Den sosiale World of Warcraft-tråden

For tiden kjører jeg rundt på pvp epic mountene mine, uten å være exalted med de forskjellige faksjonene. Teh digg.

endelig siden å ha spart siden lv.35 elns så fikk jeg meg Truefaith Vestments i dag :hehe:
har nå +307 healing, men bare rundt 5k mana (pga. ingen mc/bwl loot som gir imba kombo av int & healing)
og i dag skal jeg nok bytte ut Crackling Staff med 1h fra Venoxis/Kurinaax questet og da forhåpentligvis AV exalted offhanden med 53 healing: Lei of the Lifegiver, og da blir det enda mer +healing B)

btw Eivind åssen er den norske guilden du er i. har tenkt i det siste dagene å spørre deg ang den guilden og kanskje lurte på om det er plass til en priest (bare så lenge du og terrabit osv. spiller der da) men har da lyst å spille i en god og hyggelig norsk guild som ihvertfall har gjort 'litt' progress

Har i det siste syns at å spille priest er faktisk litt gøy ^_^

Nei, jeg orka ikke den guilden. Den er hyggelig egentlig. Men det blir for mye mas, for mange tullinger og for lite progress. Vi har vel vært på Sartura i snart 3 uker.
De har de klassiske "geare seg på bwl og ikke møte opp til noe andre raids"-medlemmene, og det ble bare for teit. Så jeg er med i en annen guild på servern, som er på maxxena/patchwerk og Cthun, er mye morsomere. ^^

Nei desverre, kommer ikke inn i guilden med bare blått :S

/migrere til Vek'Nilash
/Koze med Razzly
*Razzly has left the server

BIIIIAAATTTCCCCHH!!!!!

Eh, forventer du å få solgt mye peacebloom? :S

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Lagde meg en herbalist alt for jeg visste at det var penger i det, men faen da? De som skiller opp Alchemist bruker det jo så hvorfor ikke? Men greia er uansett at alt er for billig, golden pearls til 15g osv.

Edit: Det er som med linen cloth som jeg på andre servere får solgt lett for 1g per stack som ligger på 10s.

r11?

1g for linen cloth? Forventer man det tror jeg man blir skuffa :p

Dessuten, så krever vel peacebloom rundt 50 skill for å plukke eller no? Og vokser OVERALT, er ikke rart det er så billig da vet du vennen. Og 15g for en golden perl er jo helt greit, grinde 10 på 3 timer jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Man trenger ikke mer bevis enn de siste par innleggene i denne tråden for å konstatere at WoW er for folk uten sjel. >_<

Skjønner ikke hvorfor du er så ivrig på å flame WoW. Forskjellene fra så og si alle andre MMOs er vel at spillet er lettere, mer variert, og inneholder flere aspekter, samt krever litt "skill" (både i kunnskap og pure "skill"). Hva med å komme med no konstruktivt, istedenfor å poste en drittkommentar rettet mot oss en gang i uka?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, her kommer det: Spill noe skikkelig isteden. Konstruktivt nok? :)

Haha. :D

Nei, men seriøst, jeg tror spillet er skikkelig gøy hvis du setter deg inn i det. Det er også strategispill, men de ser så kjedelige ut at jeg ikke gidder å prøve engang! Yetipants snakket dritt om Xbox 360 og, men gjett hva, nå har han en selv!

TOLERANSE, Yeti!

SITAT(Yetipants @ 30.09.06, 18.21) 25723
Okay, her kommer det: Spill noe skikkelig isteden. Konstruktivt nok? :)
[/b]
Hvorfor er ikke World of Warcraft "skikkelig"? Er det for enkelt? Dårlig grafikk? Kjedelig?

Hvis du i det hele tatt har prøvd det - levlet du figuren din høyere enn level 3?

WoW er repetivt, det er problemet.
Du dreper monstre for at du skal kunne drepe monstre raskere. Du syr gjenstander slik at du skal kunne sy gjenstander raskere. Det er mål-løst. Det er nesten patetiskt.

Det som faktisk gjør spillet gøy er fellesskapet og følelsen av å være sosial med andre. Liksom sammarbeide med et team på 5, for å komme deg gjennom en hule.

Men coren står fremdeles det: Det er repetivt og uten mål.

Den dagen det kommer et MMORPG som ikke har disse probleme, ja det er den dagen det perfekte spill er ute.