Den sosiale World of Warcraft-tråden

#1
Mine nerder og skaphomser, jeg har den gleden av å presentere ...

Den sosiale World of Warcraft-tråden!

Har du nylig drept siste boss i BWL?
Endelig fått tak i de Epic-buksene du har siklet etter i ukesvis?
Drepte du fem motstandere alene i Battleground alene forrige helg?

Da vil vi at du deler dette med oss!

Denne tråden skal brukes til å prate løst om hva du driver med i WoW for tiden, avtale å møte andre for å spille, generelt bare ha det hyggelig med andre WoWere fra SG, enten det er in-game eller her. Tråden vil gjennomgå lettere moderering, men vil tillate det meste av internsnakk og lignende. Ønsker du derimot å diskutere mer generelle aspekt av World of Warcraft, som hvor bra eller dårlig spillet er, fortelle andre om dine førsteinntrykk av spillet og lignende, så kan du starte egne emner for det (hvis de ikke allerede finnes når du leser dette (søk!)).

Liste over hvem som spiller hvor, og som hva:

---
 
#2
Spiller for tiden Alliance på Sylvanas, har nylig joinet en re-make av et guild som har tatt 6.boss i MC, men jeg vet ikke hvordan remaken blir. samme GM og mange Av de samme medlemmene, så jeg håper det går greit.

Og i går så jeg Eivind. :D Var utenfor Orgrimmar en liten tur. Ble drept, da... Så stakk jeg. :p

Uh ja... Dwarf rogue lvl 60.
 
#3
Startet en ny character, er lei av hunter-easymode. Min nye karakter er en Undead warrior ved navn Reinhardt. Haomarush er halvveis ødelagt, men så og si alle vennene mine både IRL og fra WoW spiller der, og dessuten har jeg en annen karakter der med 7-800 gull, så jeg valgte allikevel å starte den på Haomarush.


Er det noen måte man kan flytte inn den gamle WoW tråden inn her? Jeg mener, den hadde jo over 9000 jævla innlegg.
 
#4
Guilden min tok ned Nefarian for ca en uke siden, droppet Lok'Amir (eller hva den macen heter). Det ble nok en glad shaman i guilden da.

Jeg fikk også drakefang talisman forige run.. imba trinket :D
 
#5
Har nå begge Bindings of the Windseeker, er meldt på en annen guilds MC run for å få Raggy killen og forhandler om å kjøpe Elementium ores fra en annen guild.

Jeg er mildt sagt glad nå om dagen :D
 
#6
SITAT(Alice @ 06.05.2006, 11.22) 239
Startet en ny character, er lei av hunter-easymode. Min nye karakter er en Undead warrior ved navn Reinhardt. Haomarush er halvveis ødelagt, men så og si alle vennene mine både IRL og fra WoW spiller der, og dessuten har jeg en annen karakter der med 7-800 gull, så jeg valgte allikevel å starte den på Haomarush.
Er det noen måte man kan flytte inn den gamle WoW tråden inn her? Jeg mener, den hadde jo over 9000 jævla innlegg.
[/b]
:eek:

Jammen da spiller jeg jo uten Czerno og uten deg.

Wtb. =D


Og hvor i faen er =D-smileyen?
 
#7
Ser fram til paid server transfer som kommer til sommeren, mulig jeg sender priesten til Zenedar, eller roguen til sylvanas. Får se.
 
#8
SITAT(Alice @ 06.05.2006, 11.22) 239
Startet en ny character, er lei av hunter-easymode. Min nye karakter er en Undead warrior ved navn Reinhardt. Haomarush er halvveis ødelagt, men så og si alle vennene mine både IRL og fra WoW spiller der, og dessuten har jeg en annen karakter der med 7-800 gull, så jeg valgte allikevel å starte den på Haomarush.
Er det noen måte man kan flytte inn den gamle WoW tråden inn her? Jeg mener, den hadde jo over 9000 jævla innlegg.
[/b]
Hva i alledager er det du gjør! Haomarush er jo helt på trynet! du må starte på Ahn'Qiraj eller noe sånt :(
 
#9
noen som kan gi meg en pekepinn på hvor mye Preserved Holly selger for nå?

Dere vet den saken som gjør mounten din til et reinsdyr...
 
#10
Kommer jo ann på om folk vil ha den eller ikke. Tror jeg solgte en for rundt 20g på sylvanas horde.
 
#11
Ok. Solgte en til en fyr for 9 gull.

Sa "It lasts untill cancelled" så gikk han av mounten, og nå har han, i følge han selv, reported meg og jeg kommer til å få en 90 dagers ban. TJOHEI!
 
#12
Haha.. Du blir aldri bannet for det. Du kan stjele ingame items, scamme folk (arcanite transmute, crafting av items) uten å bli bannet.
 
#13
Men greia er jo at det var han som var for dum til å skjønne det. :D

Og han hadde 3 mains i method, og en i det guildet jeg er i, så han skulle få meg blacklisted av Method, som om de har noe å si, så skulle han få meg hatet og mye greier. Ganske morsomt, egentlig. :D
 
#14
På grunn av 9 gull, jada :p
 
#15
Hehe, blir ikke bannet for sånt.. er en fyr på Dunemaul som har ranet til seg over 2000g nå =/ og i tillegg er han fyren noob.

Anyways, noen som har tips for litt bra arcanite grind? holder for øyeblikket til i Silithus og EPL, men det er ganske crowded.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#16
Har akkurat dinget 51 med warrioren og grinder som en gal i Azshara (skriveleif, jeg vet).

Noen som vet om noen andre plasser jeg kan grinde, eller instancer som passer meg? Gjerne med finfin loot. Trenger sårt en overhaling på armor-fronten...
 
#17
Tja, du kan grinde i Western Plaguelands (Sorrow Hill) for Argent Dawn reputation. Mobene der dropper cloth + penger og noen ganger grønne/blå items.

Maraudon/Sunken Temple er greie instancer for levelen din :)
 
#18
PÅ 54-55 Ville jeg dratt til Winterspring og grindet ghosts ved laken. Vanligvis få som er der, selv har jeg fått 3 BoE epics fra dem.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#19
Tror jeg må gjøre noe sånt, ja.

Jeg har planer om å grinde to lvler til i Azshara, for å så begynne å virkelig skaffe meg noe skikkelig armor...

Jeg føler meg nemmelig så... middelmådig. :(
 
#20
Ronin: Var det du som ga meg nesten 300g når du sluttet på Sylvanas med en warrior? :S