Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Alice @ 26.08.06, 14.08) 21471
Her er visstnok de "ekte" warrior talentene, da de andre supposedly var fake.
[/b]
Seff, alle de spennende talentsa er nå borte:sukk:

Calath: Kjør Dxdiag (Direct X Diagnostics)
Og fiks det derfra, problemet er at når andre WoW åpnes tror den ikke du har maskin til å kjøre to, du må bare kjøre litt tester der.

En epic hunter og en lit epic mage for 1800,-

Solgt.

Solgt.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Nå har jeg blitt lvl 28 med priesten min og gjett om den er søt! Er ikke så veldig imba enda selvom jeg pwner rimelig heftig :D Ganske så jævlig morsomt og det er ikke så verst å heale heller. Skulle ønske jeg starta opp charen på en litt mer oppegående server for Daggerspine er riimelig død. Selv som priest er det vanskelig å skaffe WC/SFK/BFD/RFK groups. Og jeg veit ikke helt hvorvidt det er sånn på de fleste servere, men det er også litt for mange nubbubbs som loker bort masse tid i instances:/

SITAT(Nameless @ 27.08.06, 23.19) 21594
Affy!
Lyst til og ta meg gjennom Cath igjen nå eller? :)
[/b]

Pah! Ma'fakka. Blir nok ikke noe i dag heller. :S Kanskje i morra...

Skole. :emo:

Lodin

Der Waaaah
Lurer på en liten ting. Har registrert en 10 dagers trial nå og det måtte det brukes Visa for å gjøre. Avtalen lova dyrt og hellig at det ikke skal belastes og logikken tilsier uansett at man må kjøpe en kopi av spillet for å få en gyldig CD-key. Har jeg rett i at kontoen bare dør av seg selv eller må jeg gjøre noe for å avslutte den?

Lodin

Der Waaaah
Uansett irriterende at man må oppgi visanummeret for å få teste. Var ikke noe sånt de to gangene jeg var i betaen. <_<

Rimelig sikker på det, ja... :usikker:

Lodin

Der Waaaah
Tenker vel jeg tester ut en dverg denne gangen. Aner ikke på hvilken server, men det blir å løpe rundt naken og skrike mest mulig.