Den sosiale World of Warcraft-tråden

Når jeg tenker over det er det ganske imponerende:D Vi har cleara hele SSC på ca en måned:D

Eller vi hadde jo tidewalker og Lurker nede før det, men da var vi en annen guild:p
 
bossene før vashj & kael er relativt enkle (med et par unntak som bl.a. Hydross, Leotheras som kan være hard for nye guilds)

Vashj og Kael'thas derimot er mer vanskelig og utfordrene (noe jeg liker veldig mye) og har enda wipet litt på dem selv nå med hyjal på farm og fokus på Reliquary i BT
 
Vashj var igrunn ikke så veldig vanskelig, det som er vanskelig med Vashj er randomness, etter vi wipa på 8% så hadde vi 5 førsøk med randomness som fucka opp alt, healere som fikk forked lightning på seg mange ganger i løpet av veldig kort tid, hunteren vår ble truffet 7 ganger i løpet av 30 sekunder på det ene forsøket:p Så utenom det så tror jeg vi straks kan sette vashj på farm sammen med alle de andre bossene. Hydross er etter min mening en av de enkleste bossene i SSC, det er bare å la være å ta aggro:p
 
Tok nettopp ned Hydross og jeg fikk en ny imba epic. Ranger-Generals Chestguard. :D

Og nå har vi en pause til kl. 20:45 hvor vi tar et try på Lady Vashj.

Noen som har tips og tacs til meg ? Er hunter. :)
 
Japp, fant ut noe lignende. :p
Prøvde meg som kiter på Striders men det skal så lite til før at det skjærer seg så en frost mage skal få jobben.

Ellers, first kill på hydross og vi fikk vel Lady Vashj ned til 64 %.
En grei dag og i morgen er det på tide å farme resten av instancene.
Gief some t4 sier jeg. :)
 
Vi klarte å wipe på phase 5 på Kael -_- Jaja, tar han denne uka så battle for hyjal/Black Temple her kommer vi. :D


Eller, jeg degraderte meg til PvP member men er en av to PvP members som blir accepted som PvE members. ^_^

Og Lurtz : Kael er vanskelig som i helvete !! Vi har dritet i SSC de siste to ukene; så vi raider 3 ganger i uka og alle de 6 gangene har vi kun øvd på Kael, vi ser på oss som ferdig med SSC i og med at looten der suger i forhold til spank and tank BfH og de første bossene i BT.
Og btw Lurtz, jeg har noo idea hvor jeg skaffer mods fra, så samme som sist gang gjør klar en zip-file med alle modsa som du sendte meg sist gang. =) (Minus Priest-shittet da :F )

Videre vil jeg seriøst ha sesong 3 nå, ellers så skaffer jeg meg enten s2 staffen (har allerede s2 dagger + s2 offhand) eller så bare kjøper jeg rogue-dagger eller no, alt er bedre enn å sitte på med 5k poeng og vente til s3.

Og btw:

SITAT
And regarding the topic: Yeah, I agree - its starting to get retarded and I'm sure that Blizzard knows that 95% of the wow-player base HATE the fact that pve and pvp gear looks the same and that they stated that locks dominating lower brackets and they would take a look at it; result : Buffing up 2v2/3v3 brackets.

Can you image you walking in the town and all people looking exactly the same? -_-

Edit: What was it before? % on 3v3 and 2v2? 70% and 80%[/b]
Seriøst: 3v3 ratingen min gir meg over 1000 arenapoeng i uka etter denne patchen.
 
Locks er seriøst dominerende i 2v2 spesielt. Møter man en lock + healer kan man som regel egentlig si seg tapt, spesielt om de har bra gear og vet hva de driver med. På Vindication har vi en SL-warlock og en disc priest med 2400 rating, og andreplassen har rundt 2200. (Liten battlegroup, og, veldig overdrevet.) Meh, det som egentlig er skikkelig "overpowered" med locks er deres health regen. Om f.eks Drain Life kun kunne brukes på pettet ditt, og hatt 1 sek casting time, så hadde locks vært greie. :3 Mweheheh. (Mener selvfølgelig warlockens egne pet. Da hadde ikke drain life gjort skade på deg, men warlocken hadde fortsatt fått samme antal health tilbake, samtidig som deres pet (som faen meg er immune/resistant til ALT (Jeg spiller mage)) hadde tatt litt skade.) Jaja. Lurer på om denne resilience buffen blir merkbar. Har tross alt -10% damage på dots, men jeg tror ikke det blir å merke noe særlig. <.<
 
Kael er ikke balansert for fem øre i forhold til de andre bossene. Han kunne like så godt vært en eller to bosser før Illidan.
 
Patch 2.3 notes :

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...12019&sid=1


:elsk: buff for alle :D

Mage får soulwell for food/water

Quote:
We also are making it possible to buff in Battlegrounds the same as you do in the Arena. You'll be able to buff for free prior to the BG starting and also for a short period after being resurrected by a Spirit Guide. This is slated for the 2.3 patch along with more changes to AV. Hopefully, everyone will get into the PTR when it goes up and test out all of the changes and let us know how it feels.

We are definitely glad that the AFK reporting seems to be inspiring more people to not AFK in AV right now though.


Trying to find something about rated battlegrounds.



Drain life will be affected by Mortal Strike.

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!
 
Det er en del rykter på mmo-champion også.

SITAT
Level 20-60 Quest EXP has been increased, while EXP to Level has been decreased.[/b]
Blant annet denne er jeg glad i. -30% experience required for hver level, i tillegg til +30% exp increasement fra quests. HAY ALTS!

SITAT
Mages

Damage coefficient reduction is removed from Improved Fireball/Frostbolt. (Source)

New spell : Ritual of Refreshment. It will allow players to pick up their own stack of food/water, similar to a Soulwell. (Source)

Evocation restores 15% of your total mana every 2 seconds instead of being a spirit-based mana regen increase. (Source)

Arcane Meditation is being increased to 10/20/30% mana regeneration. (Source)

Ice Barrier gains additional benefit from spell damage bonuses. However, the base absorb values of ranks 5 and 6 have been reduced. (Source)[/b]
:3 Shamans blir også buffet mye.

.. og rogues.

SITAT
Fleet Footed increased to 15% speed increase
Deadly Throw traveling speed is being increased significantly, it will reach your target faster and the snare will last one second longer. (Source)

Ruthlessness won't be triggered by Deadly Throw anymore, and Ruthlessness will be changed to only affect melee finishing moves as a whole. (Source)

Blind no longer requires a reagent, is changed to a physical attack, will share the same diminish category as cyclone, and will diminish in PvE as well as PvP. (Source)

Shadowstep can be used at any time (even when you're not stealthed). After the use of Shadowstep threat caused by the next Ambush, Garrote, or Backstab will be reduced by 50%. The cooldown will be increased to 40 seconds. (Source)

Dirty Deeds increases the damage of special attacks by 10%/20% against targets that are below 35% health. (Source)[/b]
Jeg tror dette blir den beste patchen på lenge. 8D .. og husk at en del av dette er rykter. Så.
 
Rogues blir absolutt ikke buffet, de blir fikset. Det er en utrolig stor forskjell. Deadly throw er faktisk en silence det er umulig å beregne.
Står man på maks range, tar det 3.1 sek før prosjektilen faktisk lander. Dvs at så og si alle spells verdt å bruke mot en rogue vil bli brukt.

Hvorfor tror dere Cloak of Shadows har 1 min CD? Hvorfor tror dere rogues fikk den absolutt beste 5-set bonusen på arenasettet sitt? Og hvorfor fikk de enda en ekstra silence på gloves?

men hva vet jeg, lololol.
 
Endelig. Selv om jeg ikke spiller lengre, så gleder det meg at de jævla negerlockene blir nerfa. Håper de slutter spillet og tar selvmord pga massQQ'ing eller noe.

redigert: rogues og warriors blir nerfa med tanke på haste rating da. :/
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Dirty tricks er kanskje det beste 2-point talentet i spillet nå, så bra at jeg vurderer å offspecce combat istedet for sub på muti builden jeg kjører om dagen.

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men shadowstep kan bli en utrolig festlig 3v3 og 5v5 build nå. Warpe bort til en resto druid som nettopp har stukket av og låse han ned i 10-15 sek, eller vanish-shadowsteppe en priest med 30% hp rett ned. Bare de fjerner energycosten og frir den fra global cooldown er jeg fornøyd - siden SS hverken stunner eller har travel time slik som intercept, får man ikke alltid gått i gang med stabbinga.

Hunters kommer til å være enormt jævlige med frost traps som ødelegger flyten i teamplayet ditt og en 41-yard dispel hvert 6. sekund samt ond DPS, enh shamans kommer til å eie alle classes som ikke har en dispel 1v1 og selv retridins kan bli rævsmerte hvis de har ordentlig statprioritering på sesong 3-settet sitt.

Blir å skaffe seg epic belte og trinket i løpet av AV-weekend, og så er det bare ranged, chest og en ring igjen å bytte ut før jeg er fully epix'd. Føler meg pimp nå som skulderbuggen endelig er fiksa. Pimp og faaaaarlig.
 
En kamerat og jeg leter etter en pve guild, jeg har tenkt å begynne raiding, og holder på å lage spellfire settet, han har allerede helt greit raiding gear.

Så om noen på horde siden trenger en raiding mage og rogue, si ifra :) Vi transfer gjerne bort fra sunstrider.
 
Hehe, jeg tok 3 deler (head,skuldre,chest) av s1 arena gear og skiftet alle gemsa ut med + 4 all resist, tok , head enchant + 20 shadow-resistance og kjøpte en ny honour-cloak og enchanted den med + 15 shadow resistance, samt + 7 all resist enchant på skuldre.

Resulatet ble 104 shadow-resist, 10373 hp ubuffet og 478 resiliance, jeg har fortsatt ikke fått den jævla pvp-ringen fra SSC, men har gitt opp det.
I tillegg magic absorption talent i arcane som gir + 10 all resist og 5% mana tilbake om jeg får en full resist, funket jævla bra.

Men either way, resultatet var at jeg gikk opp fra 2100 (stabilt) til 2178 på 2v2 sammen med en mace-rogue.

For første gang i vårt liv har vi klart å ta druid/warlocks setups (både SL og affliction, men SL/druids er enklere)

Tror vi møtte druid/warlock druid/rogue og druid/warrior de siste 20 kampene våre 2v2, er så latterlig alle de setupsa.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ale&n=Dukle my profile
Edit: Armory er ikke oppdatert QQ

På PvE delen så tar vi ned Kael idag, jeg får ikke lov å være med siden jeg bare har gjort PvP i det siste =(
 
Jau, kommer kanskje ikke som et stort sjokk, men da var Solarian nede på 3 forsøk, tok litt tid før vi fikk orden på bombinga:p Men jeg må si at den bossen i bunn og grunn er enklere en loot reaver:p
 
Heldige faen! Selvom du må drepe han igjen før du kan bli med i Hyjal og BT;P

Selv kom vi mer eller mindre til fase 3 på Kael, noe som i bunn og grunn er grei progress, selvom vi enda sliter som faen med å få ned de jævla flygende våpna:p