Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg syntes det var veldig artig når jeg først begynte å spille, men det er mulig det var sånn fordi noen venner og jeg laget en guild før spillet kom ut og begynte samtidig og levlet da opp sammen, da blei det litt anderledes enn å spille spillet alene...

Ikke som jeg har hørt hvertfall...

<strike>Tror de er de første som har kommet til han egentlig... Men er ikke sikker...</strike>

edit: Tror det er et par til som har prøvd seg på han også, men er ingen som har tatt ham ifølge forumet hvertfall...

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jøss, SHDR spiller WoW. Nå står ikke verden til påske. Hvis du er som meg, blir WoW morsomt først når du eier i PvP. Og så blir det umorsomt når du kommer deg over level 40 og tiden man må bruke på horegrinding øker eksponentielt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(di Valore Scadente @ 06.09.06, 02.06) 22902
SHDR er bare så himla treig.

Bare vent til du kommer deg over lvl20 kneiken. Evt. kanskje det ikke er noe for deg :eek: Og jeg har feilet?

sjekk ut; www.hltv.org/doh.jpg

Kel på 1%, yay.
[/b]

Når jeg hørte det og så bildet igår kveld... Shit, tenkte jeg, så sinnsykt kjipt! Så ufattelig, perverst kjipt!

Husker når jeg var ung gnom, for lenge siden når vi downa Neff for første gang... tryen før whipet vi også på 1%, og med tanke på hvor kjipt DET var...

Tenk deg, første guild i verden som dreper Kel... For så å whipe på 1%... Ser dere chatten? Man kan føle smerten! Jeg føler så sinnsykt med dem!

Men Shadar, kjære deg, et din hatt. :eek:

Vanlig WoW er ikke gøy. Raiding er gøy. Før var vanlig WoW gøy. Anntar at dette utvikler seg til at WoW bare blir til ikke gøy i det hele tatt, men det har ikke skjedd ennå. Supernerder som vinner halvgreie designa sjefer har fortsatt stor appeal.

Hvordan dere mindreverdige casuals orker å spille fatter jeg ikke.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
@ Evehr

Hvorfor forlot du 24/7, det er fler som har gjort det i det siste, og lurer på hva de holder på med... :)

Lykke til med GoF applyen, har bare hørtr bra ting om dem! :)

De er ikke akkurat vennlige..
Noen av dem var stolte av at halve serveren hatet dem, og personlig liker jeg ikke å raide med en guild som er ufokusert fordi de snakker om hvordan alle andre hater dem..
Ble for mye for meg rett og slett =)

Her en video med noen av de nye mobsa og mountsa i BC:)

Kel'Thuzad bygget opp som en standar 3-phase boss. Hurra blizz.

Uansett, tviler på at jeg skal se noe burning crusade content før jeg får spillet, det skal være heeelt nytt, gleder meg skikkelig nå ^^

http://beta.wow-europe.com -- Hvordan funker dette? Alphatesting av The Burning Crusade? Prøvde å registrere meg, da det stod "Please insert your basic World of Warcraft account information, men jeg fikk dog beskjed om at jeg ikke hadde en "Valid expansion authentication-key". x-x Gah! Jeg vil teste TBC. ;-;

"Key not expansion key. "

OATTAFAKK, MA'AFAKKAH!?!!?!

Gief te' børnin' kruseid!