Den sosiale World of Warcraft-tråden

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(Eivind @ 24.08.06, 18.41) 21285
Blizzard har bæsja på leggen nok en gang høres det ut som.

(Ja, jeg kommer til å følge wow emnet, selv om jeg ikke spiller ;o)
[/b]
Eh Nei.

Pvp er faktisk morsomt, instant bg's med randoms hele tiden. Bæsja på leggen? Nei de har nok bare gjort noe deskulle gjort for lenge siden. Hellig deilig for noen som bare pvp'er for fun.

- Nå ender enkelte opp på feil server på EU
- I mange battlegroups tar det opp til 10 min før man kommer ut av en BG
- I mange tilfeller er det for mange alliance/horde spillere per lag, opp til 18 i en AB
- Mange blir kastet rett ut av wow når BGene starter
- Battlemasters på mange servere kan man ikke snakke med i det heletatt

Eh jo.

Ikke missforstå, cross-server pvp er kjempebra. Det er måten det ble utført på som suger. De kunne jo ha testet dette litt bedre, slengt opp en battlegroup i test servers, men neida, gud forby bilzzard skulle lage mer enn èn PTR, så lite penger som de har :p

Woot woot!

Warrior leaka warrior talents fra TBC :D

Windwalk, titan grip og barbarity er ownage!

Wtf.. 2H i 1H ? :p

Virket som noen interessante greier :p - Kan jo bli spennende iom at jeg fortiden spiller på en warrior og regner med at den er 60 ved TBC tider.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Furious throw ftw :D Warrior virker mye mer barbarisk nå, det er kult. Ikke bare kan de holde 2 x 2h våpen, men er de i dårlig humør så pælmer de Askhandi etter deg også :p

BTW: Den som bringer priest talents til meg før jeg finner de selv, vil bli omtalt som "Herre/herren" av meg en god stund framover.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Barbarians i Diablo 2 gjør det, bruker 2h i 1h, men med redusert damage. Husk at det er et tier 9 talent.

En annen ting som er viktig å huske på er at dette (hvis det er sant) er alpha ting, statsen på disse tingene blir nok modifisert og noe kanskje fjernet. Jeg vil ikke se disse talentene for å vite nøyaktig hva vi får utlevert i BC, jeg vil se hvordan de tenker.
Jeg blir veldig fornøyd med tenkemåten til blizzard når jeg ser disse talentene, skillsene er langt mer eksotiske og spennende, de har også flere bruksområder (både brukbart i PvE og PvP). Det hele peker mot en annen stor forandring, nemlig bortgangen av 40 mann. For å gjøre 25 mann like utfordrene som f.eks Naxxramas må bosser osv ha et langt mer avansert reportoire, og spillerene langt flere muligheter slik at man må hele tiden respondere korrekt for kontre bossen riktig. Det er i alle fall slik jeg ser det.

Ooooh, dette blir nice, gleder meg til XP:D Men kan heller tenke meg at Titan grip gir deg en 2h og skjold, eller 2h + 1h. Kan se for meg gnomen min med en svær 2h iden ene handa og et sverd i den andre:D

Disse har jeg fått tak i til nå

Ingen av disse er som sagt 100%

Mage

Rogue

Warlock:
Affliction
Demon
Destruction

Paladin:
SITAT
Paladin

Spiritual Attunement (66): Gives the Paladin mana when healed by other friendly targets. The amount of mana gained is equal to 10% of the amount healed.

Blessing of Spell Warding (6Cool: A targeted party member is protected from all magical attacks for 10 sec, but during that time they are Silenced. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time. Once protected, the target cannot be made invulnerable by Divine Shield, Divine Protection, Blessing of Spell Warding, or Blessing of Protection again for 1 min.

Crusader Aura (64): Increases the mounted speed by 20% for all party members within 40 yards. Players may only have one Aura on them per Paladin at any one time.

Seal of Blood (64): All melee attacks deal additional Holy damage equal to 30% of normal weapon damage, but the Paladin loses health equal to 10% of the total damage inflicted. Unleashing this Seal's energy will judge an enemy, instantly causing 409 to 451 Holy damage at the cost of 136 to 151 health.

Avenging Wrath (70): Increases all damage caused by 30% for 20 sec. Causes Forebearance.

New Talents:

Holy

Pure of Heart, requires 20, 3 point talent
Increases the paladin's chance to resist curse/disease by 5(10/15?)%

Purifying Power, requires 25, 2 point talent
Reduces the mana cost of Consecration and Cleanse by 5(10?)%, and increases the critical strike chance of Holy Wrath and Exorcism by 10(20?)%

Blessed Life, requires 30, 5 point talent
All attacks against you have a 2(10?)% chance to cause half damage

Light's Grace, requires 35, 3 point talent
Your Holy Light has a 33(100?)% chance to cause our next Holy Light spell cast within 15 seconds take .5 seconds less casting time.

Holy Guidance, requires 35, 5 point talent
Your damage/healing is increased by 7(35)% of your Int.

Divine Illumination, requires 40, 1 point talent
Reduces mana costs of all spells by 50% for 20 seconds, 2 minute cooldown.

Protection

Improved Resistance Auras, requires 20 points, 2 point talent
Your resistance auras also reduce spell damage by additional 3(6?)%

Improved Divine Shield, requires 25, 2 point talent
Lowers the cooldown for Divine Shield by 30 (60?) seconds, and lowers the attack speed penalty by 50(100?)%.

Ardent Defender, requires 30, 5 point talent
When your health is below 20(100???)%, reduces all damage against you by 10%
Ed: I have no idea which part scales, but a perma defensive stance doesn't seem hideously out of line, and makes deep prot a whole new level of appealing.

Lasting Defense, requires 35, 3 point talent
When struck by a melee attack, you have a 4(12?)% chance to gain 50% of the damage taken in mana.

Weapon Expertise, requires 35, 5 point talent
Increases skill iwth all weapons by 2(10?)

Avenger's Shield, requires 40, 1 point talent
range 8-30 (shooting range), Requires shield, 30 sec cooldown
(Listed are from the talent, it may scale with level, there don't seem to be any ranks on the trainer)
500 mana, 270-330 damage.
Hurls a holy shield at the enemy, dealing listed damage, and then bouncing to additional close targets. Affects 3 targets total.

Retribution

Crusade, requires 20, 3 point talent
Increaes all damage to Humaniod, Undead, Demon and Elemential foes by 1(3?)%

Improved Sanctity Aura, requires 25 and Sanctity Aura, 2 point talent
The amount of healing done to targets affected by Sanctity Aura is increased by 3(6)%

Divine Purpose, requires 30, 5 point
Decrease the chance that melee and ranged attacks will critically hit you by 1(5?)%.

Empowered Judgement, requires 35, 3 point
Gives your Judgement a 33(100?)% chance to refund 50% of the mana cost of th judged spell

Fanaticism, requires 35, 5 point
Increases the critical strike chance of Seal of Command and all damaging Judgements by 2(10)%

Sanctified Crusader, requires 40, 1 point
In addition to the normal effect, your Judgement of the Crusader will increase the critical strike chance of all attacks made vs the judged target by an additional 2%[/b]

SITAT(Eivind @ 25.08.06, 10.46) 21357
- Nå ender enkelte opp på feil server på EU
- I mange battlegroups tar det opp til 10 min før man kommer ut av en BG
- I mange tilfeller er det for mange alliance/horde spillere per lag, opp til 18 i en AB
- Mange blir kastet rett ut av wow når BGene starter
- Battlemasters på mange servere kan man ikke snakke med i det heletatt

Eh jo.

Ikke missforstå, cross-server pvp er kjempebra. Det er måten det ble utført på som suger. De kunne jo ha testet dette litt bedre, slengt opp en battlegroup i test servers, men neida, gud forby bilzzard skulle lage mer enn èn PTR, så lite penger som de har :p
[/b]
Barnesykdommer.

w00tw00t warriors! Håper talentene blir slik, det var ekstremt heftig =D . Masse morro for PvP ^_^ .

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg må le.

Leaked talents? Rogue warriors med 2x2h're? More like fake talents!

Selvom jeg må si at jeg digget prot talents :p

SITAT(di Valore Scadente @ 25.08.06, 18.00) 21395
Jeg må le.

Leaked talents? Rogue warriors med 2x2h're? More like fake talents!

Selvom jeg må si at jeg digget prot talents :p
[/b]
Tror ikke det er sagt noe sted at rogues kan bruke 2h:p

Men det er jo bare rett og rimelig at en skikklig elite warrior kan dual wielde 2h:p

Edit: glem det, har en greie for å misstolke ting i det siste:p

SITAT(Maximum @ 25.08.06, 18.52) 21402
Tror ikke det er sagt noe sted at rogues kan bruke 2h:p

Men det er jo bare rett og rimelig at en skikklig elite warrior kan dual wielde 2h:p
[/b]

Rogue warriors. Han sikter til Windwalk, stealth-abilitien.

Jeg har et spørsmål. Jeg kan ikke double-cliente WoW. Hvorfor ikke? Jeg har en relativt ok PC, kjører alt på fult uten lag i det hele tatt, og har kunnet doublecliente før; første uka jeg fikk PCen, men når jeg prøver å starte en ny WoW-client etter jeg allerede spiller på en, kommer dette opp: "World of Warcraft was unable to start up 3D acceleration. Please make sure DirectX 9.0c is installed and your video drivers are up-to-date."

Jeg har DirectX 9.0c oppdatert, og jeg er rimelig sikker på at video-driverene mine er uptodate. Noen enkle PC-specs;

Prosessor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.93GHz (2 CPUs)
Minne: 1024 RAM
DirectX-versjon: DirectX 9.0c
Skjermkort: Radeon X1300 Series
Skjermminne: 512.0 MB

;-;! Jeg vil doublecliente! Noen forslag?