Den sosiale World of Warcraft-tråden

#41
Eredar hadde vært enda tøffere :)

Vel, Blizzard kan det med å fucke opp lore, så det hadde ikke forundret meg om "Draenei plutselig glemte sine shamanistiske krefter" ... eller noe.
 
#44
Hvis alliance får Draeni Shamans burde jo Horde få Blood Elves ... Paladin. Uhm. Right.

Uansett, holder meg til Undead, etter at warrioren min nu har blitt nesten 25 innser jeg hvor utrolig barsk rase det er. Pluss at de ser råtøffe ut med nesten all slags warriorarmor, og passer ser ninjapowah ut på alle mountene utenom kodoer.

Rank 11 UD warrior, hier Ich gekommen!
 
#45
SITAT(Grønn Zebra @ 09.05.2006, 12.21) 1809
Kommer garantert til å begynne å spille om Draeni er den nye rasen. De eier jo i utseende <3
[/b]
Tauren-size demon med flammehud eier ikke nok for deg? :D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#46
SITAT(Thomas @ 09.05.2006, 12.43) 1813
Tauren-size demon med flammehud eier ikke nok for deg? :D
[/b]
^_^

Kommer de til å slippe mer info om Burning Crusade under årets E3 eller er de ferdig med alle preesekonferanser og denslags?
 
#47
Er litt usikker, men tror det skjer noe på i morgen.

SITAT
Stay tuned during the show as we unveil more information as we get it. We will hopefully be able to post the videos when they become available, perhaps as early as Wednesday.[/b]
Redigerte og inn screenies fra den leaka filmen Blizzard skal vise på E3 i journalen min om man ikke har sett dem.
 
#50
Jo, men det gir ikke mye mening. Archimonde the Defiler (Burning Legion COmmander) og Kil'Jaeden, han som rekruterer raser inn i BL, er Eredar. Hva er Eredar sine GRUNNER for å bli med i alliance? Jeg mener, de er demoner! Og Burning Legion er ikke akkurat good guys heller. Hvordan kan night elves akseptere at Eredar blir med på deres side, når det var Archimonde som ødela Nordassil?
 
#51
Det er leaka lore om at de whispene som drepte Archimonde lever igjen og tok form av den siste skapningen de hadde kontakt med, som var en Eredar.
Skuffende.

Jeg hadde håpet Eredar manipulerte seg inn i alliansen og var bare fandevolske, typ forsaken. :(

Men alle hinta anngående utseende og de leaka bilden gjør det umulig at det er noe annet en Eredar. Jaja. Er vel i dag de skal slippe denne videoen med all infoen.
 
#52
SITAT(Thomas @ 10.05.2006, 07.21) 2234
Det er leaka lore om at de whispene som drepte Archimonde lever igjen og tok form av den siste skapningen de hadde kontakt med, som var en Eredar.
Skuffende.


[/b]


Så, de har da altså kroppen til en demon, men tenker som en night elf. Yay ... <_<

Er enig med deg. Hadde vært mye tøffere om de hadde vært som forsaken - startet neutral med alle unntatt sin egen rase osv.

Men det blir spennende å se
 

EagleJin

Bear Necessity
#53
Spiller for tiden level 60 troll female priest på Khadgarserveren. Guildet (Age of Apocalypse) har enda ikke kommet i gang med UBRS... Vi var 4 som var klare for n00bish dragebanking, men desverre bestod de fire av to prester, en shaman og en warlock. Resten av folket foretrakk solo-grinding fremfor instance runs.

Moro. Fikk også advarsel fra guildlederen om utkasting pga lite aktivitet med guildet. Han slipper å ta seg bryet :p
 
#54
Som jeg har skrevet før:

Er de hardbarka shamaner? Hvor tar du dette fra? Sist jeg så etter var Draenei mer snikmordere og spioner. Selv om de er rimelig store er de mer som rogues enn shamaner.

Faktisk så var deres evne til å snike og gjemme seg det som reddet de få Draenei som fortsatt lever. Orcene under Gul'dan ville jo utrydde dem.
 
#55
mms://windyvod.hvod.nefficient.co.kr/windyvod/thisis/E3 2006/WoW_E_Intro.wmv

Eredar ser barske ut =D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#56
Draenei er my søtere da :( Men Eredar så ikke så verst ut det heller, har jo hale! Bare jeg klarer å holde meg unna WoW til Burning Crusade kommer!
 
#57
Ganske stor sjanse at jeg reroller eredar om det er den nye rasen. Særlig om priest tier 3 ser ut som de bildene som har blitt "leaka". Godt mulig de er fake, og jeg håper det, for priest settet ser elendig ut (i likhet med HVERT ENESTE PRIEST SET I DETTE FORBANNA SPILLET).
 
#58
Synes nå ikke trans ser så ille ut, bortsett fra at settet ser ut som det er laget av papir :p

Tier 3 graphics tørr jeg ikke å stole på før blizzard poster dem selv, dere vet jo hvor lang tid de brukte på tier 2.
 
#59
Trans ser ikke SÅ ille ut, bortsett fra at man ser ut som et forbanna tivoli. Ro ned fargebruken, og gi oss noen enkle og delikate armor sets. Gjerne en hood istedet for alle haloene.