Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg vet .. tier1 er kjedelig, tier2 er .. halveis brukbart .. hjertetegn på ryggen I <3 Mum og en kanin foran

tier3 var jo helt sjef, tier4 (en skulder -_-) og tier5 er jo søppel, mens alt av set til locksa har eid som bare. (minus tier3) *grøss*
 
Settene er jo finere enn de gamle. Men det latterlige er at de fortsatt suger i forhold til hva man faktisk kan gjøre.

Chest og leggs, som faktisk er de største statgivende delene, kan man fortsatt ikke se forskjell på om er plate/leather/mail/cloth, det er fortsatt bare 2d-wrapping rundt charactern, hva med å prøve å lage noe mer ut av det. Synes blizzard kunne gjort så evig mye mer med hvordan hele spillet ser ut.
 
Jeg er 100% helt enig, herregud hvor jeg er enig, designet er blizzard så ræv på, se på pvp awards i battleground, ironbarkstaffen er placeholders, eller noe av rouges epic som ser ut som grønne lvl 30 items.
 
Det er vel designet til blizzard som bidrar stort med at det har fått såpass mange spillere, det er bare at de er late og ikke gidder lage modeller for annet enn skuldre og hjelm.
 
Det er vel så feil som det får blitt.

Det er utrolig mange som rett og slett går over til GW fordi armor sets i wow er 90% standariserte med 3 forskjellige farge-set. Det er møkk, og nå hadde de en expansion på å fikse det, men det gadd de heller ikke.
 
Jo da.. uberhaxxor våpen fra naxx har som regel kule design, men 60% purple EPIC ligner på gråstein, jeg har lest om folk som går over til blant annet GW fordi de er lei av å se søppel ut og har bare lilla farge på seg.
 
Våpen ser som regel greit ut. Jeg sa 90% av armor ser jævlig ut, og det er vel 10% av armoren i spillet som finnes i endgame, som ser brukbart ut.
 
SITAT(Eivind @ 17.11.06, 19.26) 35155
Det er vel så feil som det får blitt.

Det er utrolig mange som rett og slett går over til GW fordi armor sets i wow er 90% standariserte med 3 forskjellige farge-set. Det er møkk, og nå hadde de en expansion på å fikse det, men det gadd de heller ikke.
[/b]
Men nå betyr ikke design bare armorsett, det er helheten av spillet, noe blizzard alltid har vært flinke med, bare se på omgivelsene, mobs osv, så hold nå den jævla overlegne kjeften din... De fleste andre MMO's har 20 forskjellige items, mens wow har hvor mange? godt over ett par hundre... Det hele er bare latskap fra deres side, ikke at de er dårlige designere... Og det er sikkert en del praktiske årsaker inne i bildet.
 
Har du sett epic cloth skuldre fra AB eller? Jeg spyr, ta dere en time til å designe noe annet i det minste.
 
Noen som har en lvl 60 druid med blues/epixx som jeg kan teste? Er lei av roguen og trenger litt avveksling i kveld. :p

Edit: Duke: Har ikke du horde på Stormscale? En mage? Har ikke noe med det ovenfor å gjøre, men to kammerater av meg har begynt alliance der, og jeg vil drepe de. =D
 
SITAT(Duke @ 17.11.06, 20.02) 35163
Har du sett epic cloth skuldre fra AB eller? Jeg spyr, ta dere en time til å designe noe annet i det minste.
[/b]
Syntes ikke de ser så jævlige ut jeg? Bare fordi de ikke har spikes stikkende ut over alt og glows i alle regnbuens farger...
 
Vel, den kunne vel ha én spikes stikkende ut og den kunne vel ha flere farger enn dominerende brunt laged av brusflasker.

Ikke overdriv. :p

SITAT
Edit: Duke: Har ikke du horde på Stormscale? En mage? Har ikke noe med det ovenfor å gjøre, men to kammerater av meg har begynt alliance der, og jeg vil drepe de. [/b]
Jo, det stemmer. ^_^ Warlord gear med zg enchant og hele pakka. :D
 
Har du playtime? =D

Kunne jeg bare drept de etpar dusin ganger, siden jeg ikke har horde deg selv? Jeg bur i byen ved siden av deg, så det er bare å komme å banke meg opp som forsikringg for at jeg ikke tar den. :p Eller jeg gir deg nickene, så dasker du de når du ser de? :p
 
Sender deg PM med det jeg, men ikke fuck opp noe da :p

Spill også bamsejeger alten min :p lvl 49 twink shammy med behov for iskrem aka dum ku. =)

Edit: er pve specca nå for første gang, skulle teste pve før tbc kom ut. -_- men fireball på 2k critt er digg det :D

Edit: La meg få vite åssen det gikk:p Rart at jeg gav pw til en char jeg 65 dager på eller no til en dude over nettet. :|
 
Maximum, har du lyst til og finne på noe på Emerald Dream eller? :p

EDIT: Wops.. Er vist på bror sin jeg >.< - Jeg er da altså Nameless (aka Seadog)
 
hehe finne på noe der ja? Som hva da?:p Vet ikke om jeg orker å spille i dag egentlig... Har omtrent sluttet å spille utenom raids... Men muligens...
 
Duke: Går veldig bra, holder på å ta noen runder BG's nå. Har ikkee fått vite hva kammeratene mine heter. :p

Men jeg skal jo ikke gjøre noe kødd. Kanskje onanere til 3.5k pyro, men thats it.