Den sosiale World of Warcraft-tråden

Eivind: Jeg vet, låner en hunter innimellom, og ligger blant de 2/3 beste omtrent hele tiden.

Og jo, jeg har clearet MC med roguen. :p

Så med andre ord, mente jeg ikke det jeg sa, jeg vet du kan klassene dine, og alle andres klasser skummelt godt, og har satt deg inn i sakene dine. Ingen jeg hører på mere ang wow enn deg.

Grats! :eek:

Funfact: Guilden min drepte Nefarian for snart ett år siden, og har ikke fått èn Ashkandi

og Affy, jeg skjønte det dah :kos:

Vi har drept vael i over ett halvt hår og har ikke fått en eneste Helm of endless rage:(

Solgte ikke du kontoen din Carl? Eller endte du opp med å beholde den?

Litt intærnt, men det driter jeg i.

Carlito, nå må du lage pvp film, og bruke

Jeg har forsatt kontoen min nå. Men roguen er nå på The Venture Co, og Sylvanas er kjip fortiden. Alle de kule på Sylvanas er borte:(

Jeg kan ta neste bwl-run for deg, søten :kos:

Jaja, måtte jo være horde når jeg er alliance =)
Anyways jeg har gitt opp raiding frem til TBC, da får jeg joine <Ye Olde Goone Squade> igjen og skaffe meg litt nye Epix =)

SITAT(Eivind @ 24.10.06, 17.19) 30091
Vael med 3 priests krever sitt.

Lurtz, man kan vel egentlig ikke sammenlikne dps med klasser etter MC/BWL, det er alt for mange bosser som varierer i AQ/Naxx til at det er mulig, synes nå jeg.
I mc har så og si alle dps klasser èn rolle, og det er dps. Det går ann til en viss grad i aq, og kanskje på Patchwerk, men andre steder har de forskjellige dps rollene for mye å gjøre.
Og ja, fire mage er tingen, jeg har alltid sagt det. Siden jeg begynnte raiding med magen min. Bare se på talents, ignite, imp schorch.
[/b]
Fire-mage er nok det som teller. Er en del fokus på at ignite skal være oppe på dps-kappløp som f.eks Loatheb.
Men tror også mange mager hater det jævlig. "FAENS IGNITE HELVETE FITTE FAEN JEG SPECCER FROST FFS GI MEG GULL JEG DØDE IGJEN". The e-rage from Porsgrunn. :elsk:

Artig å se 15% av total dps på Loatheb er fra 1 ignite.