Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg var på Ravenholdt (RPPvP) og flyttet til Sporeggar (nyeste RPPvP-realm.) Jeg er litt.. glad i roleplaying, egentlig. Sånn.. leve deg inn i karakteren din greier.

Ah, haha, jeg har misforstått noe. Jeg har alltid trodd at de 5% beste får gladiator title, men det er jo 5% beste. :l Siden dette er en liten battlegroup gjør det det enda vanskeligere, med tanke på at det bare er cirka 3300 teams, hvilket vil si at man må ha 2230 rating+ for å få Gladiator title. Jaja. Får vel finne meg en disc priest da.
 
Yes folkens. Har ikke posta eller vært aktiv på en stund her nå. Og på den tiden har jeg rukket å bli full epic. /flex
Gammel guilden min Örfil hadde fin progress ei stund men ble tilslutt et eneste mareritt og vi fikk såvidt nok folk til et karazhan raid.

Så jeg applyet for en ny guild med hvor alle er norsk utenom 2 svensker og 90 % av dem kommer fra finnmark. :p
Manifest Destiny er guildets navn og jeg ble kasta ut i SSC i dag og har ikke vært med på annet enn karazhan, så det var jo litt interessant.
Prøvde en del tries på Fathom Lord Karathress, men ble eid av spitfire totemet til shammy minibossen.
Men uansett virket som et trivelig guild og alle er skilla i det de gjør.
Og for min del fins det ikke mye som er mer artig enn å sitte på TS med finnmarkinger som bannes nesten konstant. XD

Ble dessuten godt likt pga misdirection og min Goblin Jump Cables XL.
 
Ja, det var det vi alle fikk klar beskjed om av raidleadern om å lage en macro til det, men så var det ikke alle som fulgte like godt med.

Får se om jeg blir tatt ut i kveld. :)

Editzor:

Jadda, vi tok ned karathress i dag og det gikk rimelig smuuud. Droppa to t5 leggings of the vanquished hero, må vel regne med å vente en stund på dem, men iallefall to mages ute av veien. :p
Stakk innom TS å prøvde oss på Al'ar og han går vel også ned i morgen eventuelt torsdagen. Begynte å stryke med i phase 2 pga litt forskjellig. Tabben var vel at tanks ikke holdt seg i LoS.

Verste er at jeg klarer jo greit å følge med på det som skjer og gjør det jeg blir bedt om, men gearet mitt strekker ikke helt til. Går altfor lett oom og trenger sårt litt intellect og mana regen. Grunnen er jo at jeg ikke har vært innom verken gruul eller maggy å skaffet meg litt tier4 som er har greit med intellect og mana regen på.
 
Vil igrunn anbefale dere å dra innom Leothras først, han er enklere enn Al'ar etter min mening, ikke det at Al'ar er vanskelig:p

Er rimelig digg nå at de fleste bosser som vi har tatt mer eller mindre går ned på første forsøk:D Denne uka har vi hatt god tid å øve oss på Vashj, bare synd at for mange hadde signa Unavailable i går til at vi fikk prøvd oss mer, men vi har hvertfall tatt a ned til phase 3, nå gjelder det bare å få bedre kontroll og minimere antall fuckups slik at vi har alle mann opp i phase 3 og mer eller mindre alle adds nede:p

Men venter i bunn og grunn på at vår alles kjære Al'ar skal droppe fist våpna sine, begynner å bli rimelig lei av å løpe rundt med Vindicators brand og Lathros shifting sword:p
 
regner med at du spiller horde på Grim Batol da AzMan? :)


<-- Alliance på Grim Batol (spiller i Deus Ex Machina)

Thomas(Jarlaxle) også på Grim Batol ally


@Maximum: Jeg er som oftest Master-looter i våre raids og de siste månedene har jeg bare loota off-hand fist våpnene fra Al'ar, MainHanden dropper aldri (samme med cloaken som vår MainTank er gal etter)
 
Jeg lurer på om hvem som er master looter faktisk har noe å si for det som dropper, fordi det virker som at de som er master looter regelmessig looter det samme hver JÆVLA gang! f,eks i går brukte vi en annen master looter og vi fikk masse drops som vi aldri hadde sett før.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Tror ikke master looter har en dritt å si, for det første er det bare en av flere loot metoder. Jeg vil tippe at det genereres loot tables ved dannelse av instance ID-en, dannelsen av instance ID-en er da det samme som når hjulene slutter å spinne på en spilleautomat og looten er da satt for den uken.

Vi tok Teron Gorefiend her om mandagen forresten :) Prøvde også Gutrogg Bloodboil såvidt det var, han virket ganske lett og grei, så han går nok ned denne uken.
For å være ærlig så synes jeg Black temple er for lett. Ingen av de fire bossene vi har tatt nå har tatt mer en 6 timer å lære, Shade of Akam døde på 2.forsøk. Kael`thas er langt vanskeligere enn de 5 første bossene i BT og de 4 første i Hyjal.
 
Instance IDen din er også en preset til hva slags loot man får. Altså, ikke selve koden du selv ser, men ja, om du ikke skjønner er jeg for trøtt til å forklare.
Uansett så ble dette bekreftet av en dev-post for lenge siden, da alle klagde på at det bare droppa Giantstalker og Cenarion i MC en ganske god stund.

Det er altså bare tull, 100% "random".
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
PTR nede, ser ut som at det kan bli patch på onsdag.
 
Jeg er rimelig usikker, da vi farma MC for et år sia, fikk vi de samme tinga om og om igjen når guildlederen var masterlooter.
Så spurte vi en GM, og han sa vi burde prøve å bytte på masterlooter, og det fungerte.

Det virka litt for godt til å være sant at det bare var tilfeldigheter, for det gjentok seg i bwl.

Husker vi aldri fikk wrath da vi hadde "Leto" som masterlooter, men fikk mye når "prowler" var det.
 
SITAT(Citan @ 20.09.07, 12.37) 82778
regner med at du spiller horde på Grim Batol da AzMan? :)
<-- Alliance på Grim Batol (spiller i Deus Ex Machina)
[/b]
Håhå!

Hater Deus Ex Machina... Styggeste gankerne på hele serverne og den andre ally guilden Divinium.

:p
 
Hehe, jeg holder på med det samme. Kommer til å ta lang tid.
Spekulerer på om det er noe jeg kan lage som speeder up prosessen.
Er jo engineer+mining, så den Gyro-Balanced Khorium Destroyer er jo det eneste jeg kan crafte og selge. Men det kommer til å ta tid.....
 
Jeg har gitt opp å tjene penger på ting som kan lages, så hvis jeg starter igjen når wotlk er ute, skal jeg ta mining og herbalism..eller skinning.

Vaffal ha 2 proffesions som består av å samle ting som kan selges.
 
Tjente penger på å kjøpe billig netherweave cloth, lage netherweave bracers, disenchantet de, og så solgte arcane dust, men etter at han påsan satt opp filmen med det på Warcraftmovies, så har prisene på netherweave cloth steget så jævlig.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Gjør alle Outland quests du ikke har gjort, disenchant greenies. Når man har gjort det er det bare å farme motes. Det er kjipt som faen i lengden og markedet for primals er ustabilt, men det funker. Mining er også helt klart en fordel!
 
Hadde et lite event i Nagrand arenaen hvor de beste PvP spillerene på horde møtte opp og kjørte litt matcher.

Utrolig artig å se på.

Perklunt (rogue), Munin (druid) vs Hov (lock), Sameo (paladin)

Var blant noen av matchene jeg fikk med meg. Perklunt og Munin tapte også. :p

Dette burde gjøres oftere. :D

Screenies!





 
Gratulerer. :)

Vårt guild nærmer oss også. Slet litt med Hydross i dag og ga oss etter 6-7 tries. Men det var sånn halvhjerta forsøk så satser på å ta Hydross ned i morgen. Og da gjenstår bare selveste fru Vashj.
Rekker noen tries på henne før SSC resettes.

Det blir vår første prioritet fremover, og cleare SSC før vi begynner på de mer vanskelige bossene i the eye.