Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jaja, Blizzard 2 - Wow lore 0

>_<

Det var herlig at folk kvina på det. Å ha 2 forskjellige classes bundet til hver sin faction skapte variasjon i spillet, og sist gang jeg sjekka, så var variasjon bra.

Ja, jeg er ikke for dette her jeg.. Liker at vær sin faction har vær sin "classe" greie. Shamans er gøy. Men det betyr ikke at jeg har lyst til og møte andre shamans i world pvp :p

Jøss, der ble jeg også bannet fra wow forumet gitt. Mest sannsynligvis for denne posten :

Jeg er "Kabuto". Kan ikke si jeg var SÅ ille, ble bannet for "trolling and spam", enda jeg kun hadde skrevet 5-6 replies totalt på general forumet. Har da sett folk trolle verre før uten å bli bannet.

Lol du ble bannet for det? hmm utrolig at jeg ikke har blitt bannet da..

Har brukt ca. en time på å surfe forumet nå siden jeg mener dette ødelegger en del av spillet jeg gjerne vil at skal vedvare...

Men det er klart, alt jeg gjør er å skrive en veldig lang post og så si til de totalt blåste folka at de kan gå og henge seg med sin egen mening når de heter "Leetman" og lignende.

"Lore lol" betyr ikke at det er greit for dere å ikke tenke utenfor de små rammene dere har satt dere opp i hodet.
Provoserende at noen ikke kan gi dette en sjanse i det hele tatt, uten å lese verken lore-bakgrunnen med et åpent sinn, eller å lese designfilosofien bak forandringen i det hele tatt.

Thomas, slutt å vær homo. Du vet like godt som alle andre hvor hardt wow-loren ble pult i rumpa av det der.
Designgrunnene er jo kule nok. Som jeg sa tidligere: "Jeg synes synd på de som bryr seg om wow-lore nå." Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Jeg prøvde å være loregeek engang tilbake, men det ble for teit for min smak, ellers er det jo greit at spillet har en historie.
Jeg skal nok uansett rolle Dranei shaman, jeg har jo en 40-ish shaman, og har aldri hatt det så gøy med å spille før, så det blir nok moro.

Men bare det at blood elfs og orcs skal være allies ser forsatt dumt ut for meg.

- sorry for at det ble litt blurry, stod opp for 5 min siden.

Det jeg blir irritert over er alle de ekstreme whine threads på wow forumet der folk lager topics som alle inneholder "zOMG!1! gg Blizz. i quit wow now bai bai!" bare fordi de kommer til å gjøre det sånn i expansion

blir vel oxo Draenei Shammis på meg når den tid kommer (eller HunTard muligens)

Tja.

Hva mener du egentlig med at lore blir pult i rumpa?

Synes du det er ulogisk at blood elves ikke vil være alliert med menneskene etter det som skjedde i WC3? Synes du det er rart at blood elves tar drastiske steg for å sikre seg magi når de er avhengige av den? Er det ulogisk å alliere seg med noen som har samme mål, og fiender, som deg? Orkene er jo ikke onde, tvert imot?

Bare det jeg synes da. WoW-lore har blitt voldtatt før ja, type Dreanei som var Eredar, men så pluttselig ikke, men så igjen, og så hadde vi to raser som skulle være Dreanei og ingen skjønte noe og alt ble bare pult og de måtte unnskylde seg, og ødela den søte teorien min om at Eredar lurte oss alle (som hadde eid, dumme deg Jeff Kaplan ...).

Er selvsagt leit for deg at du ikke liker det, men så lenge det er kontinuitet i lore og det gir mening, kan man vel ikke si "lore er voldtatt fordi blood elves kan være paladins"?

Jammen paladins er jo egentlig ikke "magiske" i det heletatt, de var jo bare ledertyper med basic healing.
Eneste grunnen til at de faktisk kan gjøre noe annent enn å være en peon i WoW er jo fordi det er en spillbar klasse.

Jeg gleder meg som en unge.
Hurra for dette. Nå blir det +10% stats og +185 attack power.

Blir sykt å være i gruppe med en shaman og en paladin I pvp. Herrejesus.

nå som paid character transfers skal la oss sende char's til andre accounts lurer jeg på om bytte, altså snakk i dette forumet om å sende hverandre karakterer blir lov?

SITAT(Evehr @ 22.07.06, 18.27) 15934
nå som paid character transfers skal la oss sende char's til andre accounts lurer jeg på om bytte, altså snakk i dette forumet om å sende hverandre karakterer blir lov?
[/b]
nei det går ikke. blizz sier bare man kan sende via accounts hvis begge accountene eies av SAMME person

Det er visstnok også lov å sende characters mellom forskjellige accounts hvos begge personene er i samme familie, så dermed åpner en liten mulighet hvis en av dere bytter etternavn :p

Hvis dette fungerer ved å skifte etternavn, så vil jeg bare si at jeg har en shaman til bytte hvis noen er interessert, muligens en rogue også hvis tilbudet er bra.

Antar at det ikke går, men det hadde vært deilig å prøve noe nytt uten å måtte levle mere...

Tviler egentlig på at det er så enkelt, synes å ha lest at folk har prøvd dette, men feilet. Men så igjen, vet ikke jeg.

Edit: Og om dette er mulig, OG Shamanen din ikke er så alt for epic, så har jeg en level 57 Gnome Rogue jeg egentlig er lei av.

Jeje, antar jeg skal teste det en dag, eller i allefall se litt på det..

Anyways.. jeg hadde planlagt å starte den eneste klasen jeg aldri har spilt før nå som expansion kommer - Paladin. Men nå som Draenei også kan være shaman og Bloodelves kan være paladins.. antar det fortsatt blir Draenei Pallie, men hvem vet..