Den sosiale World of Warcraft-tråden

#61
SITAT(Zythius @ 10.05.2006, 10.09) 2250
Som jeg har skrevet før:

Er de hardbarka shamaner? Hvor tar du dette fra? Sist jeg så etter var Draenei mer snikmordere og spioner. Selv om de er rimelig store er de mer som rogues enn shamaner.

Faktisk så var deres evne til å snike og gjemme seg det som reddet de få Draenei som fortsatt lever. Orcene under Gul'dan ville jo utrydde dem.
[/b]

SITAT
They once populated the planet heavily and enjoyed a shamanistic lifestyle and a very close magical bond to the planet itself. Unfortunately, they were almost completely exterminated by the orcs shortly after their corruption by the warlock Gul'dan.[/b]
Dette er altså fra WoW-wiki, og jeg antar det er informasjon fra WC3 eller 2 som jeg ikke helt husker. Du har kanskje lyst å påstå det ikke helt er canon, men men.
Det var altså disse draeneiene som ikke var ødelagte som var glad i shamaner. Det er det som er så morsomt med alle idiotene som skriver "BUT IT WILL BE UNCORRUPTED DRAENEI FFS IDIOTS FFS OMFG" ... da det faktisk er umulig. De er nesten alle døde, og de kunne være shamans. Og de er de samme som snakker om å voldta lore ...

Filmen er på youtube,, old?
 
#64
SITAT(Thomas @ 10.05.2006, 15.55) 2379
Dette er altså fra WoW-wiki, og jeg antar det er informasjon fra WC3 eller 2 som jeg ikke helt husker. Du har kanskje lyst å påstå det ikke helt er canon, men men.
Det var altså disse draeneiene som ikke var ødelagte som var glad i shamaner. Det er det som er så morsomt med alle idiotene som skriver "BUT IT WILL BE UNCORRUPTED DRAENEI FFS IDIOTS FFS OMFG" ... da det faktisk er umulig. De er nesten alle døde, og de kunne være shamans. Og de er de samme som snakker om å voldta lore ...
[/b]
Tja.. Det var vel Orc som var ødelagte. Under Gul'dan jaktet de ødelagte Orcene på Draenei. Så vist jeg har forstått så er det Draenei som lever nå i eksil, De gjemmer seg. (Og hva passer ikke bedre til det enn en slags Rogue?) :)
 
#65
Nå viser det seg jo at Draenei ikke får rogues engang da, og at de er helt like massive Eredars. :unsure:
 
#67
Draenei priest/warrior/paladin here I come :) Blir mye å gjøre. Levle en helt ny char til 70 i tillegg til å levle priesten til 70 og utforske outland.
 
#69
På den siste linken, bilde 9. Hvorfor har ikke Blood Elfs noe repuation med Undercity? :eek:

SITAT(Thomas @ 10.05.2006, 20.31) 2466
Nå viser det seg jo at Draenei ikke får rogues engang da, og at de er helt like massive Eredars. :unsure:
[/b]
Trodde det var Eredars når jeg først såg bildene, (men nå har ikke jeg alverdens peiling på WC lore heller). Men liksom:

Når jeg tenkte på Dranei, såg jeg for meg den nr. 3 der. Ikke stor tøff kar med hale.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#70
På meg blir det definitivt en Draenei-caster av et slag. Har aldri prøvd caster-klasser av noe slag, så det er et passende tidspunkt å prøve på.
 
#71
Det er fordi Draenei ER Eredars. På samme måte som Blood Elves er high Elves nesten.

Fy faen så genialt. ALLE hadde egentlig rett i gjetteleken før avsløringen. XD
 
#73
Dranei male priest, here I come!
 
#74
Tenk deg at Eredars var som han fyren på venstre i bildet, så begynte Kil'Jaeden med å gjøre orkene korrupte, når det var gjort angrep orkene Eredarene og 80% av dem døde, de som overlevde spredde seg ut og ble til de andre to: Broken og Lost ones.
Så Draenei er Eredar, tydeligvis har alle blitt "lurt"

Blir Warrior eller Paladin på meg tenker jeg, Eredar of course siden jeg har nok Nightelves til å være lei alver..
 

EagleJin

Bear Necessity
#76
#77
Etter exspansion kommer det til å totalt være World of Dreanei/blood elfcraft. Kommer til å irritere meg litt over at de vill bli sett, i mange tall overalt. Holder meg til troll jeg. Men det er mye mer godsaker som kommer med Burning crusade. Lurer på om de kommer til å gjøre Legendarys på "vaneligg" stadie, som sån epics er i WoW akuratt nå.