Den sosiale World of Warcraft-tråden

K999

Keystone State Of Mind
Apparently så røk et par servere, fordi en guild på Ravencrest pullet en boss i Nax og server frøs.

Etter confirmation fra en venn som spiller i den guilden, guilden hetter Aloria.
Vett ikke om det er grunnen for alle de andre serverne, men hvertfall for Ravencrest, og jeg vil tippe noen andre.
 
Blir vist litt bedre å være holypriest og.
Tatt fra worldofming:

You see holy priest with PVE gear can literally . . . heal me to death. His renew ticks for 500+ without wound poison, 400 with 5 stack wound poison. His prayer of mending (see journal entry #8) instantly heals him for 1200 and can be spammed over and over and over and over with no cooldown or cast time. There is the brilliant priest shield we all love to go through once every 15 seconds. What is worse? Blessed Resilience. Every time I crit him, even with something as weak as offhand dagger crit, there is 60% chance that he will be IMMUNE TO CRITS for SIX SECONDS.
 
Og igjen så tenker ikke folk lengere enn nesa si.

Rogues: Å NEI JEG KAN IKKE DREPE ALLE KLASSENE, ABSOLUTT ALLE, PÅ UNDER TO SEKUNDER LENGER.

Warriors: OH NOES JEG ER IKKE UDØDLIG LENGER FOLK KLARER Å DREPE MEG.

urettferdig at noen klasser kan drepe oss ass. Fy søren. WoW er jo 1vs1!1!
 
Det er ikke snakk om whine, det er snakk om å ikke forstå at deres klasse ikke skal være best.
 
da blir det bare værre...
Folk vil alltid være best og vil alltid whine og bitche og spamme med capslock fordi de plutselig ikke kan gjøre som de vil lenger.
Det er BETA, det betyr at alt og alle som får i det hele tatt en liten nerf eller når en annen klasse får en buff vil folk klikke helt, for så en uke senere ikke bry seg om det.
Rogues: Tenker dere dag og natt på Weaponspeed "nerfen"?
Tenkte meg ikke det nei..
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
At folk faktisk må vurdere om det er lurt å gå på priest først er utelukkende positivt for PvP slik jeg ser det. Priests har altfor lenge var automatisk førstemål i PvP uten at det er fare for at man kan tape på det, nå kommer det nok litt mer ann på situasjonen og det gir mere muligheter generelt sett og en bedre PvP opplevelse for priests som faktisk ønsker å heale i PvP.

Eneste jeg synes er direkte latterlig er rage normalisering, det er en for stor forandring og kan virke direkte game breaking for de som spiller klassen. Nerf mengden rage man får, men å gjøre at en klasse ikke scaler, ser jeg ikke på som noe positivt.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Holy priest er mye bedre i PvP enn jeg hadde trodd, tok ned en t2 mage med min for det meste superior geara priest :D Og når jeg sier holy specc så mener jeg pur healing specc. Men som regel føler jeg meg ganske ubrukelig sett i forhold til hva jeg gjorde som shadow :(
 
SITAT(Eivind @ 27.11.06, 15.17) 37475
Og igjen så tenker ikke folk lengere enn nesa si.

Rogues: Å NEI JEG KAN IKKE DREPE ALLE KLASSENE, ABSOLUTT ALLE, PÅ UNDER TO SEKUNDER LENGER.

Warriors: OH NOES JEG ER IKKE UDØDLIG LENGER FOLK KLARER Å DREPE MEG.

urettferdig at noen klasser kan drepe oss ass. Fy søren. WoW er jo 1vs1!1!
[/b]
Men herregud da, det er greit at noen klasser skal være vanskeligere å ta, mens andre skal være lettere.
Har spilt dritmye på ptr nå, og shadowpriests med blå armor eier meg, huntere med blå armor eier meg, druids bør ikke engang gå ut av bear for å heale, de bare eier meg.
En mage hadde et 3.2k HIT på meg i stad. Etterfulgt av et 2.8k hit. Hvordan i alle dager skal jeg klare å drepe noe sånt når han det er instant?
Sloss mot en warlock i så og si samme gear som meg i stad.
Hadde imp ute. Omtrent null dmg reduction, og han bare dotta meg lit, deathcoil, og drain life til jeg dør.
En paladin kom til orgrimmar for noen dueller.
Jeg slo han en gang, han stunna meg, og drepte meg med 1500 crit og 1k crits.
Fikk han til 80 % og jeg var død.

Fler av de jeg duellerte med sa de faktisk synes synd på warriors for det går over stokk og sten.

Jeg vet du, Eivind, har intrykket av at det eneste vi gjør er å løpe rundt å slå folk med 7k mortal strikes, med ubegrenset rage, altid med enrage, og av en eller annen magisk grunn får warriors berserker buff oftere enn andre klasser.
+ 100% crit hele tida.

Har prøvd å være litt åpen og trodd at ting skulle bli bedre med tida, men når faens huntere i blått eier ræva mi uten at jeg kan treffe de 1 gang...
Det føles jævlig bortkasta å brukt 2 år på å få bra utstyr når en som har fått level 60 for 2 uker sida eier ræva mi.
 
De eide deg i en duel sier du? Ja, alle vet jo at pvp i wow er duels uttenfor IF/Orgrimmar.

PvP er ikke 1vs1, dere kan si hva dere vil om classbalance, det forandrer ikke saken. Warrior er så utrolig bra med èn person bak ham, ingen andre klasser har den fordelen.

En mage som fikk 3.2k HIT på deg, ikke critt altså, må ha hatt 9/9 t3 og dmg enchants på alt, samt en fin trinket for å klare noe sånt, har du ikke tilsvarende gear er det ikke så mye du kan gjøre.

I går charga en warrior med Might of menethill meg, jeg holdt i cirka 10 sekunder med 9k armor før jeg måtte bobble og løpe.
 
Ja, utrolig bra med en healer når du blir oneshotta.
Ekstremt.
Og ikke dra den "DET ER IKKE BALANSERT I 1MOT1" greia.
Når du har noe av det beste pvp utstyret du kan få, og ikke klarer å drepe en annen klasse med blått utstyr.
Blir for dumt, og det vet du.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Greie er ikke det at folk eier warriors. Men at man ikke kan touche dem engang. FrostMages er så latterlig gode i PvP at det er UMULIG for en Warrior å ta en mage 1vs1. Det er ikke vanskelig, det er UMULIG. Og der ligger hele balanse-knekken. At det er umulig for en klasse å ta en annen er bare en ting; dårlig balansering.

Hovedproblemet, slik jeg ser det, er at Warriors ikke får Rage av skjold. Så en frostmage med 2x skjold og frostbite får du ALDRI tatt på en engang. Du får ikke Rage, du kan bare gå og legge deg, ikke engang Hamstring. Og det er rimelig uavhening gear.

Ta to mages mot to hvemsomhelst. Ja... Det blir... FUN.

Sheep-Sheep - NUKE. NUKE.

Balanse? Neih. Warriors gode med en klasse bak seg? Ja hvem andre er ikke det?

edit: det jeg tar i dueller er dårlig spilte Shamans, dårlig spilte Rogues, dårlig spilte Paladins og Huntere. det meste annet kan du bare glemme, fordi de rooter/fearer/stunner deg så mye at det ikke er morsomt engang.
 
Grattis. ^^ Hvilken klasse?