Den sosiale World of Warcraft-tråden

#22
Meh, ser frem til den Paid-Character Transfer greia til sommeren.. Vil Samle alle karakterene mine på en server (en for alliance og en for horde da) :>
 
#23
SITAT(Hakara @ 07.05.2006, 12.33) 580
Vil tro det var carlito. Eller carltio som han het på sylvanas :>
[/b]
Stemmer, stemmer, men det var omtrent i samme tidsperiode som han sluttet å spille. :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#24
Eyh, er en gnom warlock på Deathwing, og for tiden er jeg i en overgangs-periode! Var nemlig medlem i guildet Reflection, som hadde MC på farm-status, men hadde lit problemer med Vael...

Så etter å ha stått på stedet hvil i en og-en-halv mnd, tok vi kontakt med et guild som heter Truth, som er på samme nivå som oss, og en halv måned senere, immigrerte de 31 beste spillerne våre til Truth, samtidig som de bare beholdt sine 31 beste, for å lage ett guild på et høyere nivå!
Så nå er jeg i Truth, og vi kom oss forbi Vael og Broodlord, farmer MC en gang eller to i uka, og alt er egentlig ålreit... Men de gjør ting på andre måter enn oss, og de har en litt annen kultur enn oss, så vi er litt i en overgansfase...

Men det er moro, og moro er bra! Og det blir mer moro når jeg gjør ferdig Nemesis settet mitt, og skaffer meg Magebladet fra MC! :D
 
#25
SITAT(Nameless @ 07.05.2006, 12.37) 582
Meh, ser frem til den Paid-Character Transfer greia til sommeren.. Vil Samle alle karakterene mine på en server (en for alliance og en for horde da) :>
[/b]
Hvordan funker den Transfer greia? Er det sånn at men gir bort noen dagers spilletid for å flytte character'n sin til et annet realm? Eller funker det bare med cash?
 
#27
I dag pullet jeg og en venn 5 "Servant of Ralezikh" Til Stormwind.
De fikk Bolvar til 50%, men så begynte folk å heale han, så vi pullet dem til AH i stedet, der slaktet de en haug med Alliance før de til slutt ble fjernet av GM's.
Ganske morro..
 
#28
Jeg gleder meg til de nye mage talent-treet.
Da kommer jeg mest sansynlig til å gå for et Fire/frost build, det blir morsomt. Føler jeg ikke passer helt til det treet jeg har nå.

Jeg er lvl 39 med magen min nå, og jeg kommer til å spille pvp hardt frem til onsdag for forhåpentligvis bli knight. Da skal jeg kjøpe meg mount. Rød.
 
#33
Vurderer å prøve å bytte account mot en horde på Trollbane. :S Har IRL venner der. noen som har erfaringer eller lignende?
 
#37
denne paid-transfer tingen oxo virker spennende for meg. men siden jg "prøver" nå å nå rank14 med min gnome warrior så håper jeg rekker å nå r14 før den kommer B)
Marshal på 17.mai antageligvis ^_^
 
#40
Noen tror det er en avledning fra Blizzard, og den nye rasen er Eredar. Hadde vært tøft iallfall.

Tror dere virkelig alliance får shamans, forresten?


Uansett, en koselink anngående tier 3 sets osv. Rofl