Den sosiale World of Warcraft-tråden

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Vel, da er det Officers som prioriterer helt feil. Eller hadde han DKP for dem?

Spørs vel litt hva slags system dere har? Personlig når jeg var mr. MT så dreit jeg i prioritering. De andre warrsene passet tanke-items som vi skulle bidde på, så jeg fikk de for minimumspris, men jeg tok aldri noen DPS items, bortsett fra de jeg kunne rolle på og som ingen andre dps warrs ville ha. Tok heller aldri noen tank-items som var en 1up for meg, men 10up for andre, som regel :p

men så hadde vi elendig med tank drops, evt. jeg som var nisseuheldig. Jeg gikk glipp av tre av rundt tjue Ragnaros-kills, og hva droppet de tre gangene? Hah! Fikk to Wrath deler fra BWL, belte og bracers, selvom vi holdt på i godt over to-tre måneder.

Så, grådig drittunge? Yes - methinks!
 
Raidet BWL med huntern min i cirka 5 måneder (med nef down), hvor mye ds har jeg? 6/8, og to av de kommer ikke fra BWL.

Så ja, noen får fult sett på tre uker, andre må vente alt for lenge, det som er bra med det nye lootsystemet som er i AQ40/Naxx, hvor delene alltid dropper, og alle klassene bidder (så og si)
 
Maintanken har så mye dkp at det renner av ham... Men det er jævlig spesielt at han driter i alle andre og bare tenker på seg selv. Syntes også det er rart at officerene faktisk ga ham dem i det heletatt når de whisprer meg etter de har gitt han det og sier at det var veldig dumt av ham å ta de, de har liksom en hvis makt til å stoppe sånt! ARGH! Hr jo tross alt bare ventet på at de skulle droppa siden august da:D YAY! Den jævelen har jo faen meg to legendarys, fullt wrath set og conquerors spaulders, mens jeg som dps warrior løper rundt i might! Eneste dps gearet jeg har er Helm of endless rage, titnaic leggings og drake talon cleaver... Og diverse ringer og ony necken.

Og i tillegg er han classleader:D
 
Noen som har en level 60 karakter på Ahn'Qiraj jeg kan få spille på i 5 minutter? O:

Har en klassekamerat som skryter av sin level 58 hunter så mye at det søren meg er vondt å høre på, og han sier nærmest at han hadde eid meg uansett hvilken class og hvilket gear jeg har. x-x

Anyone? Og, eh.. nei, jeg ninjalooter ikke accounts. Lover.
 
Æivinn har sikkert en der. :p
 
Han spiller en level 58 troll hunter. Fyren er faktisk dugende god, så han ta en r13 mage i dag (dog, ikke magens rettmessige eier som spilte), men fortsatt er han dyktig. Men akk så deilig det hadde vært å vinne over ham i en duel, enten med en mage (som er den eneste classen jeg spiller), eller en helt totalt tilfeldig class. Han er så irriterende. >.<

Om noen spillere tilfeldigvis vil løpe og eie ham for meg, så heter han Zcar og befinner seg som regel utenfor Orgrimmar og dueler folk, når han ikke levler.
 
Åssen gear har dere? Noen CTProfiles? Hadde vært utrolig kjipt å tape mot ham.. D:, Ack, hadde vært flaut, spesielt siden jeg har spilt i mange måneder flere enn fyren.
 
I'd hit it.

Nei, det er nok riktig at du ikke taper mot epixxed hunters. Jeg, derimot, som kun har en level 33 warrior er nok ikke like god som du er. XD,

Fyren er forresten helt sær. >.>


eg er hjemme og er tøff. says:
Jeg får kanskje låne en account.
Jeg er hjemme og er tøff. says:
sånn at jeg kan spille på ahn'qiraj
Jeg er hjemme og er tøff. says:
og eie deg
Bendik says:
lol, kem sin acc?

----------

Bendik says:
lol, du kommer til å stjele alle pengene sant?
Jeg er hjemme og er tøff. says:
nei?
Jeg er hjemme og er tøff. says:
Skal bare eie deg.
Bendik says:
korfor ikkje d?

Jeg er hjemme og er tøff. says:
x_X
Jeg er hjemme og er tøff. says:
fordi jeg ikke sånn
Bendik says:
om de ikke kjenner deg..
Jeg er hjemme og er tøff. says:
ja?
Jeg er hjemme og er tøff. says:
og?
Bendik says:
då kan du ta alt XD

Jeg er hjemme og er tøff. says:
om de er snille nok til å låne meg accounten deres sånn at jeg kan eie deg.
Jeg er hjemme og er tøff. says:
så er det grunn nok til å la være.
Bendik says:
haha, du har ikkje kjangs
Jeg er hjemme og er tøff. says:
dessuten hadde jeg ikke gjort det uansett. <_<
Jeg er hjemme og er tøff. says:
faen som du skryter.
Jeg er hjemme og er tøff. says:
det gjør vondt å høre på.


Eh, ja.
 
et lite tips, bare finn han og duell han uten å si hvem du er.
vinner han logger du bare av, vinner du whisper du til han, omg jeg er klassekammeraten din og jeg eier deg osvsvovo
 
Skal jeg voldta ham dugelig med paladinen min? Dreper så og si alt med mindre enn 4k hp på under 5 sekunder, så skal ikke være så alt for vannskelig å drepe en level 58 hunter.
 
SITAT(Eivind @ 01.12.06, 01.23) 38404
Skal jeg voldta ham dugelig med paladinen min? Dreper så og si alt med mindre enn 4k hp på under 5 sekunder, så skal ikke være så alt for vannskelig å drepe en level 58 hunter.
[/b]
Zcar (hunteren) tar imot duelen din. XD, Han har faktisk 4,5k health, så det er ikke under 4k. Uansett.. hva med The Barrens? Utenfor Ratchet, PvP enabled? En eller annen gang i dag. Jeg er på skolen nå og fyren sitter ved siden av meg, han sier jeg skal skrive at han har hele TO epixxx. Helm of Narv og Destiny med +25 agility. D:

Btw, Eivind. CTProfile, eller link til gear?
 
Eivind: Jeg må sjekke ut accounten din en gang... :$ Prøve å spille litt på alle charsene dine...


:$