Den sosiale World of Warcraft-tråden

Ahh .. du snakker TBC .. jeg mente nå .. Jo da. . siste talent i Disiplin, men jeg frykter ikke holy spells så mye som shadow as. Dessuten kan jeg vel speallsteale det om jeg er heldig.

Men for warriors så er det vel pain, men MS er fortsatt hatet fra priest sin side da. :p
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
SITAT(Crizpy @ 25.11.06, 20.18) 36947
Ja, for priests trenger det og.
Ikke nok med at de har bedre dmg reduction enn en warrior + en jævla shieldwall på en 3 min cooldown.
[/b]
les shadowpriests

Shadowpriests er bra nok i PvP (I hvertfall på 60), holy priests er latterlig gimped. Alt vi har kan dispeles/purges/WotF/trinket ut av, vi bruker cloth. Pain suppression er woopedydoo, dispelles som alt annet av kompetente spillere.
Tingen er at den klassen som beskrives som Master healers er langt i fra den beste PvP healeren, paladins som kan spille er totalt overlegne med sine 9000 armor, stuns, BoP, divine shield og blessing of freedom. I BC så får holy paladins så å si 2 sek holy lights også, noe som gir dem den raskeste store healen i spillet.

For min del kan de skrape hele jævla shadow treet og gi oss et combat healer tre isteden.
 
Så sant. Jeg og en warrior i guilden min vinner PuG WSG på egenhånd så og si. Når flash heals critter nesten 50% av tiden for 1.2-1.4k på 1.5 sec cast, cleanse og BoFreedom.

Men tilogmed folk i premades har enda ikke lært seg å passe på healerne. I dag f. eks sto en mage i 5 min å prøvde å drepe meg, mens jeg heala, endte såklart med at jeg måtte drepe ham på et halvt sekund, men dog fortsatt jævlig irriterende.
 
Ja. Tok en stund, men prøver å se til healerene nå. Har som regel intercept klart, tifelle en rogue dukker opp bak en healer. Prøver som regel å bruke dissarm, samt fear og warstomp når det ikke er på cd...men sett bort i fra det, er det ikke mye å gjøre.

Drepe funker som regel best.
 
Rank 10 på dr00den til Onsdag. Grinda honor siden sommerferien, men gått gjennom 3 datakrasjer, 4-5 account byttinger (gikk fra 1 druid til 2 + 1 warlock og 1 rogue). Men altså, endelig på Onsdag. :D
 
Siden sommerferien? Du har ikke tenkt på å skaffe deg en PvP guild da?

Håper selv på rank11 før patch, så får jeg en søt tiger å ri på, selvom jeg faktisk har tre epic mounts allerede. Teite patchen resetter all honor.
 
Var i Magtheridons beste Alliance PvP-guild med den gamle druiden, men de er lite aktive for tida så jeg grinder på egenhånd. Men som sagt hadde jeg vel vært rank 10 for lengst hadde det ikke vært for småting.
 
Uff ... det minner meg om min pvp grinding .. jeg hittet r9 Oktober ifjor, fikk dame .. slutta .. startet igjen på r4 .. endte på 67% på r12 i mars, fikk to jobber .. ga faen, gikk noe pve. (Hele pvp guilden gikk hardcore pve etter ranks) og nå for noen uker siden så har de old school pvp folka kommet tilbake samtidig som det er en dryss av nye r12-14 folk nå, snart har jeg re-ranket til 10 og i guilden nå har vi 6 eks-rank14, 14 eks-rank13 og 6 eks-rank12. :D
 
Fikk endel honor på magen din jeg også. :p

Og fy faen, det var det morsomste jeg har spilt i PvP hittil. ^^
 
Når kommer patchen?
 
ETA er i midten av desember
 

Aslak

Humanoïde, incognito
for meg så er det det. var oppe fem minutter akkurat, men alt annet enn spillerne var borte. Npc-er osv

sånn var det for resten av folka på serveren også virka det som. shadowmoon.
 
Men det var ikke vår, fikk hvertfall huhuran ned på 9%, sakte men sikkert så skal den hora dø!