.07, 14.50) 46344
Char`en min er egentlig old-school på Deathwing, den ble startet og levlet der, samt at jeg var med i guildene Refelction og Truth, men under kjempe migrasjonen til Tarren Mill, ble jeg med dit, sammen alle in-game vennene mine, og så havnet jeg på Shadowmoon enda senere :)

Så kjenner ikke så mange på DW lenger, er bare de RL kameratene, Lexs, Dinosuarjr, Fantomet, Zhim, DarkRadash, Doole... Tror ikke noen av de har gjort seg spesielt bemerket på serveren :)
[/b]
Trodde Dinosuarjr hadde slutta :confused:
Sist gang jeg så han var han i en guild som het "det var ikke hva det er"
Hihi..
Reflection var en fin samling idioter.

Duke: er vel en stund siden jeg var sagt stort på mage forumet.
 
/me gir Crizpy et godt og dypt støt
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Crizpy @ 10.01.07, 16.47) 46389
Trodde Dinosuarjr hadde slutta :confused:
Sist gang jeg så han var han i en guild som het "det var ikke hva det er"
Hihi..
Reflection var en fin samling idioter.

[/b]

Hehe, tror dinosaurjr har slutta flere ganger jeg ;)

Men :confused: @ Reflection? Reflection guildet er det vakreste WoW eventyret noensinne! :) Hva er greia?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(Evehr @ 10.01.07, 17.34) 46399
Jeje, det er ikke støtende, jeg ville bare bevise poenget til cycerin at det ikke bare er hos amerikanerne Terrorist angrep er en Reél trussel :)
[/b]
Jeje, fint At du, gjorde det :)
 

EagleJin

Bear Necessity
Nå begynner jeg virkelig å bli lei oppdateringer fra Blizzard.

Fy som jeg gruer den dagen jeg må formatere å legge inn WoW på nytt. -_-
 
Jeg også, og den tiden kommer snart, men er rimelig sikker på at TBC inneholder det meste av patcher...