Den sosiale World of Warcraft-tråden

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(Maximum @ 10.10.06, 19.31) 27430
For å si det sånn er dps warriors et avgjørende element i nefarian fighten... Vi gikk fra å bli overwhelmet av drakonids til å eie de lett som bare det ved å kjøre inn to dps warriors...
[/b]
Og vi brukte en tank til å tanke samtlige. Det finnes andre, enklere måter å gjøre det på. Dessuten så klarer aldri en dps warrior å ta over når en tank dør, ettersom gearet de har på seg har null defense. Med mindre du tar AQ40 settet, som er vel rimelig nice for en pve dps warrior. Uannsett, en god rogue er alltids bedre enn en warrior. Når rogues konser så outdmg'er de warrs ganske banalt, samt at de har aggro management, som er veldig viktig, mye viktigere enn bare brute force.

Å kontrollere omstendighetene har nesten alltid mye mer å si enn å bare banke seg gjennom de.

Greia er ikke den at man mister aggro, men man dør. Har sett mange dps warrs blitt oneshottet på BL, tur etter tur, ettersom de ikke har noen aggro management i det heletatt. Null, niks ingenting. Dps warriors som puller aggro fordi de ikke helt følger med og det ENESTE de kan gjøre er å stoppe opp, telle til ti også starte igjen. Rogue/Hunter kan feint/vanish/feigndeath, en warrior kan ikke gjøre noe.

Joda jeg ser hvor du skal hen, men jeg hadde heller tatt fem dedikerte tanks enn åtte random warrs på et raid. Dedikerte tanks tenker også mer om omgivelsene sine og er mer forberedte om noe skulle skje, istedenfor å stirre på crittene de får.

SITAT(Yetipants @ 10.10.06, 21.37) 27447
Jeg har noe positivt å si om WoW, faktisk!

Tok ei økt i går, og som nevnt spiller jeg på en Role-Playing-server. Husker ikke om slikt finnes i Guild Wars, men jeg husker at alle forsøkene mine på å late som om man spiller noe annet enn et regneark der ble møtt med ting som "wtf r u wryteing liek ur in theaters sumpn" eller "omg fag". I går prata jeg med folk som faktisk hadde fantasi og ork til å late som om spillet var ekte, og det er første gang noensinne. Skikkelig ålreit. :)

På den annen side er det kanskje et lite tankekors at en samtale så langt er min beste WoW-opplevelse. :p
[/b]
Hvilken Rp-server spiller du på, og er det horde eller alliance?

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Rp-server, eh? Spilte opp en female nelf warrior der rett før jeg slutta med WoW for godt. Det var litt artig å roleplaye en hyperaktiv bitch. Men servern sugde, og de færreste gadd å roleplaye konstant. Og så var det alltid ting som dette:

:grine:

Egentlig kom jeg dit sammen med noen kamerater for å ta over serveren... Det har de også gjort, men jeg orket ikke å bli med dem hele veien. Martyrium på Scarshield Legion.

Det er såkalrt ms warrior som er best:D Men vi duger tydligvis ikke i følge the experts! Selvom jeg har en helt annen oppfatning når det gjelder å spille en dps warrior...

Har btw tanka De drakonidsa som er før ebonroc og før chromaggus i dps gearet mitt, uten å dø, så gnøh!

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Fury warrior er kanskje oppskrytt, men det er både effektivt og jævlig badass. Husker du hadde Untamed Blade for en stund tilbake, Crizpy. Hadde vært så utrolig digg med Bloodthirst når den proccer.

Hadde ikke du servo arm og den andre random dagger droppen fra naxx da? Tror ikke ett sekund på at UTB er bedre dps enn det? Om du ikke har noe %hit gear da.

Har bra fury gear.
Nei, utb har ikke bedre dmg på singel targets, men alt annet.

pluss at dw suger i pvp, hvilket jeg driver med 99% of tiden i wow.
Ja, det suger, uansett hva folk sier.

SITAT(Crizpy @ 11.10.06, 22.46) 27630
Har bra fury gear.
Nei, utb har ikke bedre dmg på singel targets, men alt annet.

pluss at dw suger i pvp, hvilket jeg driver med 99% of tiden i wow.
Ja, det suger, uansett hva folk sier.
[/b]

Næhai. Charen til kompisen jeg spiller på har litt over 5k hp, 27% crit og 12+hit. Det suger ikke i det hele tatt, selv burst damagen tar av. Vet at den er større med MS, men fury gjør jevnt over helt vill damage i BGs = D.

Vel, jeg vet at fury funker i pvp, men problemet er vel at det krever et helvete med gear.
En warrior i guilden min har r14/AQ40 Gear, med Servo arm og Chrul shoruk (eller hvordan det nå skrives), og han er alltid like bak rogues på dps, og tar det meste i duell. Nå er faktisk ikke han 31 fury tror jeg, og bytter ofte våpen i pvp, hvordan det funker er jeg usikker på, men helvetes god er ham.

Nå har jeg liten peil på warrior, men slik jeg ser det er vel MS spec det beste for pvp, da ms er en utrolig debuff i seg selv, sammen med DMGen, fury pvp er vel bare Deathwish - flurry - Heroic strike/whirvelwind?

90% av warriors jeg kjenner sier at fury er bedre pve dmg, har du noen bedre argumenter enn "arms er bedre"? (Ikke nedsettende, jeg bare lurer)

Nysgjerrige Alex her:
Prater dere med mic eller med keyboardet med de andre folka dere spiller med? Jeg bare synes det virker litt småpinlig å rollespille med mic. Da må man jo leve seg totalt inn i greia.

SITAT(Alex @ 12.10.06, 03.07) 27699
Nysgjerrige Alex her:
Prater dere med mic eller med keyboardet med de andre folka dere spiller med? Jeg bare synes det virker litt småpinlig å rollespille med mic. Da må man jo leve seg totalt inn i greia.
[/b]
Mic?
Vel, for å være helt ærlig så visste jeg ikke det gikk an før jeg så WoW episoden og hørte Tobias si noe her.

Tekst :elsk:

EDIT: Er forøvrig helt enig med deg. Det høres pinlig ut ._.

Altså, man prater ikke med mic med mindre man spiller i gruppe og er på samme ventrilo eller Team speak server. Er mest når man raider man prater i mic. Ellers kommuniserer man gjennom forskjellige kanaler, alla. IRC.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
En gang for lenge siden, da jeg fortsatt spilte World of Warcraft, da hadde guilden en TS2-server som var oppe hele tida og sørget for et ålreit samhold og ga den sosiale delen av spillet en real boost, enten vi var i gruppe/raid eller ei. Det gjorde spillet veldig appellerende den gang. Jeg sluttet fordi guilden gikk til helvete og det plutselig var veldig lite å ta seg til. Pluss at servern var blitt bajs, siden den var stappfull av drittunger mens de eldre migrerte.