Den sosiale World of Warcraft-tråden

Så vi har faktisk 3 rank 14 wariors her inne? Hold på hatten pwnage. Uansett, får fri 3 uker nå i sommer og faktisk så tror jeg at vil spille littegrann igjen og runne instancer som, uhm - Dire Maul, UBRS 'n shit. :p

*hatemegselv*

Nameless: Er du back på Ahn Qiraj? Du ville migrate shammyen ifra Haomarush til Ahn'Qiraj? :eek:

Crizpy er r13

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Tror ikke Kel`thuzad er så resist basert faktisk, men han skal være vanvittig vanskelig. Typ så vanskelig at tilnærmet alle bør ha tilnærmet fult tier 3, så det er bare å begynne samlingen :p

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Endelig; Hakkar og Ragnaros down. Helm of Wrath i boks.

First time BWL 26. Juli, yeees. Dette går fremover :D

Sliter vel hovedsaklig mest med disiplin i guilden. Folk gir så faen at det ikke er morsomt noenganger :( Men det er litt oppvask på gang, så det blir morsomt å se hva som skjer fremover :)

BWL for første gang er moro. Men det krever litt av guilden, mange gir opp pga wipes etc.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Vi wipet rundt 14 ganger på Hakkar på en kveld (eller resettet). De fleste som går inn for BWL vet nok at det er wipe-party. Det morsomme er at det er first-time for samtlige. Forventer seig progress. Men det gjør det forsåvidt alt verdt det, vi har ikke peiling på hhva vi går inn for.

Epzilon: Ja.. og... Ja :D - Håper bare de åpner transfer for Haomarush snart :( Men jeg spiller på roguen og de andre charsene mine der. :p

Du taper Epz, så forferdelig også.

Kel'Thuzad skal visst ha jævla mange faser, kanskje blizzard tok huet ut av ræva og fant på noe nytt for en gangs skyld.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Hvis han følger ideologien som de andre bossene i Naxxramas ser ut til å gjøre, tror jeg han kan bli en meget interessant boss. Eneste jeg har sett fra han er et klipp der han sier noe i retning av "Obey the frost of Kel`thuzad", så strømmer det inn abominations som ligner Patchwerk.

SITAT(Eivind @ 19.07.2006, 17.03) 15327
Du taper Epz, så forferdelig også.

Kel'Thuzad skal visst ha jævla mange faser, kanskje blizzard tok huet ut av ræva og fant på noe nytt for en gangs skyld.
[/b]
Ja :(

Uansett. Var rimelig sikkert på at jeg hadde rett der og. :sukk: I fail the world of warcraft.

jaja. da har jeg fått opplevd AQ40 oxo. var faktisk gøy og selve instancen syns jg var veldig pent lagd og langt fra så kjedelig som det MC & BWL er

btw ny avatar ftw

btw stor nyhet! LOL sier jeg
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...classcombo.html

så nå kan horde så sine kjære blessings og allys få leke med totems :eek:

Leste det selv, er helt latterlig. Blizzard nyter tydeligvis å trampe på lore'n.

Jeje, skal ikke si så mye siden jeg sikkert roller en draenei shaman =I