Den sosiale World of Warcraft-tråden

Funker med frostbolt + icelance, for frostbolten er fortsatt i lufta da du trykker på icelance.

Og begge blir reflektert med spell reflect.
 
Flytta warrior'n?
 

EagleJin

Bear Necessity
tenkte litt på å flytte roguen tilbake ditt, men det er jo en low pop server >.< Low population suger når man planlegger å spille casual.
 
Er vel greit nok på Ahn'Qiraj. Jeg er nettopp ferdig med millen så jeg håper jeg får spilt litt mer nå.
Hvorfor er low-pop så gærnt når du vil spille casual? Tror du finner bedre PUGs på en high-pop realm? :p
 
Servern min er low pop, funker fint med pugs. Ikke at pugs er noe man vil ha men.
 
Jeg sliter som faen med å finne pugs:sukk: Det er irriterende, siden man må ha så jævla mange runs i hver jævla instance for å få tak i heroic keys... Og pugs i tempest keep er jo helt negrisert, har bare vært med i en gruppe der vi har gjennomført en instance og det var arcatraz, de andre har bare blitt tull, begynner i bunn og grunn å bli drittlei:sukk:
 
Er vel ikke kvaliteten på pugs jeg tenker på, men mer på kvantiteten. Når jeg planlegger å forsettemed å spille casual, vil det si at jeg ikke kommer til å ha noe hardcore guild og ikke kunne planlegge spilletiden min. Derfor er det ganske positivt å kunne skaffe seg en pug lett, istedenfor å vente i en lang stund.
 
Du må nesten ta ansvar i PUGs, ihvertfall om du vet hva som skal til. Mark targets osv. Sålenge du ikke har med totalt skadde folk skal det gå greit.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
PuGs er som offentlig toaletter, unngår de hvis jeg kan...

Jeg er ikke mye koselig å ha med i PuGs, lav tålmodighet. Guild er det eneste som gjelder, 80% av grunnen til at jeg fortsatt spiller i det hele tatt er folka i guilden.
 
Værste er folk som hele tiden skal gå afk! Også spesielt de som ikke en gang sier ifra. Jeg sier alltid at man ikke skal si ifra når man er klar, men si i fra hvis man IKKE er klar før hvert pull...

Men, det går heller dårlig når de ikke sier i fra at de er klare eller er afk slik at pullet går til helvete! Mange som ikke forstår at det er jævlig viktig å ha tempo spesielt i TK, siden respawnsa der er negriserte og popper fort, så hvis man ender opp med å slite på en boss og få mange wipes kan man fort ende opp med repops hvis man ikke har vært effektivt med trashet, men det er ytterst få som har forstått det:sukk:
 
SITAT(Lurtz @ 07.03.07, 01.30) 55517
PuGs er som offentlig toaletter, unngår de hvis jeg kan...

Jeg er ikke mye koselig å ha med i PuGs, lav tålmodighet. Guild er det eneste som gjelder, 80% av grunnen til at jeg fortsatt spiller i det hele tatt er folka i guilden.
[/b]
Ja samme her.
Vært på kanten til å slutte fler ganger. Enesten som får meg til å bli denne gangen, er arena laget vårt, og folka jeg spiller med der.
 
Selger nok kontoen min jeg. Funnet ut at jeg ikke har tid nå som jeg jobber, og dette er siste halvår av VGS for meg, har ikke råd til å bruke så mye tid på et spill lenger.

Så da sier jeg takk for meg, holder på å selge kontoen i skrivende stund.
 
Ikke gjør det, da. Vi vet alle at du kommer til å angre...
 
Topp