Den sosiale World of Warcraft-tråden

K999

Keystone State Of Mind
Jeg startet nettopp en druid og levlet den til 5, men det ble kjedelig alene.
Hvilken server spiller du på?

SITAT(Darkstorm @ 14.08.06, 23.31) 19634
Liten del? Ikke helt, nei... Hele spillet er jo basert på nettopp dette. Gå opp i level og dra videre til neste område med et nytt sett med quests. Der i Level 60 blir det byttet ut med instances og evig skattejakt.
[/b]
Jepp, når du kommer til level 60 så blir levling byttet ut med instances, pvp, raiding etc.
Og si nå ikke at level 1-59 er en stor del av spillet. Det er level 60 som er den store delen av spillet!

K999

Keystone State Of Mind
Vis du blir med å queste kan godt du bestemme server. Samme for meg hvilken det er egentlig.
[/b]

Vel Ravencrest serveren jeg spiller på, suger balle.
Så hvilken server spiller du vanlig på? Er den Pvp eller rp?
Liker best pvp.

Lurer på om jeg må bite i det sure eplet og faktisk specce resto, som alle andre shaman slavene, med den "allmighty" mana tide dritten :p - for og kunne få noen decent epics og ha noen mulighet til gode guilds på andre servere før jeg tar paid transfer vekk fra Haomarush =O

K999

Keystone State Of Mind
Vel, Frostmane er den jeg spiller på akkurat nå, men jeg har litt lyst til å prøve noe nytt.
[/b]
Vel Ravencrest er så full, at det lagger å lage ny character, pluss serveren har vært offline 3 ganger i bare dag.
Jeg kan sjekke, hvilket servere som ikke er så fulle, og som er pvp, eller rp.
Hva liker du og spille på?

Lag på en server som faktisk har en fremtid for dere, ikke bare en random server med 2 pve guilds og en halv pvp guild som knapt greier alliance randoms eller omvendt :p

SITAT(Nameless @ 15.08.06, 00.30) 19665
Lurer på om jeg må bite i det sure eplet og faktisk specce resto, som alle andre shaman slavene, med den "allmighty" mana tide dritten :p - for og kunne få noen decent epics og ha noen mulighet til gode guilds på andre servere før jeg tar paid transfer vekk fra Haomarush =O
[/b]
Skal du være epic shaman må du bli resto. Alle epix enhancemt shamans du ser startet som resto og fikk lov å gå enhancment etter de har samlet gear og guilden har fleste bosser på pharm. Ivertfall sånn det fungerte da jeg raidet. Men du kan jo bare bidde på et par ting, og så dra en ninja rett før du drar. ;P

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Folk som tror alt i WoW er blind grind burde få utdelt bra utstyrte karakterer og prøve bosser som C`thun, Noth the plageubringer, Grand Widow Faerlina eller andre Naxxramas bosser. Dere hadde feilet så miserabelt at det hadde vært en fryd å se på. End-game WoW spiller på stor spillforståelse og til en viss grad skills, hadde det ikke vært noe skills i å ta en boss, så ville alle guilds så å si pløyet gjennom contentet fort som fanden, det er en grunn til at det er topp guilds der ute som utvikler strategier og som generelt sett er jævlig gode til å gjennomføre strategiene sine samt improvisere der det er nødvendig uten feil. Den tillatte feilmarginene i endgame er veldig veldig liten.
Nei, WoW handler ikke om å levele, 10-15% av spilletiden min er levelingen fra 1-60.

-EDIT-

Profile i signaturen nå :)

Skal du være epic shaman må du bli resto. Alle epix enhancemt shamans du ser startet som resto og fikk lov å gå enhancment etter de har samlet gear og guilden har fleste bosser på pharm. Ivertfall sånn det fungerte da jeg raidet. Men du kan jo bare bidde på et par ting, og så dra en ninja rett før du drar. ;P
[/b]
I knows, men resto shaman er homo :p - WFwtfPwnz0r is teh win! :D

SITAT(Cowling @ 14.08.06, 22.37) 19672
Vel Ravencrest er så full, at det lagger å lage ny character, pluss serveren har vært offline 3 ganger i bare dag.
Jeg kan sjekke, hvilket servere som ikke er så fulle, og som er pvp, eller rp.
Hva liker du og spille på?
[/b]
Jeg liker å spille på vanlig PvP eller RP-PvP (helst vanlig PvP). Men PvE syns jeg ikke er så gøy, så det må nok bli PvP.

BTW, hva er den nyeste serveren?

K999

Keystone State Of Mind
Siden jeg er så noob finner jeg ikke siden hvor Ream status står, og jeg vet heller ikke hva som er den nyeste serveren.

K999

Keystone State Of Mind
Skal vi si Dragonmaw? Har en lvl 11 shaman, lvl 8 priest og en lvl 5 warlock der.
Kan slette dem, hvis du vil være alliance.

Takk til Karl som fant linken til meg :elsk:

K999

Keystone State Of Mind
Ok, deal. :) Men vi må nesten vente til i morgen tidlig, er så trøtt nå. ^^
[/b]
Ja skulle til og si det samme, legger meg snart selv.
Skal vi bare si at en av oss poster her?

Det var ikke nyeste realms, men de som er "Recommended" å begynne nye karakterer på.
[/b]
Ja det merket jeg, men tusen takk forde om. :p

K999

Keystone State Of Mind
Grunnen til at jeg har Horde på Dragonmaw er fordi, jeg trodde alle spilte der før, men det ble fort kjedelig.