Den sosiale World of Warcraft-tråden

1-59 = fy faen suger kuk, men lærer å spille classen sin.
60 = moro!

imo.

EDIT: Egentlig er aldri opplevlinga noe spesielt morsomt i MMORPG-spill. Så man må faktisk kjøre helt til 60 og spille det noen måneder før man finner ut om det er gøy eller ikke. :D

Jeg levla opp til 60 i WoW og kjedet meg hele veien, men visste det ble gøy i 60.

EGENTLIG! - Så er det ikke no spesielt forskjell. Du gjør no forsåvidt det samme som du gjør hele veien. Dungeons, skaffe litt gear for din videre levling, PvP'e - Men det blir bare litt mer gøy på 60, fordi det er litt krevende :p

lol, jeg er helt motsatt.. hvis jeg liker klassen er 40-60 den morsomme delen for meg, dog med druid var 1-40 morsommere enn 40-60 frister liksom ikke å levle så mye =/

This goes out to you pro raiders out there!

Ok, vi sliter litt med nefarian her.
Vi sliter med phase 1, alt for mye drakonids til at vi klarer å holde på dem, leste noe om at det er best å la alle warriors gå fullt dps her, er det en god ide? Eller burde warriors tanke og la de andre dps klassene gjøre jobben?

Så suger vi warriors så jævlig at vi ikke klarer å holde på 10 -15 drakonids på en gang? Eller har vi bare gjort feil hele tiden?

Jeg synes nå at all levling så og si er gøy, vis jeg nyter den "nye" klassen jeg levler opp. - For jeg lærer klassen og det er gøy å prøve en ny greie. Synes selv den tregeste delen er 57-60, takler ikke silithus, liker ikke EPL. Men det er jo bare 3 levels det er snakk om. Og jeg levler de siste 3 levlene ved dungeon farming jeg da.

Men selvsagt er det tider man synes ting er kjedelig og andre ting ikke. Da tar jeg vanligvis og PvP'er en del jeg, for å få en kort pause fra levling :)

SITAT(Maximum @ 03.10.06, 20.50) 26354
This goes out to you pro raiders out there!

Ok, vi sliter litt med nefarian her.
Vi sliter med phase 1, alt for mye drakonids til at vi klarer å holde på dem, leste noe om at det er best å la alle warriors gå fullt dps her, er det en god ide? Eller burde warriors tanke og la de andre dps klassene gjøre jobben?

Så suger vi warriors så jævlig at vi ikke klarer å holde på 10 -15 drakonids på en gang? Eller har vi bare gjort feil hele tiden?
[/b]
Full dps på warriors.
<-110k dmg i første fase med mortal strike build.

Er umulig å holde aggro på noen andre måter uansett.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Skaff en grei tank, vår hadde 1wrath 5might og noe ZG/AQ crap. Sett en lock+hunter, begge med pets ute i gruppen hans, samt andre som er garantert å være innen Battleshout range.

Herr. Warrior burde ha imp BS og BS boka fra AQ20. Plasser han foran tronen, alle står rundt tronen. Warrioren spammer, og da mener jeg KUN Battleshout og Shieldblock. Hunters singletarget DPS'er ned fargede draknoids, mens mages+locks står for AOE. Rogues+dps warrs står ved raidet og dps'er løse draknoids ned ASAP, burde ikke være for mange av dem. MT+OT (de som skal tanke Nef), står litt på utsiden og trainer løse mobs til Tanken som spammer BS, EGENTLIG ikke nødvendig, men hendig.

Når Nef skal til å lande, løper en healergruppe+tanksene og plukker han opp.

Phase 1 var egentlig supersimpel med denne strategien. Bare sørg for at tanken som tanker alle draknoidsene er på PERMA SPAMHEAL. Og at rogues/warriors/alle holder seg UTENFOR denne sonen, ettersom de cleaver og noen har aoe skade.

Ok:) Takk for tipsa:) Skal prøve warrior dps nestne gang, tror den skal fungere utmerket:D siden vi har en del dps warriors i guilden...

Personlig synes jeg 1-60 var ekstremt gøy første gangen, og følelsen når shamanen min dinget 60 var helt utrolig. På de andre charsene mine synes jeg 1-30 var festlig nok, men etter det kjente jeg at jeg hadde skills nok til å kunne skippe til 60 :/ .

Men wow er bare teit uansett, repetivt og kjedelig for ikke å snakke om at man bare slår til drager og andre mennesker, teit ass, haha 60 lvler hva er det for noe liksom, spiller heller trackmania da ass

SITAT(Aleks @ 03.10.06, 16.36) 26312
Ikke mobb.
Begynner allerede å bli litt snork, noen forslag til stuff man kan gjøre i level 24?
[/b]

kommer ann på alliance/horde. Si hva du er så skal du nok få noen tips.

Og, som Affy så fint sa, eid. Men kudos for at du tørr å si at du spiller wow, etter kommentarene dine.

Er Alliance Warlock på Earthen Ring. Som sagt Level 24.

Tror jeg har fatta hvorfor WoW appelerer til noen, og ikke til andre. Det er et alternativt liv. Noen ganger er det kjedelig, noen ganger er det kjempegøy.

Akkurat nå kjeder jeg vettet av meg med endeløs grinding i de derre mørkeskogene (hva er det de heter?) for å komme til 25, slik at jeg kan ta på meg en tøff robe jeg kjøpte på Auction House :)

Men så spilte jeg jo bare i 2 timer igår, får se om jeg fremdeles har lyst etter skolen ^_^

Herregud Aleks, snakk om å sparke seg selv hardt i rumpeballene! Først sier du at spillet er kjeeedelig blablablawhinewhine, også spiller du faktisk spillet selv! Haha.. :p

Uansett. Hadde du glemt å stenge kontoen, eller hva skjedde?

Vel jeg spilte mye en stund.
Så gikk jeg lei og ble forbanna på spillet etter å ha fatta at det var et evig løp om å drepe monstre for å drepe monstre raskere.

Men så PLUTSELIG kjeda jeg meg noe sykt, også gikk jeg inn på spillet og resten er historie <.<

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Billigere alternativ: Diablo 2. Morsommere alternativ: Guild Wars. :)

Revan, du har vel hatt etpar kraftibe ballespark på deg selv oppigjennom årene på SG?

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(Aleks @ 04.10.06, 13.50) 26414
Så gikk jeg lei og ble forbanna på spillet etter å ha fatta at det var et evig løp om å drepe monstre for å drepe monstre raskere.
[/b]
Du har tydeligvis has forstått meningen med spillet :)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg må innrømme jeg ikke klarer å bry meg om om folk synes WoW er bra, moro, eller ikke.

Jeg synes det er gøy, og jeg trenger ikke begrunne hvorfor.
Hvos du synes det er bedre MMORPG spill der ute, si "yo, jeg syntes WoW var helt okay, det her er mye bedre", istedenfor å skrike høyt om at jeg tar feil, fordi jeg liker spillet.

Jeg veit det er en klisje, men smak er individuelt.

Hvis du liker Diablo 2, og jeg skulle synes det sugde (noe jeg ikke gjør, for den saks skyld), gidder ikke jeg gå inn på Diablo 2 tråden din for å fortelle deg hvor teit du er som liker ett spill som ikke er noe bra, i mine øyne.

Ok, hvis du bryter ned alle gaming elemtene i spillet, vil du kanskje sitte igjen med et spill som på papiret ikke er så jævlig fantastisk, men det betyr gaktisk ingenting.
Jeg spiller masse, masse WoW, og jeg digger det. Jeg har ikke noe behov for a forklare hvorfor, hverken for meg selv eller noen andre.

Forresten, har migrated til Shadowmoon, og joinet Nifleheim, og gjorde mitt første ordentlig hardcore Naxxramas raid ikveld.
Det var ganske kos. :)