Den sosiale World of Warcraft-tråden

All the better. =D
 
Jeg har en level 60 mage (human, PvP gear og 4 epix) og en level 54 UD mage. :eek: Ser ut som om flesteparten på spillegal er hyggelige folk, så jeg tror ikke jeg hadde hatt noe imot å låne bort en konto hvis noen ville prøvd en mage.

Selv om jeg gjerne ville ha pratet litt med dere først. D:

Edit: Leif.
 
SAmme her. Hvis noen vil ha en crappy rogue er det bare å spørre. :)
 
Funnere fact: Lista funker ikke like over midnatt. :eek:
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Fierce Creatures var litt morsomt, Vael > Raids. Samt at MANGE dør på Lucifron! Hehhehe! Joda, han er riktignok rimelig vanskelig de alle første gangene når folk ikke kan decurse/dispelle - spesielt med horde.

Viser også litt kvalitetsforskjell når Drek'Thar - Horde general ranker rundt 5te plass, mens Vanndar - Alliance general er på 30de plass. Hehe, pwnd?
 
Så det er derfor jeg fikk 20 AV mark på en time sist AV weekend?

Alliance > Horde, for now, nå som vi har bubbleboys for oss selv
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Still opp dagene.

vel, tallene speaks for themselves, med mindre Drek'Thar er noe vanskeligere enn Vanndar så vet ikke jeg. Samtlige Alliance AV jeg har vært i har vært noe uorganisert drit. Mens med Horde så hører folk faktisk på deg.
 
Mine erfaringer tilsier at ingen hører på noen what so ever.
 
Med horde magen min vinner vi aldri AV, med paladinen vinner vi alltid AV, de tallene snakker vel også for seg selv?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Nei?

Tall plx?
----------

6th Drek'Thar 23,868

47th Vanndar Stormpike 10,247

Alliance nabs anyone?

AV handler mye om å ha en tank, tro det eller ei, men når jeg var protspecc så dro jeg inn dit med en eller to healere. Løp hele raidet 10meter tilbake, om og om igjen, helt til vi kom til SP. Fordi halve raidet stod og slo på meg, mens alle de undergearede idiotene slo på dem. GG.