Den sosiale World of Warcraft-tråden

Så jeg må pine meg selv gjennom alle lvlene opp til 60 for å oppleve selve moroa? Jeg vet ikke med dere, men utallige timer med hjernedød grinding er bortkastet tid.

Vel, det er ditt valg, ingen som tvinger deg til å spille, de fleste her har gjort det samme opptil flere ganger, tok ikke akkurat lang tid. Det var heller ikke så veldig kjedlig.

SITAT(Darkstorm @ 15.08.06, 02.46) 19728
Så jeg må pine meg selv gjennom alle lvlene opp til 60 for å oppleve selve moroa? Jeg vet ikke med dere, men utallige timer med hjernedød grinding er bortkastet tid.
[/b]
Du må ikke pine deg gjennom alle levlene, det er faktisk morsomt å levle også. Da lærer du masse nyttig stuff om spillet og blir kjennt med folk. Når du levler er det heller ikke hjernedød grinding. Du har instancer og quests som du kan gjøre helt til level 60.
Mange av questene er grindequest dog, som f.eks drep løver helt til du har funnet 10 haler. Mens andre er litt mer morsomme quest med mer variasjon.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Darkstorm @ 15.08.06, 02.46) 19728
Så jeg må pine meg selv gjennom alle lvlene opp til 60 for å oppleve selve moroa? Jeg vet ikke med dere, men utallige timer med hjernedød grinding er bortkastet tid.[/b]
Jeg har et tips til deg, og tipset heter Guild Wars. Hvis du ikke vil grinde deg gjennom de 20 levlene som skal til før du begynner på ånkli PvP, så trenger du ikke det. Du kan starte rett på level 20 og gå igang med PvP med en gang du begynner å spille, hvis du vil.

Kan jo også nevne at grindinga i GW heller ikke er så forferdelig ille; det går ganske kjapt å komme seg opp i dugandes level. :)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Cowling og Adroon, kan jeg bli med? :) Er lei av å lvl mage-alt`en min! Værsåsnill?

K999

Keystone State Of Mind
Jeg våknet nettopp, og skal spise nå.
Jeg og Adroon ble enige om "Dragonmaw"
Vi skulle også bare skrive her, og si når vi er klare.
Dere kan eventuelt bare begyne en horde der nå dere, mens jeg spiser, så kommer jeg me Warlocken eller priesten min, de er begge under lvl 10.

Eller vi kan snakkes på msn: JamieCowling@hotmail.com

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Tauren druid lvl 1 , heter Teront , er lagd på Drahonmaw! Add meg, så snakkes vi in-game, msn`en mine r litt ødelagt for tiden =(

K999

Keystone State Of Mind
Nei egentligt ikke, bare spilte litt på en Shaman jeg har, men jeg bare starter en ny enn, Hvilken Rase skal du være.

Justincase, har startet en Tauren så da starter jo han i Mulgore, da syntes jeg vi og skal være tauren?

Han er også en Druid, da tror jeg at jeg vil være Warrior, så jeg er en Tauren Warrior da.

Legger til Navnet når, jeg har laget characteren.

lvl 1 Warrior "Rawen"

Så vi skal være horde? Jeg hadde egentlig litt lyst til å være alliance, men.
Har nesten alltid vært horde.

Uansett: tenker på hvilken class jeg skal være nå. Har nok bestemt meg straks.

K999

Keystone State Of Mind
Du sa aldri om du ville vøre Alli eller Horde, så jeg bare valgte horde siden jeg har Horde fra før av på den serveren.

Og pluss at jeg spiller nesten bare Alli som vanlig.
Men greit vi kan godt være Alli, jeg bryr meg ikke.
Da må jeg lage en på nytt.

Editer inn nytt da.

Ok da er jeg "Luke lvl 1 Night Elf Druid"

jeg har oxo en lv.28 "pensjonert" orc hunter på dragonmaw som jeg ikke vet om jeg komme til å røre igjen, men kanskje jeg skal bare spille litt på den for å ganke dere andre? :djevel:
neida. det virker for slemt B)

ellers så har jeg vært og opplevd Naxxramas med warrioren min (drept spider wing, razuvious & noth). Veldig kul instance men lurer på når første guild i verden vil ta ned Four Horsemen...

Tja si det, fikk vite at en kamerat av meg som spiller i Curse er på de nå, vet ikke helt hvor langt de har kommet i kampen om å drepe de da men, men vet de satser på å være world first.

Ikke rart jeg ikke har sett han på over 2 år:p

K999

Keystone State Of Mind
Adroon: Hey jeg kommer inn på Druiden om cirka 2 timer, kom nettopp hjem fra Treningen, og skal vist se film nå.

Så jeg logger på rundt 00:00 tiden.