Den sosiale World of Warcraft-tråden

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Det warlock settet så helt orgasmisk ut, og alt det andre var latterlig. Latterlig fordi jeg faktisk lo. Er ikke helt sikker på hvorfor, men men.
 
SITAT(Frenzy @ 17.11.06, 12.13) 35075
Jøsses. Og jeg som trodde de omglolrofln00b-kidsa hadde gitt seg for lenge siden.
Husker ennå gode gamle dager på BB da alle i Alliance-guildene så ned på de stakkars pjokkene i Nordlys. Spesielt NL var harde mot de.
Minnes også godt når muligheten for transfer til Balnazzar kom for første gang. Alle de største Alliance-guildene, inkludert Norwegian Legion og Royal Blood, sa at de først skulle se hva Nordlys foretok seg, så ville de gjøre det motsatte. Når Nordlys så emigrerte til Balnazzar, valgte NL og RB å bli igjen på BB.
Når valget sto mellom overbefolket server og Nordlys, er det soleklart hva som var å foretrekke. :p

Består forøvrig fortsatt Nordlys av 14-åringer som konsekvent bruker 'lol' i hver setning?
[/b]
Jeg syns Nordlys virker helt greit og det er ikke akkurat mye 1337 trash talk i det hele tatt, noe som er digg B)
jo RB ble jo igjen men nesten halvparten av guilden forsvant da til Balnazzar og ble til det som er nå (eller nå heller kalt 'var') Phoenix Flame, ledet av samme person som var med å lede RB den tiden: Raphiron

og btw ja priest t5 ser litt kult ut men har du sett den fra siden? de shoulderpads ser helt forjævlig ut fra siden :eek:
 
Skal vi snakke om latterlige guilder kan vi jo egentlig begynne med Royal Blood? Bare synd de klarte å skitne til et så tøft guildnavn, ellers hadde jeg stjålet det på flekken
 
Hand of Ragnaros suger uansett.
 
SITAT(Citan @ 19.11.06, 00.00) 35384
Jeg syns Nordlys virker helt greit og det er ikke akkurat mye 1337 trash talk i det hele tatt, noe som er digg B)
jo RB ble jo igjen men nesten halvparten av guilden forsvant da til Balnazzar og ble til det som er nå (eller nå heller kalt 'var') Phoenix Flame, ledet av samme person som var med å lede RB den tiden: Raphiron


[/b]
Veldig seriøst å ta at Norwegian Legion er harde mot noen, en guild som fortsatt i dag består av bare de verste flamerne på hele serveren.

Dessuten gjør jo Nordlys det rimelig bra i PvE. Har et fjernt minne om at jeg signerte guild charteren deres, forresten. Men det er jeg ikke helt sikker på. Bare et dumt stigma at det bare er kids der, methinks.
 
Nordlys er jo nå på Four Horsemen og jeg håper vi kan kanskje klare å drepe kel'thuzad før tbc kommer, men er usikker (hadde vært utrolig digg ihvertfall ^_^ )
 
Hvis dere er lei 1337-kiddies og lignende okseekskrimenter, hvorfor prøver ikke noen av dere å rolle en RPPvP server? Jeg har prøvd både PvE (Aszune,), PvP (Burning Blades, Grim Batol), RP (Moonglade, Darkmoon Faire) og RPPvP (Ravenholdt), og sistnevnte er helt klart det gøyeste jeg har vært borti i WoW. Jeg og noen venner prøver å samle opp noen "highly devoted roleplayers" til en guild; <Ambition> på Ravenholdt.

Ved Burning Crusades release planlegger vi å begynne med raiding, da flesteparten av medlemmene har mye raidexperience. Vi kommer også til å holde World PvP events og vanlige roleplaying events. Akkurat nå prøver vi bare å få guilden startet, så vi rekrutterer alle vi håper kan komme med litt skikkelig roleplaying o.l.

Synd at så få her driver med slikt. Det er utrolig gøy, SPESIELT når man er griselei av raiding og grinding og PvP.
 

EagleJin

Bear Necessity
PHAIL!
 
GZ lurtz som fikk eye of the dead etter at han tok ned sapphiron. Ja, du kan skryte nå. (Gi meg 50 spenn du lova for at jeg skulle hylle deg)
 

EagleJin

Bear Necessity
Grats, Cherubim =D
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
mana/tick = (Spirit / 4) + 13 for priests, tror det er /5 for hybrid healers. En tick er da per 2.sekund, så gang det med 2,5 for å få det i mana per 5 seconds.