Den sosiale World of Warcraft-tråden

Er det noen andre enn meg som synes det er rimelig kjipt med at de har annonsert expansion? Det føles ut som pre-tbc der du hadde de som gav faen i alt og farma honor i bgs og de blodseriøse som gjorde naxx.

Blir moro å prøve Age of Conan i fremtiden. :)

SITAT(Nameless @ 15.08.07, 20.42) 77409
Nå ble jeg nysgjerrig.. Fortell :)
[/b]
Ingenting.

Warcraft har uendelig mange sinnsykt tøffe historier. De er nesten verdt å lese bare for moroskyld. Noveller om jævlig tøffe folk, man behøver såvidt å like fantasy for å like dem. Men de skal lage en helt ny en som en idiot sikkert kommer til å voldta.

Særlig når de aimer etter samme fyren som jobba på 300.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja, da ser det ut som om jeg gjør comeback.
Sluttet helt å spile WoW rett før TBC, men nå har jeg da innstallert det på nytt.
Har min lvl 70 warlock, på Deathwing. Tenker dog å holde meg unna PvE`en i denne omgang, ettersom det ble litt ve mye spilling over en ganske lang periode... Men satser på litt hyggelig random PvP!

Så nå kommer bare den delen med å oppdatere seg i forhold til det som er skjedd siden sist... :usikker: Og lære å spille på mac!

Har vært en herlig raid-dag i dag, vi bestemte oss for at vi var drittlei casualspillerene i guildet som bare dukker opp når det passer de så vi valgte å splitte guildet Undecided og dra alle raiderene til det nye guildet som ironisk nok heter Decided.

Vi dro da på vårt første raid som startet i Gruuls lair(ferdig på et kvarter), så maggy(død på ca et kvarter han også), Tidewalker(brukte litt tid der siden vi surra med trashet, med one shotta han også), så tenkte vi å prøve oss litt på Karathress og vi tok han faen meg på første forsøk også!

Endelig ble det gøy å raide igjen! YAY!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Crizpy: Maylinn, warlock! Begynte på DW for lenge siden, migrerte med guildet til Tarren Mill, så joinet jeg et guild på Shadowmoon, og dro til slutt tilbake til Deathwing :)
Er for øyeblikket i et dødt guild... Egentlig litt kjedelig ;/

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fant deg ikke i hvem-spiller-hvor tråden, er du der du og? Og evt. char din? :)

Tok meg selv i å sitte å se på PvE progressen til de forskjellige aliance guildene idag... Gikk til og med inn å så på noen apllication deler av noen forumer... Men skal ikke, skal ikke! Kanskje... :usikker:

Jeg var Crizpy, warrior på deathwing.

Nå ekisterer ikke den lengre. Tenker jeg begynner rundt neste expansion. Det er ca det første året på dataingeniør, og det er slækt som helvete + at jeg fikser egen leilighet, så må ha noe å bedrive tida med :p

Jeg ser for meg han brøle i Cannibal Corpse style når han blir eid eller dauer generelt:p

rofl!

haha. jeg bare digger hans ord om Night Elves :D

Alle skjønner at han bare er usikker på seg selv uansett. Alle vet at male nelf er sexy.

For å være ærlig, så synes jeg de ser skikkelig bedretene ut.
Og hvis jeg noen sinne starter med wow igjen, skal jeg være undead.
De er fete, og har fine racials.

Tauren er uaktuelt..blir target så jææævlig mye i battlegrounds å sånn da lssm

Weee, Hydross down på 2 forsøk i dag:D Så da er det bare Leo og Vasjh igjen! Tydelig at splitting av guilden funket:D Så da er det to bosser ned på en uke, Karathress og Hydross og jeg må si at Hydross var ekstremt enkel.

Edit: Vi prøvde oss på leo the blind og fikk han faen meg ned på 6% på 3 forsøk, synd at det var over raid-time og folk måtte dra etter det:sukk: Men leo er nede i morra!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kompis av meg vil bytte sin 70 UD rogue med greit epixx gear mot 70 horde warr. Veit det har blitt linka bra sider her, men har aldri sjekka dem ut sjøl så url plx?