SITAT(Maximum @ 30.08.06, 21.42) 21940
Men kan ikke forvente at alle skal skjønne ironien. Carlito har vel et problem der virker det som

Siden han igjen og igjen prøvde å få meg til å inse at jeg ikke ver kul, men at kameraten min var automatisk kul fordi han har brukt 1 og et halvt år av livet sitt til å spille. Og ja, jeg har ikke sett han på 1 og et halvt år...
[/b]
Du starter med å stillte det dumme spørsmålet "Jeg kjenner en som har bedre karakterer enn deg og er flinkere enn deg, er jeg kul da eller?! LOL!" Jeg forstod med en gang at dette ikke var noe særlig særriøst spørsmål, så jeg ga deg detet svaret: Nei. Men han du kjenner virker ganske kul!.
Etter dette ville du frem og bevise at du var kul, igjen på en useriøs måte.
"Men jeg har jo vært i nærheten av han og tatt på PC'n hans! Gjør ikke det meg til en slags semigud?
Sånn som... HERKULES!!!!"
Deretter svarte jeg dette: Du har kanskje sett og tatt på en kul fyr, men du er desværre ikke noe kul selv.
Fra mitt syn virker det som at dette har vært to useriøse spørsmål som har fått to useriøse svar, men siden jeg ikke er noe flink til å plukke opp ironien og svarer så seriøst så er det vel slik det har foregått:
Du prøver ironisk å fremstille deg som en kul person, mens jeg vil få deg til å inse at du ikke er noe kul mens kompissen din er superkul, riktig? Du poster useriøst, men jeg tar det seriøst, riktig?
Flott at du er så flink til å skjønne ironi da...
(håper du plukket opp poenget mitt...)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men for å dele min mening om RP:
Jeg synes at RP kan virke litt kult av og til. Men tror at jeg hadde gått ganske lei og blitt litt irritert over det i lengden. Så derfor er normale servere mitt naturlige valg. Det å leve seg inn i characteren kan være morro på siden, men å gjøre det til en heltidsjobb virker stress. (Spessielt når jeg leser på RP server forumene.)