Den sosiale World of Warcraft-tråden

Hmmzipumzi, tror jeg har funnet ut at jeg har lyst til å begynne å spille så smått igjen, men det må bli med den klassen jeg ønsker og shizzle, derfor lurer jeg på om noen har en horde warrior eller UD rogue som de ikke spiller på lenger, og som vil dele med en søt Stian eller selge for ikke så altfor mye? Er disse klassene jeg ønsker å spille, men ikke fanden om jeg gidder å lvle enda en 60.

justincase: guilden jeg er i, har utrolig rask pve progress. den begynte å ta den første bossen i ZG i slutten av april og i dag har vi alle instancene unntatt Naxxramas seff. på farm mens vi har tatt ned 5 bosser i Naxxramas til nå
PvP så er det som oftest instant BGs hele dagen og skal ikke være vanskelig å lage premades om det trengs
guilden jeg er i heter Pacifism (internasjonal guild) og ledes av vår MT som er litt streng for å vise at folk skal være modne og hyggelige mot hverandre hele tiden

link til guildforumet: http://www.thougaard.com/forum/index.php
kan godt lage apply der om du har lyst så kan jeg sikkert legge igjen noen fine ord

greitor. Sitter med VISA-kortet til fatter'n i handa, skal migrere nå. ^^ Citaaaaan! :elsk:

Edit: Character Transfer Failed

The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time.

An error occurred when trying to finalize your transfer transaction. We apologize for the inconvenience. Please contact Billing & Account Services for further assistance.

WTF!? :usikker:

hmm. fikk det jeg oxo da jeg prøvde å sende første gangen. da var det min verification code som var feilen. den siste koden blizz ber deg putte inn før du kan tilslutt sende. den koden skal nok ikke være den samme som du tastet før men skal stå på baksiden av kortet ditt

Hmm... er det ikke de 3 tallene som står etter noen bokstaver på baksiden? :S

På VISA.

tror den står ved signaturen til personen på baksiden av kortet. der jeg fant min ihvertfall

Ah, stemmer. *skjekke*

hihihi. Funka. Kan jeg logge inn nå? *skjekke*

Hva heter du Ingame? Citan? Razzly?

SITAT(Affable @ 22.08.06, 20.08) 20965
Ah, stemmer. *skjekke*

hihihi. Funka. Kan jeg logge inn nå? *skjekke*

Hva heter du Ingame? Citan? Razzly?
[/b]
Razzly ^_^

Yay, da var Chromagus nede også etter tredje forsøk:D Når er det Neffy igjen så er alt fett:D

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Citan @ 22.08.06, 17.45) 20940
justincase: guilden jeg er i, har utrolig rask pve progress. den begynte å ta den første bossen i ZG i slutten av april og i dag har vi alle instancene unntatt Naxxramas seff. på farm mens vi har tatt ned 5 bosser i Naxxramas til nå
PvP så er det som oftest instant BGs hele dagen og skal ikke være vanskelig å lage premades om det trengs
guilden jeg er i heter Pacifism (internasjonal guild) og ledes av vår MT som er litt streng for å vise at folk skal være modne og hyggelige mot hverandre hele tiden

link til guildforumet: http://www.thougaard.com/forum/index.php
kan godt lage apply der om du har lyst så kan jeg sikkert legge igjen noen fine ord
[/b]

Eyh, beste alternativ hittil! Skal skrive en søknad imorgen, er for full og trøtt nå, men ser på det imorgen!
Ser desverre ut som dere ikke trenger warlocks da...? Men kan jo skrive en søknad uansett! smile.gif

Edit: Jeje, jeg har søkt! Har til og med namedroppa deg! ;) Legg inn et godt ord pl0x? :)
Men eyh, leste litt på realm forumet deres... Ser ut som alle klager over at serveren er død, ingen PvP og at det er veldig lav population...? :( http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post25729

PvP blir vel ikke akkurat no problem om en halvtimes tid blir det vel? :p

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Indeed, det blir sweet! :D

Men tenkte på World PvP, some jeg også finner moro en gang iblant... :p

Drauden

SGs kollektive lillebror
Gleder meg til å se Silithus BG'en. Og AB reputation blir sikkert lettere å få, med noen nye allies på min side.

Vet noen hvilket servere Kazzak skal dele BG med?

ÅFYFAENJEGGIDERIKKEVENTEMEREEEEEEWRYYYYY!!!! :emo:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hey, slutt å syt. Jeg sto opp kl. 8 i dag tidlig og jeg går ikke på skole og har heller ikke begynt å jobbe enda. Iom. at jeg er en distrè jævel hadde jg gleda meg til å spille bort de timene jeg normalt ville sovet før jeg skulle finne på noe fornuftig. Nå er det 10 timer siden og jeg har ikke klart å gjøre noe ordentlig fornuftig fordi jeg MÅ spille først. Du er vel blitt vant til det nå? Når maintainance er extended så sier det seg jo selv at vil bli utsatt ytterligere i det vide og det brede.

SITAT(Grønn Zebra @ 23.08.06, 18.01) 21124
Hey, slutt å syt. Jeg sto opp kl. 8 i dag tidlig og jeg går ikke på skole og har heller ikke begynt å jobbe enda.

...
[/b]

Skjer med tegneklassen puz? :hæ:

Har egentlig ikke så mye fornuftig og gjøre selv for tia.. Går verken på skole eller har en jobb i ukedagene. Venter på telefon fra et firma. Står opp kl 2 og spiller enten gitar eller WoW til dama kommer (om ho kommer) også spiller jeg på natta igjen XD
Aaaaaaand Repeat!