Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Affable @ 07.03.07, 17.02) 55562
Ikke gjør det, da. Vi vet alle at du kommer til å angre...
[/b]
Angre om et par uker, eller angre når jeg ikke kommer inn på et universitet fordi jeg strøk i tysk på grunn av fravær?


Et ganske lett valg for min del.
Og nei, jeg liker ikke wow lenger :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da er vi endelig enige da, Eivind. :D
 
Til syvende og sist, ja :D

Men, jeg ser fortsatt ikke bort i fra at wow kan være moro med de rette folka rundt deg, da blir spillet utrolig.
Men jeg må nesten ha et konkuransespill, klarer meg ikke uten, kanskje jeg fyrer opp xboxen igjen, alt for lenge til halo 3.
 
Er morsomt å ta en turn innom wsg, gjøre litt arena og ta en instanse eller to, bare ikke det blir for mye av det.

Spiller et par timer om dagen. Gjør stort sett andre ting. 100kr. i måneden for det, er ikke en dyr pris å betale.

Men det er ikke like kult som det var før.
 
Hehe Eivind. Hvor mange ganger har du ikke motivert deg selv til å slutte opp gjennom årene med world of warcraft for å så komme tilbake? :) Før wow basillen så regner jeg det var cs du drev på med sammen med mange andre her inne.
 
SITAT(Lurtz @ 07.03.07, 01.30) 55517
PuGs er som offentlig toaletter, unngår de hvis jeg kan...

Jeg er ikke mye koselig å ha med i PuGs, lav tålmodighet. Guild er det eneste som gjelder, 80% av grunnen til at jeg fortsatt spiller i det hele tatt er folka i guilden.
[/b]
Jeg vet hvordan det føles... Pugs får deg til å føle at du kunne lede raide 100x bedre enn den som gjør det..
Ta MC f.eks... Sist pug jeg var i var for ca 2 måneder siden, vi gikk inn, sto å venta på alle, "Ok bare tenkte jeg skulle nevne dette, folk begynnte å krangle om at BoS ikke var nødvendig på Mages <--- som jeg er..."
men uanz.. Vi kom inn å folk viste ikke engang at du må ta Fire spawns.... tror vi wipa ca 3 ganger bare på det!!!! så fikk de det inn i hode. Så var det å "Hugge" De som ser ut som Rock elementals... å etter det så bare sa jeg "poof" Eirin has left the raid group!!! :p
 
Bare med raid targeting,skull for dps, stjerne for polymorphetc gjør underverker i pugs. Ikke at en eller aen gjøk dpser en annen npc som gjør at tanken må løpe rundt omkring som en annen idiot for å få aggro igjen.
 
SITAT(Epzilon @ 08.03.07, 10.15) 55652
Hehe Eivind. Hvor mange ganger har du ikke motivert deg selv til å slutte opp gjennom årene med world of warcraft for å så komme tilbake? :) Før wow basillen så regner jeg det var cs du drev på med sammen med mange andre her inne.
[/b]
Det er nok ikke mulig å benekte nei. Men i mitt forsvar har jeg egentlig aldri "sluttet" fordi jeg ville det selv, jeg har tatt en pause i nesten to måneder fordi skolen og mye annent krevde det, men nå har jeg fått 190 Euro for kontoen min, ikke like mye som jeg kunne ha solgt den for på level 60, men er fornøyd med å få dritten ut av hus.
 
Lykke til med å slutte da, skulle ønske jeg klarer det selv, spillet er overhodet ikke så kult som det var før, og om jeg må grinde mer framover ... da ..

Nå som jeg endelig har roet meg ned og tenkt litt så vet jeg ikke om jeg skal fortsette med WoW, snart kommer jo sommeren og da rører jeg ikke spillet så mye anyway, kanskje lvl opp en ny char som casual (lol)

Nei faen as, spillet er for aller første gang ikke moro! (frostnova nerfen)

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...40786&sid=1
Her står det bra info om hva som skjedde.



http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...33009&sid=1
sant, men litt whine.


Jaja, tok meg en dag eller to å bli rolig igjen, men en god vår til oss alle og kanskje en vakker dag så er wow tilbake der det var for halvannet år siden.
 
Jeg vet ikke helt om det er såpass ille jeg da. Om to uker er det nærmere glemt.

Når man først går frost, har man jo elemental peten, og cold snap. Det er 3 Frost Nova (4 hvis cold snap funker på pet?)
 
Priesten min er mest sannsynligvis pensjonert, mulig jeg skal spille gnome warrioren min med litt casual pvp. Er 63 atm.


Vi får se, er litt lei selv.
 
Ja, men er vel på tide å farme litt rep med henne snart og, spilt litt mye de to siste ukene.


Heldigvis er det gode rewards, så det er verdt repgrindinga :)
 
Det er sånn humor som gjør at man sitter å dunker hodet i bordet ...


Men du vet jeg er glad i deg. :kos:
 
Hei og hå.

Som en caster, hvilke factions bør jeg gå for rep? Jeg føler det er som en jungel der ute i Outland. Jeg har sett en pen 1h exalted sword med rimelig heftig spelldmg. Duke, noen forslag eller det kun pvp i gården hos deg?

Jeg er fortsatt specca arcane/frost som før og jeg merker ikke så sinnsyk forskjell på shatter. Sålenge man caster frostbolt og icelance/cone of cold samtidig så critter begge lett.
 
Topp