Den sosiale World of Warcraft-tråden

Har testet beta såvidt. Det er også mulig jeg får en egen key snart. Uansett så er det ikke så alt for lenge igjen til open beta.

Og, VIKTIG: til open beta må alle på SG huske å kopiere alliance chars til samme server og horde chars til samme server, slik at vi kan kjøre instance osv. Ihvertfall dere med brukbart gear (Peke på Razzly, Kozeloz og Lurtz).

Og vi med random-gear tar til vår egen server, der folk på høye hester ikke kan titte ned på oss. ( Peke på Razzly, Kzeloz, Lurtz og Eivind)

"Til open beta må ALLE ..."

Poenget var at jeg blir ganske forbanna om jeg går glipp av sjangsen til å spille wow med de jeg diskuterer det mest med :p

Nå vet jeg ikke hva dere løper rundt i for tiden. Men jeg føler meg tryggere med Kozeloz som løper rundt i tier 3 enn folk med dal rends. Jeg har allerede sett det meste av mobs o.l i outland, det er instancene jeg har lyst til å se skikkelig, og da ikke wipe på de første pullene.

Affy: Ja, der ja. Her er det osebakken represent:p Så du henger rundt der med ErikM og neger-ghopi?

Open beta? Trodde ikke det skulle være noen open beta jeg?
Hvor står det at dette kommer?

Beta FaQ siden ville vært det mest logiske stedet å sjekke før man tok slike konklusjoner.

Maximum: Jeg går faktisk på Osebakken. :p Men jeg går bare i første klasse. Har hørt navnet Ghopi før, men kan ikke si noe om han. :p

Eivind: Skjønte selvfølgelig det, da. :kos:

Ville bare føle meg litt viktig. *k9z*

Trodde forresten du, som meg, gikk for å ikke vite noenting om TBC før det kom ut?

Det ga jeg opp med tanke på at jeg skal rerolle, det kommer nok til å ta minst 3 uker før jeg blir 60 da, så det er en stund til jeg faktisk får se outland i retail versjonen, da er det like så greit å teste det ut med en gang.

Jeg og gav opp ideen om å "ikke se noe før det kommer ut" når det viste seg at jeg skal i marinen ca. dagen BC kommer ut. :(

Affable du må naturligvis komme til samme server slik at jeg kan le av det middelmådige utstyret ditt? Det er jo det vi raidere godter oss med i de ensomme nattetimer.

SITAT(Affable @ 30.10.06, 01.08) 31166
Maximum: Jeg går faktisk på Osebakken. :p Men jeg går bare i første klasse. Har hørt navnet Ghopi før, men kan ikke si noe om han. :p

Eivind: Skjønte selvfølgelig det, da. :kos:

Ville bare føle meg litt viktig. *k9z*

Trodde forresten du, som meg, gikk for å ikke vite noenting om TBC før det kom ut?
[/b]

Artig:D Jeg bor i det hvite huset rett ved siden av parkeringsplassen^^

Jeg ser på beta versjonen som en sjangse til å levle opp en blood elf warlock egentlig, siden jeg muligens kommer til å lage en draenei lolladin når release kommer.

Jaja så har det skjedd igjen. Min femte char ordna :D

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Eivind @ 30.10.06, 01.47) 31154
Har testet beta såvidt. Det er også mulig jeg får en egen key snart. Uansett så er det ikke så alt for lenge igjen til open beta.

Og, VIKTIG: til open beta må alle på SG huske å kopiere alliance chars til samme server og horde chars til samme server, slik at vi kan kjøre instance osv. Ihvertfall dere med brukbart gear (Peke på Razzly, Kozeloz og Lurtz).
[/b]

Hvis/når det komemr en open beta, skal jeg hive meg på den! :p

Men eyh, hook meg opp i gjengen, hadde vært moro å gjøre som Eivind sier! :) Dal Rend ville uansett ikke vært noe okey for min warlock ;)

Jepp, men tror det skal mye til for å få meg til å kjøpe det:p Får da være måte på, eneste er vel at det er med slike kort i Collectors edition tror jeg. Så det blir vel de eneste jeg kommer til å skaffe, hvis jeg klarer å få bestillt CE før det er for sent:p...

Woohoo! endelig er skeram nede og battleguard satura på 3 forsøk:D

Maximum: Skal du joine Bacon?

AQ - Guildkiller. Gud jeg hater å progresse med en guild gjenom AQ.

Uansett. Bare hold dere i skinnet når Open Beta starter, så kan vi få ordna det slik at vi har en alliance-server og en Horde-server. Evt kan dere be venner/etc gjøre det samme, om dere samtidig vil spille med dem. Hvem vet, funker det bra kan vi jo muligens lage en guild.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Går det ann å heale som level 56 priest i Scholo, strat, DM etc? Eller burde jeg bli 58 og får greater healing rank 4 før jeg i det hele tatt tenker på det?

Edit: Med shadow specc...

SITAT(Affable @ 30.10.06, 12.50) 31232
Maximum: Skal du joine Bacon?
[/b]

Bacon? Forklar:p

Eivind: Ja, har hørt at AQ kan ha en slik innvirkning på guilds, men heldigvis så er jeg i en guild som ikke tar alt så seriøst, så jeg tror vi klarer å overleve:)

Kommer ann på hvor pro du er Zebra. Hadde ventet til 57 om jeg var deg, men funker vel på 56 med gode folk og en assist-healer

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Guildet mitt hadde også trøbbel i AQ; når vi kom til Huhuran husker jeg... Men er mulig å komme seg gjennom! :D

Uhjee, både Patchwerk og Grob ned på en kveld for første gang, tok ikke så mange tries heller :)

Guilden min tok pause den, etter Cthun på 33% phase 2 og Patchwerk nesten nede. Hurra. Får prøve å geare opp alts imens