Den sosiale World of Warcraft-tråden

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Sånn ang. low level spell damage chars, critta 903 med en Conflagrate på Warlocken min når hu var level 42.

Faen, jeg savner Warlocken min... :(

Kan dere vennliggst ta hensyn til talents når dere critter så "høyt"?

Karl, du har devestation?
Cyerin, du har ruin?

Supert.

Uansett, roller nok warlock til BC, er litt nervøs for å lvle enda en gang, men men. Satt foressten opp en sandbox server til bc, er bare meg som løper rundt i outland da, uten mobs. Men jeg kan fortsatt lage Dranei / Belf. Det morsome er at man kan morphe inn til alle mobs, jeg kan poste noen bilder senere. Og netherdrake er noe av det barskest jeg har sett.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
It's a given at man har ruin når man speccer conflag, da. Men jeg må si det var ganske digg. Synd jeg ga opp før jeg fikk Soulfire. Gjorde litt matte, fant ut at jeg kunne klare normale hits for 1000+ med Curse of Elements på. Critte 2000 som level 48? Ja takk.

Men jeg vet ikke jeg. Tror ikke det er verdt det å havne på WoW-lasset nå som det snart er Warhammer Online tid. :/

Devestation, mener du Elemental Fury? I så fall, ja, selvfølgelig. Hva er vel en Elemental Shaman uten den? Men jeg har tenkt å levle den videre, så jeg speccer nok Enhancment Stormstrike så kjapt jeg får tak i litt ok Sta/Str gear.

Cycerin: 963 Pyroblasst critt i lvl 42 uten imp scorch. =D

Poenget er at;

nr1: critt dmg får 10-100% mer dmg, kommer ann på casting time og spell.
nr2: 100% mer critt dmg.

= De crittsa er standar, dere skryter av å trykke på knapper. Hurra.

Poenget mitt var at jeg hadde skrapt sammen litt dmg gear på en level 40 shaman. Så nei, crittsa er ikke standard for shamans min level. Det som er standard er 3x WF crits på 350 hver.

Kverufaenler mer plx?

Eivind er bare sur fordi han ikke klarer å slå verken shamans mages eller warlocks verken på Damage-meter eller Duel.

Da er spørsmålet, vil vi får BC før mars? WOW beta varte jo fra oktober til januar om jeg ikke husker så ALT for feil, spørsmålet er vel også om det vil være en open beta...

Karl, en lvl 40 shaman med samme build som deg, ville fått rundt 30-40 dmg mindre per chainL target. Grunnen til at spelldmg er så sjeldent på lav lvl er nettop derfor, du får ikke nok ut av det.

Men jeg har fortsatt til gode å tape mot en mage eller shaman i duel. Jeg har blitt voldtatt bakfra av WF shamans i bg såklart, udødelig er jeg ikke.

Og til kjære affy (som ikke har vært i bwl eller mc enda?), blir en hunter med respekt for seg selv slått av en mage eller warlock på bossfights kan de rerolle, det er disse som gjør hunterklassen ubrukelig.

Jeg har ingen peiling på PvP, siden PC-en min suger så ræv at det er håpløst å bare tenke på det. Men av forskjellige folk rundt omkring som spiller aktivt pvp så hører jeg ting som dette: Ingenting slår en god warlock, ingenting slår en god mage, ingenting slår en god hunter, ingenting slår en god rouge, ingenting slår en god warrior. Og til hver av disse folka som sier dette så får jeg tilbake: "de som sier noe annet har ikke peiling:p"

32% ranged critt på huntern min.

Critter for 1000-1300 på vanlige mobs med 5x sunders. Imp aspect of the hawk (15% mer attackspeed), proccer hvert 20ende sekund om du har uflaks. + Rapid fire = pwn.

Ja, mulig mages har frostbolt for nesten 2k, men på 3 sekunder har jeg gjort 2.5k dmg, så det hjelper lite.

og det kommer såklart ann på guilden din, vi har ikke spessielt gode mages. Noen guilder har syke mages som konser 200% hele tiden, mens andre har slackere, sånn er det bare. En ting som er helt sikkert, er at ingen verdens ting topper rogues på pure dps, og at warlock dps suger, sånn er det bare.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Fire mages og rolling ignite ftw. Hvem faen er det som er riktig i hodet og samtidig er speccet frost for PvE i disse dager?

Men helt seriøst, topp dps varierer så jævlig avhengig av bossen. Ta Loatheb for eksempel, førsteplass vil være rolling ignite magen uten tvil, deretter DPS warriors, sword rogues, dagger rogues, hunters, warlocks... Grunnen er fungal bloom som gir +50% melee crit, noe som tjener DPS warriors og sword rogues bedre enn for eksempel dagger rogues.
Går vi til Patchwerk derimot, der har vi de beste dagger roguene på topp, så følger dps warriors/sword rogues og mages. Warlocks og hunters subber litt bak.

Warlock dps suger? vel, det kommer ann på... Har sett warlocks som er helt syke på dps, spesielt han ene i guilden vår.

Fant ut her for ikke så lenge siden at vi faktisk har nesten halvparten med healers enn hva som er anbefalt, hvertfall mens vi har gjort unna BWL. Men at dpsen vår tilsammen har klart å fått ting unna før det har blitt manko på heals... Vi pleier ikke å ha mer enn 3 priests gjennom ett helt BWL raid...

Vael med 3 priests krever sitt.

Lurtz, man kan vel egentlig ikke sammenlikne dps med klasser etter MC/BWL, det er alt for mange bosser som varierer i AQ/Naxx til at det er mulig, synes nå jeg.
I mc har så og si alle dps klasser èn rolle, og det er dps. Det går ann til en viss grad i aq, og kanskje på Patchwerk, men andre steder har de forskjellige dps rollene for mye å gjøre.
Og ja, fire mage er tingen, jeg har alltid sagt det. Siden jeg begynnte raiding med magen min. Bare se på talents, ignite, imp schorch.

Jeg lurer på.. Hvilken servere er blant de nyeste? Leter etter en relativt ny server som ikke har kommet så utrolig langt i PvE progress. Noe á la begynninga av BWL eller tidligere. Helst ikke være i nærheten av AQ-opening.

Edit: Det fant jeg jo relativt enkelt ut ved hjelp av å klikke på "Population"-knappen når jeg valgte servere. >.>