Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg har egentlig aldri satt meg så veldig inn i det her addons, greine SCT og Carnival er egentlig alt jeg trenger.
Men kunne noen være så snille å gi meg en link til en addon, som kun fjerner exp baren min, så jeg kunne levle mer effektivt. Hater å bli konstant mint på hvor sakte det går. Ville bare ha sån at jeg kunne fjerne den og sjekke i ny og ned hvor lenge det er til neste level. Dette er et stort problem for meg, i progressen til å levle nye charen min. Tusen takk for all hjelp :)
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(Crizpy @ 04.12.06, 13.10) 39083
Haha, så jævlig genialt..spammer han warrioren med 2k crits, og når han reflecter, tar det 225 skade på magen..
[/b]
Spell reflect lider litt av det samme som Retaliation. En stor DONT TOUCH me sticker.

MMmmmm... Må si jeg gleder meg _veldig_ til TBC når jeg ser dette :D
Masse world PvP <3

(Litt kjipt at jeg spiller den mest gimpa PvP klassen, men men)
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hvem andre kan tanke? Druids? HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Har faktisk en Feral som påstar at han generer like mye threat som meg.

Jada, så det når vi prøvde å åtte-manne Onyxia uten hunter og rogue. Aggro glapp ca. åtte ganger i phase en, null når jeg tanket.
 
Jeg har tanket alle bossene i ZG, Onyxia + random bosser i MC. Uten noe Fire Res og iført gimpa blått gear. Og ja, jeg er druid.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg sier ikke at de ikke kan tanke, bare at threaten de generer er lav iforhold til hva warriors kan generere. De er kings på multi-mobbing, men å holde seg foran dps, på horde ihvertfall, er ikke like lett.

Men det er jo også fordi druids ikke har zerker rage, som er free-rage på semi tense threat-bosser.

Han druiden her har Warlord gear+noen AQ20/40 epics.
 
Druid er de største wannabe-ene i spillet Dps og tanking. det eneste de duger til er Healing.

JA DET STEMMER!
 
Nei, absolutt nei.

Må gjerne legge til "fail" også.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Det som er så irriterende er at han hele tiden hevder at threaten hans er like høy. Og gang på gang på gang på gang så tilbakeviser jeg det. He listens? Oh noes.
 
Druids er ikke bare healbots...
her er Damage etter sist MC run i guilden vår:

1 Mögel 501067 (7.2%) <-- Mage
2 Xstatic 459958 (6.6%) <-- Hunter
3 Mervin 455754 (6.5%) <-- Warlock
4 Mhiry 448375 (6.4%) <-- Hunter
5 Cain 394277 (5.6%) <-- zOMG teh Balance Druid! =O

vi pleier å ha 2 rogues på top 5 i steden for hunterne, men ikke dette runnet av en eller annen merkelig grunn...

og ja, Cain er meg.
 
SITAT(Variabel @ 04.12.06, 22.05) 39214
Jeg har tanket alle bossene i ZG, Onyxia + random bosser i MC. Uten noe Fire Res og iført gimpa blått gear. Og ja, jeg er druid.
[/b]
Prøv å tank bossene i BWL med epiced out gear, så kan vi jo se hvordan det går... aggroglipp der og det er over og ut... med mindre du har en annen tank med god reaksjon. Bossene i de instancene du sikter til er ikke akkurat de sykeste i verden, hvertfall ikke når det kommer til aggroslipp. Men hvertfall frem til huhuran AQ40, så kan det gå med druid tanks...
 
<- Har hatt 12% dmg i MC på Huntern =D
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg suger. Kjøper gametime card i kveld. WoW eier meg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Juhuu, jeg er independent gamer, har ikke kjøpt gamecard på lenge nå, og holder nok ut litt til! :D

Men spiller jo beta når jeg får skikkelige abstinenser da, så jukser litt ;)
 
YEHE! Endelig, etter 20 days played, dinget jeg 60 med magen min.
Har vært jævlig mye kos, men har også blitt litt lei til tider. Bare så flott at guilden jeg har vært med i siden lvl 1 de siste 2 månedene har gått fra ingenting til Nefarian:D