Den sosiale World of Warcraft-tråden

WTB Character transfers.

Lurer på om jeg skal transfere magen min fra sylvanas til Burning Blade. :eek:
 
1 uke på, 2 uker av ftw.

Og ja, det bildet er jævlig trist. Skal inn i militæret i morra igjen, så jeg dropper mest sannsynelig.
 
uhm.. Jeg har et lite pengeproblem irl og har ingen inntekt, så derfor vurderer jeg å selge kontoen min hvis jeg klarer å få en sum for den. Noen som vet om hvor jeg kan selge den? :(

Det ville vært stor og betydelig hjelp hvis noen hadde litt info om dette!
 
#wow.trade på quakenet :)
 
SITAT(Carlito @ 10.07.2006, 01.53) 13658
uhm.. Jeg har et lite pengeproblem irl og har ingen inntekt, så derfor vurderer jeg å selge kontoen min hvis jeg klarer å få en sum for den. Noen som vet om hvor jeg kan selge den? :(

Det ville vært stor og betydelig hjelp hvis noen hadde litt info om dette!
[/b]
Jo, det er vel det... Men trenger pengene XD
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Kan man få noe for å selge accounten? Om man har tier1eller2 og 1k gull? Noen som har peiling på "going"-price?
 
#wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet #wow.trade på quakenet
 
SITAT(Crizpy @ 10.07.2006, 09.40) 13680
Er det noe galt med pcen min, eller er wow fucka?
[/b]
Tror det var noe med at Telenor føkka opp internettlinja til Norge fra klokka 09:30 til klokka 10:00
 
Jeg driver å skaffer meg FR gear, tenkte at 34 kanskje var litt lite. Så jeg lurte på om det var noen av dere som kan crafe noe bra FR gear, jeg er hunter og spiller på grim batol.

Post her eller /w Flin inngame.
Skriv gjærne hva det vil koste meg.
 
Så du linken til forumet da kjære deg? :p
 
Er jo ikke så dårlig, men hva med å bare spille 2 uker til eller no og dra til deg så mange epics som mulig? : o