Den sosiale World of Warcraft-tråden

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hehe.

Hmmm.. får vel selge min når vi får tatt neffy og blir litt slapp i trynet. Rag på 20% uten lbrs buff. Han faller imorgen :))

Naskul; Black Dragonscale settet, eller hva det er, er nok et bra alternativ. Kanskje litt dyrt, men men.
 
Huff for en kjip server jeg spiller på, tenkte vi skulle få litt mer progress i bwl idag, men neida, midt i vael kampen så bestemmer serveren seg for å fryse seg og etter 20 minutter gå offline, hurra! Vi hadde hvertfall et ghostparty i neffs lair:p
 
Trenger egentlig ikke Black dragonscale sett for å ha nok fr. Dog siden jeg er så kul har jeg hele settet.
Det letteste er å skaffe seg alle standar blues med FR, som:
Flamescarred shoulders
Ocean's breeze
Onyxia thooth pendant/Ony entrance ammuleten
etc

Poenget er at, jeg som hunter har litt over 200 fr, trenger ikke heals på ragnaros og de fleste andre bosser med firedmg, med BDS settet mister du ikke så mye stats heller, så du burde klare å gjøre brukbar dmg, skal du ha hele settet må du nok ut med 400g+ om du ikke kan samle/lage noe selv.
 
Vel, har kjøpt meg et blackdragon scale item (bukser), og en chest som gir meg 13 fr. Har litt fr fra GS belt mitt så jeg er oppe i 60 fr nå. Kanskje ikke så mye, men jeg satser på å få meg 15 til fra onyxia preques. (Faen meg umulig å skaffe jailbark gruppe)
De fleste guilds krever at 60 fr så med 75 skulle jeg vel klare meg ganske bra. Eller?
 
Har du Vael drop, UTEN å ha gjort Onyxia preQen?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
FR er jo nødvendig på enkelte bossfights. Man ser ganske fort hvem som har greit med FR og hvem som mangler på ragnaros. Veldig ofte de samme som dør først. Greia handler mest om å ikke gimpe seg selv for mye. Litt heldig som er MT, ettersom jeg fikk servert alt på et sølvfat. Hva med en +20FR ring? Simpelt og effektivt.

Kjipt at SaW disbandet på AQ. Snowflake høres litt for... teit ut (Hørte dog at de tok Raz, så dårlige kan de vel ikke være). Neste store hordeside er vel Insomnia?
 
Might settet funker jo greit nok som warrior egentlig, når det gljelder fr, nå er ikke jeg mt da, mer en dps warrior. men har firewalker leggings, eller hva de heter, kommer ikke akkurat på det nå, så har 160 og no fr unbuffed, mer enn nok til å overleve raggy hvertfall:)
 
Når du er tank er FR nødvendig, men som meele trenger man ikke gimpe seg totalt for å ha nokk fire res!

Ja, Saw gjorde det ganske dårligt den siste månedenetiden, etter at vi tok princess huhran server first begynnte alle å slacke.Møtte ikke opp til raids o.l. Så tilslutt sluttet endel medlemmer og da valgte noen å lage en ny guild hvor de invitet de aktive og gode fra saw plus noen nye.

Har ikke raidet med Snowflake enda så jeg vet ikke hvor godt det går med den nye guilden.
 
Jeg er imponert, Eivind.
Etter å ha hengt på de foraene i et godt over ett år nå, så har jeg vært av den oppfatningen av at det skal ekstremt mye til for at noen skal bli banna.
Men du klarte det åpenbart med glans.
 
Det var nettop det jeg trodde også.
Det fine er at ingen kan på noen måte se at jeg faktisk har blitt bannet, CMen har heller ikke skrevet noe til posten, eller deletet den, derfor tror de fleste folk at de ikke har skjedd noe. Hurra!

Dessuten har jeg posta verre ting, opp til flere ganger, uten at det har skjedd noe.
Mystisk nok er den orginale CMen på ferie, og han har en vikar.
 
Noen folk fra Death & taxes vil bli intervjuet på WoW radio på fredag. Guilden har downa 10 eller 11 bosser i Naxx afaik, vil bli spennende å høre på hva de har å si. Til de som ikke hører på wow radio ellers, gjør det =I.


Eivind logg på druiden så vi kan sparke rumpe i BG sammen. :ninja:
 
Solgte kontoen min for 200euro en eller to dager siden, kunne nok fått litt mer da jeg var rask på å selge den istedenfor å sammle bud fra flere. Men 200euro er vel en grei pris. Venter bare på at pengene skal være inne på kontoen før jeg gir han account info...
 
Jaha?
 
Haha, deilig. Fury da?
 
Topp