Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg er ikke typen som orker å oppsøke en krangel, men nå skal du få lov til å spise ordene dine.

SITAT(Maximum @ 29.08.06, 12.01) 21727
Regner med at du også er en av de som herjer general chat med: OMFG U N00B! LOL ROFL! NOOB!!!! LOL Look @ my 1337 epeen! LOL ROFL!!!! OMG! STFU! Siden du svarer på den tilbakestående måten der. På RPservere slipper man hvertfall umodne fjortisser som ikke har fått hår på ballene en gang. Men virker som disse hårløse pungråttene har klart å komme seg over for å ødelegge RP serverene også. jaja. Er vel bare å tenke på hvor stakkarslige disse drittungene er og le av det meningsløse wow 24/7 livet de har mens man putter de på ignore:)
[/b]
Var ikke myntet på meg? Ærlig talt.

Nummer en, du klikker i vinkel over en SPØK, en spøk som faktisk er realistisk. "Sex" og "forhold" hender jævla ofte på RP servere, og ja, jeg synes det er latterlig. Kanskje du skal huske at du ikke er noe uten selvironi. Og akkurat nå oppfører du deg like latterlig som en pakkis som nettop har blitt fortalt at utelendinger står for over 60& av den alvorlige kriminaliteten i hovedstaden vår.

Min "Ja jeg er bedre enn deg i wow"-post var rett og slett et svar. Fordi, ja jeg er bedre enn deg i wow. Helt utrolig? Jeg kan mer, har bedre characters og har spilt det mer og lengere enn deg. Det var ikke ment som en skryte post, heller det at du kan inse at selvom jeg spilte mye, så klarte jeg faktisk å holde en god tone, og har så og si aldri vært "Uvenner" med noen i wow (med enkelte ekstreme unntak), vært frekk mot noen, eller kommet med kommentarer som du sikter til i posten din. Jeg har en egen msnadresse til folk jeg har møtt i wow, som nå er på over 60 stykker, hvor 90% av dem maser på at jeg skal begynne å spille igjen, alt fra PvPere, casual gamers og hardcore PvEere. I min mening er wow-gamere som meg selv et sjeldent syn. Så slutt med det forbanna fordomsfulle pisspreiket ditt og ta en jævla spøk.

Kan dere gutta svelge stoltheten og ikke la dette emnet ende opp som en tragisk historie i rendesteinen?
Greit dere er ikke enige i ett eller annet, men det er lite poeng i å søple her med masse krangling.
En av dere kranglende ta initiativ og ikke gidd mer nytteløs spam, Takk.
(ikke ment som personlig mot noen, bare ett ønske om at dere tar det privat)

Var meningen å skrive ikke bare direkte myntet på deg, resten var myntet på alle de idiotene som oppfører seg som drittunger fordi andre velger å spille spillet på en annen måte. En spøk? Det var vel mer en nedlatende kommentar på rollespillere "Dakar liten, kan du ikke late som du puler en nightelf alene lenger?" Ser ikke helt ironien, sarkasmen i denne. Og slike utsangt blir jeg litt irritert av, siden jeg syntes rollespill kan være gøy, selvom jeg ikke ser på WoW som et godt Rollespill på den måten. Jeg vil si at den måten du svarer tilbake på hadde litt vel mye "faren min er sterkere enn din" preg over seg. Og ja du har kommet lengere enn meg i wow, men det har vel mer og si hvem man spiller med, siden en person alene ikke kommer så veldig langt. Dessuten tviler jeg på at du har spillt så veldig mye lengere enn meg, siden jeg har spillt siden open beta og litt i closed, både US og EU. Men helt sikkert mer, men akkurat det har vel ikke en dritt med saken og gjøre.

Lett å si at det er spøk etter at du skjønte at det var en jævlig teit ting å si. Og jeg har aldri siktet til ditt wow-liv, alt pågrunn av uttalelsen din som gjorde slik at jeg svarte med samme mynt og antokk at du var en idiot på lik linje med de jeg omtalte i posten min, som ikke bare var myntet på deg, men igjen på de folka som oppfører seg som idioter, og ødelegger RP servere. Så jeg vet ikke helt hvem som i utgangspunktet var fordomsfull. Hvis du spøker med en ting over nett så kan det være lurt å fremheve det litt mer kanskje enn bare en smiley med skeive tenner:p

Og Evehr: er det så gøy med et emnet der alle kommer med, idag klarte jeg det og det og fikk det. Forum er til å diskutere og noen diskusjoner går ofte lengere enn andre. Det skaper bare litt mer spenning slik at emnet ikke blir begravd i det jeg nevte ovenfor.

Nummer 1: et "=D"-smilefjes pleier vanligvis å indikere sarkasme/ironi osv.
Nummer 2: Jeg kjøper fortsatt ikke den "var ikke myntet på deg"-roinga di, det står DU i posten din, etterfulgt av "disse" når du slutter å snakke direkte til meg, hva vil du at jeg skal tro?

U fail, jeg vinner. Jeg synes RP er idiotisk, lev med deg. Ja jeg lagde en spøk om noe som (igjen) skjer ofte på RP servere, LEV MED DET

SITAT(Eivind @ 31.08.06, 00.13) 21978
Og akkurat nå oppfører du deg like latterlig som en pakkis som nettop har blitt fortalt at utelendinger står for over 60& av den alvorlige kriminaliteten i hovedstaden vår.

[/b]

Det heter pakistaner :<

SITAT(Maximum @ 30.08.06, 21.42) 21940
Men kan ikke forvente at alle skal skjønne ironien. Carlito har vel et problem der virker det som:p Siden han igjen og igjen prøvde å få meg til å inse at jeg ikke ver kul, men at kameraten min var automatisk kul fordi han har brukt 1 og et halvt år av livet sitt til å spille. Og ja, jeg har ikke sett han på 1 og et halvt år...
[/b]
Du starter med å stillte det dumme spørsmålet "Jeg kjenner en som har bedre karakterer enn deg og er flinkere enn deg, er jeg kul da eller?! LOL!" Jeg forstod med en gang at dette ikke var noe særlig særriøst spørsmål, så jeg ga deg detet svaret: Nei. Men han du kjenner virker ganske kul!.

Etter dette ville du frem og bevise at du var kul, igjen på en useriøs måte.
"Men jeg har jo vært i nærheten av han og tatt på PC'n hans! Gjør ikke det meg til en slags semigud?

Sånn som... HERKULES!!!!"
Deretter svarte jeg dette: Du har kanskje sett og tatt på en kul fyr, men du er desværre ikke noe kul selv.

Fra mitt syn virker det som at dette har vært to useriøse spørsmål som har fått to useriøse svar, men siden jeg ikke er noe flink til å plukke opp ironien og svarer så seriøst så er det vel slik det har foregått:

Du prøver ironisk å fremstille deg som en kul person, mens jeg vil få deg til å inse at du ikke er noe kul mens kompissen din er superkul, riktig? Du poster useriøst, men jeg tar det seriøst, riktig?

Flott at du er så flink til å skjønne ironi da...

(håper du plukket opp poenget mitt...)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men for å dele min mening om RP:
Jeg synes at RP kan virke litt kult av og til. Men tror at jeg hadde gått ganske lei og blitt litt irritert over det i lengden. Så derfor er normale servere mitt naturlige valg. Det å leve seg inn i characteren kan være morro på siden, men å gjøre det til en heltidsjobb virker stress. (Spessielt når jeg leser på RP server forumene.)

Det var vel mer for å illustrere at man ikke nødvendigvis er kul fordi om man bruker masse tid av livet sitt til å spille WoW, for å overgår eivind sin jeg har rett til å si hva jeg vil fordi min karakter er bedre enn din. Og Eivind, når jeg bruker ordet disse så prater jeg ikke direkte til deg men en folkegruppe som kanskje du er medlem av:p Og det er fortsatt en jævlig nedlatende spøk å komme med. Og jeg ror da for faen ikke, jeg forklarer meningen med posten min. Et smilefjes pleier ikke nødvendigvis indikere sarkasme eller ironi. Det kan indikere at du ler av en person. Hadde du brukt XD eller ;P så hadde det vært noe annet, men fortsatt en jævlig hånende og idiotisk spøk! Men det blir for dumt å måtte forklare at jeg missliker folk som kommer med slike utsagn. Du får tolke posten min som du vil, føler du deg truffet av hele posten så kanskje det betyr at du kjenner deg igjen?

Vet du hva, jeg gidder ikke mer, du er en idiot og det kan jeg leve med, har du lyst til å krangle videre kan vi gjerne ta det i PM, akkurat nå synes jeg bare synd på andre som må lese dette tullet.

Jeg skal huske på å bruke denne "=D" i særemnet mitt om Knut Hamsuns forfatterskap, da den tydlgvis er LANGT ifra " XD " eller " ;P "

Haha, vi har fått argent dawn i bg gruppa vår, og det første jeg ser når jeg tar meg en tur til alterc valley, er en mage som står å spammer arcane missiles og har laga en macro så den skriker "zim zom" hver jævla gang den skyter.
I begynnelsen var det jævlig komisk, men da fler begynte å gjøre det samme, ble det bare forjævlig irriterende.

Idiotene skjønner ikke at det optimale er en 30min AV sånn som vi hadde på serveren vår før xrealm bg, da du kunne få ton rep og faktisk få standing 1 ved å gjøre AV.
De skal på liv og død beskytte generalen ..herregud

SITAT(Eivind @ 31.08.06, 16.53) 22050
Vet du hva, jeg gidder ikke mer, du er en idiot og det kan jeg leve med, har du lyst til å krangle videre kan vi gjerne ta det i PM, akkurat nå synes jeg bare synd på andre som må lese dette tullet.

Jeg skal huske på å bruke denne "=D" i særemnet mitt om Knut Hamsuns forfatterskap, da den tydlgvis er LANGT ifra " XD " eller " ;P "
[/b]
Vel jeg ser på deg som en tåplig taper så da er vi enige:)

The end

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hele denne RP diskusjonen er litt latterlig. Hvorfor ødelegge morro for andre? Greit at du synes at RP er teit og alt det der, men å backe oppførsel som level 5s i IF er ikke akkuratt så veldig positivt. Det er en grunn til at Blizzard har laget RP og Normal, respekter det.

Crizpy, skyld på Blizzard, ikke RP folka.

Personlig så har jeg hatt en del morro, og en rekke halv-sketchy opplevelser på en RP server. Men det er mye morsommere fra et sosialt standpunkt, folk bryr seg faktisk litt om karakterene sine og driter lang faen i min-maxing. Noe somer, GOSH, Rollespilling.

Maximum, lær å argumentere for deg, ford du banker Eivind her, han har ikke noe argument. Du bare ødela debatten ved å dra ned på et personlig plan.

Like barn leker best, og de trangsynte og forvirrede føler at de må ødelegge.

SITAT(Carlito @ 31.08.06, 12.35) 22022
Men tror at jeg hadde gått ganske lei og blitt litt irritert over det i lengden ... Det å leve seg inn i characteren kan være morro på siden, men å gjøre det til en heltidsjobb virker stress.
[/b]
Og hva tror du er slitsomt? Idioter som kommer på serveren og bare skal kødde. Hadde du likt at det kom RP folk i en random Scholo PUG?

Nei, tenkte meg det.

SITAT(di Valore Scadente @ 02.09.06, 15.37) 22292
Hele denne RP diskusjonen er litt latterlig. Hvorfor ødelegge morro for andre? Greit at du synes at RP er teit og alt det der, men å backe oppførsel som level 5s i IF er ikke akkuratt så veldig positivt. Det er en grunn til at Blizzard har laget RP og Normal, respekter det.

Crizpy, skyld på Blizzard, ikke RP folka.

Personlig så har jeg hatt en del morro, og en rekke halv-sketchy opplevelser på en RP server. Men det er mye morsommere fra et sosialt standpunkt, folk bryr seg faktisk litt om karakterene sine og driter lang faen i min-maxing. Noe somer, GOSH, Rollespilling.

Maximum, lær å argumentere for deg, ford du banker Eivind her, han har ikke noe argument. Du bare ødela debatten ved å dra ned på et personlig plan.

Like barn leker best, og de trangsynte og forvirrede føler at de må ødelegge.
Og hva tror du er slitsomt? Idioter som kommer på serveren og bare skal kødde. Hadde du likt at det kom RP folk i en random Scholo PUG?

Nei, tenkte meg det.
[/b]

Great. Du var bare nødt til å dra opp diskusjonen igjen, hva? :rulleøyne: