Den sosiale World of Warcraft-tråden

Samme her, kunne godt ha raidet for meg en gang i blant :D

Drittsekker! Prøv å 5-manne henne da!!!! hehe jævlig bra egentlig

Vi skal prøve å 10 manne henne snart, får se hvordan det går:p

Tok 12 man Lethon midt på natta for et par dager siden, var moro, men så er lethon bar healing + tanking

Takk for tilbudet Grønn Zebra og Eivind, men har aldri spillt hunter eller druid høyere en level 10 så vet ikke om raiding vil gå så bra >.<

Fordi Hunter er vanskelig å spille i Raid.

Velg target, Auto Shot til MT får agro, gå i gang med Aimed/Multi combo, gjør det til tingen er dau.

Jeg har tenkt på å flytte shaman min fra Haomarush til en eller annen BRA (Note - BRA) PvP server..Er det noen og anbefale?

Har tenkt på og ta å transfer fra haomarush til Ahn'Qiraj, for jeg har allerede en 60 char der også.. Men jeg er litt i tvil, noen som kan hjelpe meg med et godt valg? :p

For eksempel,hvor skal noen av dere transfere kansje? - om dere skal? :X

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Til Nameless:

Jeg emigrerte fra Deathwing til Tarren Mill for ikke så lenge siden!
Er veldig godt fornøyd med det, BG`s er helt aaight, og gjerne WSG`er fortsatt åpne klokka tre om natten. Nivået på guildene føler jeg er bra, pluss at det er en del av dem, så til og med middelmådige roguer finner seg et greit guild! ;)
I tillegg skjer det funneh ting som et fullt 40 raid som bestemmer seg for å campe inngangen til BRM, og andre slike World PvP ting :p
En litt kjip ting er at økonomien svinger litt... Og at prisene på det meste er lavere enn jeg er vant til ihvertfall, til sammenligning koster en Righteous Orb fra Strat ca 30g her, fra 50g på Deathwing.

Men igjen er ikke jeg den med MEST oversikt i hele verden over de forskjellige serverne, og nivået mellom de, men overgangen fra Deathwing til TM, var stor i positiv forstand!

:)

Nettopp logga av etter en 3 timers AQ raid.. tok alle bossen frem til Twins, som vi fikk ned til 30%.
Har tatt twins 5 ganger før, men i dag funka det bare ikke.

Forresten, jeg spiller på Silvermoon, Alliance.

Og mitt nick er Aelothlionun

Slår fortsatt ikke syv wipes på nefarian som IKKE endte med kill, av en guild som har farma BWL i snart 5 måneder, klokka seks på dagen -_-

Det skjer når folk ikke konser.

Har en character på tarren mill selv, Hakara gnome rogue. Skal sende han vekk så fort de åpner paid server transfer, elendig pvp der, 20 min - 1hr queue i de fleste BG'ne jeg prøvde å joine og de jeg spilte med har slutta å spille der.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Evehr @ 09.08.06, 14.05) 18898
Du spiller på Tarren Mill? Alliance eller horde og navn plx^^

Alliance Night elf rogue, Vancha. er meg =)
[/b]

Eyh, kewl! :)
Jeg heter Maylinn, og er en gnome warlock! Er i Reflection, hvor er du? :)
Angående PvP`en synes jeg den fungerer helt greit, og ettersom resten av serveren er bra, og World PvP snart kommer, er jeg veldig innstilt på å bli her! :)

Den bossen som irriterer meg mest i forhold til wiping, er Vael, ettersom man etter å ha tatt hele BWL får litt selvillit, men plutselig en uke, er folk litt ukonsentrerte, og man wiper gang etter gang på Vael! :grr:

Spiller forsåvidt aktivt på Balnazzar, blir vel enda mer aktiv nå som jeg kommer meg på hybel. Tror PvPen der er ganske grei, lenge siden jeg har vært i level 60 battlegrounds da. Kan spør litt rundt om du er interessert. :p

Tja, spurte litt i guilden. De sier at PVPen er god, lite queues, stort sett oppe hele tia. Er ikke så mange dedikerte PVP guilds da, tror det er et par på horde siden.

SITAT(justincase @ 10.08.06, 11.09) 19035
Eyh, kewl! :)
Jeg heter Maylinn, og er en gnome warlock! Er i Reflection, hvor er du? :)
Angående PvP`en synes jeg den fungerer helt greit, og ettersom resten av serveren er bra, og World PvP snart kommer, er jeg veldig innstilt på å bli her! :)

Den bossen som irriterer meg mest i forhold til wiping, er Vael, ettersom man etter å ha tatt hele BWL får litt selvillit, men plutselig en uke, er folk litt ukonsentrerte, og man wiper gang etter gang på Vael! :grr:
[/b]
Er det som er så kjipt med vael, man kan ha tatt ham gang etter gang etter gang, men når Vael først bestemmer seg for at han ikke liker dere så fucker han opp alt. Det værste er når han lager bomber av healerene først.