Den sosiale World of Warcraft-tråden

Og da var leo down, neste boss ut er Al'ar og vi fikk han ned til 50% i phase 2, så regner med å ha han nede til uka også:D Får inderlig håpe det går like fort med de resterende bossene også, selvom jeg vet at Vasjh og Kael kommer til å ta en stund.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Faen da, kan ikke patchen komme snart? To måneder med pingleskuldre og bugga offhands. Jeg hadde håpet på denne onsdagen, nå som det har vært preloading.

Kjenner flere folk som har blitt banna i 72 timer for power-lvling. Grunnen til at man ikke kan banne de 100% er fordi de ikke har håndfast bevis på at de har brukt powerlvling. Eneste en kinesisk ip sier er at kontoen ble spilt på fra Kina, det er ikke ulovlig å dra på ferie dit.

Har skjedd noen ganger.
Husker en "epic" tråd på US forumet, om en som flama en gm for at han ble banna..så hadde han logga på 2 minutter etter at kineserne logga på, på den andre sida av jorda.

Han ble eid.

Hihi, shamanen og roguen som var på laget mitt før jeg quitta, spiller 2vs2 sammen.
Nå er de på toppen av ladderen, og best i sin klasse i hele verden når det kommer til 2vs2.

Litt fint å se klasser som shaman og rogue gjøre det så bra, istedet for den uendelige manawar driten 2vs2 har blitt.
Sl\aff warlock+random healer.

Combat mace + WF er skumle saker vil jeg tro da? Arena har bare bevist at mindre BGs faktisk ikke fungerer, som blizzard har sagt siden spillet ble sluppet.

Sleng opp armory på disse folka om du gidder da.

En av mine 2v2 partnere fikk 1 plass på cyclone på 3v3. :D

For øvrig, dem booster arena-points på 2v2 og 3v3 littegranne fra neste patch.

CASUAL WARLOCKS WANTS EPICZ TOO!

Har hatt fullt s2 set i et par uker nå og .. faen å lett det er å få det jævla gearet, og irriterer meg enda at alle ligner på hverandre. QQ

Jepp. Virker som om TBC bare var et svakt forsøk på å kjøpe mer tid til Wrath of the Lich king. Klarer de ikke å gjøre det skikkelig engang blir jeg lei meg.

Kommer du til å starte igjen når det er ny expansion ute?

Frister litt her, men det er ennå lenge til. Tror jeg begynner helt på nytt igjen. Hører at det skal bli ca 30% lettere å levle fra 1-60, så det er jo bra.

Skal nok det ja, har "preppa" en rogue av og på den siste måneden. Spilt 10 arena matcher i uka osv. (Ja, en time i uka, jeg har en sykdom)
Forhåpentligvis lever expansion nok til at jeg kan nyte spillet istedenfor å irritere meg over alle feilene.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fort, mekk en signatur av det, noen.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Gameplay er så trått nå at expansion ikke kan komme fort nok for min del. PvP = langdryge mana wars med mindre du spiller 4DPS 5v5, og da går det på flaks. Morsomme specs som sealfate prep dagger og hemo er ubrukelige, så det er å holde slice and dice oppe og prøve å treffe den teite lagwarpende male human priesten i ryggen med det litt mer rogue-aktige spammeangrepet mutilate mens du har en feit dverg i hælene som spammer hamstring og klasker deg for 3k med penisforlengeren sin.

Jepp. Selv logger jeg en time i uka kun for å få de 550 poenga, har 4/5 set nå, men mangler head, og combat våpen, valget blir vel sverd, da det eier maces i lvling.

Forøvrig hadde vi rimlig høy raiting etter fem uker med 10-0, men så klarte noen å drite ned hele greia til 1700 og lowbie brackets. Vi spiller Rogue / Paladin, hvor jeg (rogue) ikke akkurat er verdensmester for tiden, så mye av arbeidet står på healern (utrolig nok er healere 90% av motoren i både pve og pvp, hurra)

Over 2100 rating på 2v2 nå =) Over 2k på 3v3, men har ikke fokusert så mye på 3v3, 5v5 teamet er det samme hver uke, vi går opp til ca 2010 rating hver uke og spiller ca 10 kamper i uka, så gidder dem ikke fordi det gir så imba poeng, så jeg leavet den 5v5 forrige uke og prøver å finne en god 5v5 som er care med rating som vil spille mye.

Drittspill. -_-