Den sosiale World of Warcraft-tråden

Haha! Ikke prøv å si at CS er mer inkluderende enn WoW!

ROFL WTFBBQPWND HS CPLOLLERBOLLER NOOB LOL GG HL ASDF TEAM_CO_CKBLA_STERS_LOL<(^^)>!!!

Stort sett det eneste man trenger å vite av forkortelser i WoW er Instancer alla BWL, PvP og PvE, Så kommer det forkortelser stort sett når det kommer til de forskjellige "spells" eller "skills" Sånt kommer med tiden. Og bare fordi WoW er et spill som en god del folk har spillt hver dag i snart 2 år betyr ikke det at det er lite inkluderende fordi spillet inneholder helt klart opplagte forkortelser, ja du vet, første bokstav i ordet forkortelser...

Og så vidt jeg vet er dette spillet det mest brukervennlige MMORPGet som er å finne. Det sier da litt når folk oppe i 60 åra faktisk spiller?
Det blir så håpløst dumt å lese innlegg fra folk som prøver å disse noe de aldri har vært borti(virker som det hvertfall).

Og når du sier lite inkluderende, mener du 6millioner som har kjøpt spillet lite inkluderende, eller som at spillet ikke egner seg til å prate om på fest eller som small-talk lite inkluderende?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Eivind @ 02.10.06, 00.14) 26058
Vel, første gangen jeg spilte level 1-10 syntes jeg det var moro. Men det er vel smak og behag. Det som irriterer meg er vel at du kritiserer et spill du såvidt har testet.

Men jeg vet selv at du er en såpass oppegående person, så du jeg håper du gjør det mest for å irritere :p[/b]
Har det virkelig noe å si hvor lenge jeg testa spillet, så lenge jeg ikke likte det jeg opplevde i de timene jeg spilte det, og det er noenlunde representativt for hvordan spillet er ganske lenge?

Selvfølgelig sier jeg dette litt for å irritere, men også fordi jeg er skikkelig skuffa over WoW. Hadde gleda meg til det ganske lenge, serru. :(

Gleder med til 25 man instansene, så slipper det å gå til helvete fordi 5 folk er afk eller gir fullstending faen.

TBC kommer til å kreve mer av den individuelle spilleren, noe som passer meg veldig bra.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Men Jeg synes man skulle hatt muligheten å starte fra lvl 60 på egne servere sånn som i Guild Wars hvor man kan starte på lvl 20 om man vil. Det tar jo mye kortere tid i Guild Wars enn WoW da, men allikevel...

Edit: Kommer aldri til å skje da :(

En ting jeg lurer på anngående BC, er hvordan de skal fikse gapet mellom bluegear og folk som snart har fult tier 3. Kommer de til å kjøre over alle instacene i starten? Kommer instancene til å være pisslette, I rr not getting it.

SITAT(Eivind @ 02.10.06, 12.54) 26093
En ting jeg lurer på anngående BC, er hvordan de skal fikse gapet mellom bluegear og folk som snart har fult tier 3. Kommer de til å kjøre over alle instacene i starten? Kommer instancene til å være pisslette, I rr not getting it.
[/b]

Det er vel der vansklighetsgraden kommer inn. Altså når man har nådd lvl 70 tviler jeg på at t3 er det syke. Og som sagt skal man kunne stille på vansklighetsgrad når man tar en instance.

Det var det jeg tenkte også, at man fort vil kunne oppgradere gearet sitt til "BC nivå", selv er jeg i naxxramas guild for tiden, så jeg er ikke så alt for nervøs anngående gear, men jeg har jo andre characters som også skal til lvl 70. Mener også å ha lest ett sted at man kan velge vannskelighetsgrad på "blue" instancene (5-man) i bc, dvs at det var to vannskelighetsgrader, den lette, var såklart lettere, og ga litt dårligere loot, mens den vannskelige, ga bedre loot. Kan jo være sånn de prøver å balasenere det ut? Så de med blått gear/casuals, må kjøre de lette versjonene et par ganger, for å så få bra nok gear til å kjøre de vannskelige? Eneste måten, slik jeg ser det, til å fikse balansen.

Og ja, jeg er BC noob, kan man vøre lvl 70 i Kalimdor/Eastern kingdoms? Ville ikke det bli dritt i forhold til instancer da? For å ikke snakke om hvor ødelagt spillet blir for de som ikke kjøper BC.

Man kan nok være lvl 70 i Azeroth også ja, hvis ikke ville det vært rart...

selvfølgelig vill blizz at lvl 70s skal løpe rundt i Azeroth og friste de som ikke enda har BC.
"LF lvl 70 to boost me through BRD paying 10g!"

Ja, det var såklart det første jeg også tenkte. Men Hva skjer da med content vi allerede har. Det er ikke 100% sikkert jeg får drept Kel Thuzad før BC, og jeg har ikke lyst til å exploite han når hele guilden er lvl 70.

Btw, South Park - Wow episode: http://media.southparkstudios.com/download...dia/SPinWoW.avi

Kommer til å bli bra. :D

Det kommer nok til å bli sånn at naxxramas blir 5man med lvl 70 folk...

Ja, ingen av de nåverende instancene skifter player cap, men det jeg mente var at naxx sikkert blir mulig som 5man med lvl 70 folk, samme som at folk har 8manna onyxia...

Vet dere hva?
Jeg kjedet meg _VELDIG_ idag. Så la jeg merke til at gamecardet mitt fremdeles er der.

Vel, FAEN TA DEG BLIZZARD ;_;
*prøve å regne ut åssen jeg kan skaffe penger til GameCard og fortsatt spare til 360*

eid? Eid? EID?

EEEHEHEHEHEHEIIDD! D