Jeg har også startet på nytt igjen etter et halvt års pause. Gnome mage.
Deilig å spille Wow igjen. Guilden har dessuten begynt å raide mens jeg var borte. Gått fra å gjøre Ubrs til MC, ZG og Onyxia på farm og bra progress i Bwl. Gleder meg til å komme i gang med raiding.
Har rekt og kommer meg til lvl 51 jeg, med ikke så altfor masse spilling. Driver og spiller en vel balansert Undead warlock på Dragonblight servern. Har blitt litt lite spilling i det siste pga masse jobb og andre saker og ta meg av, men så er det jo bare et spill også da.
Da er vi to. Kunne virkelig tenkt me å prøvd ut den nye mekanikken rundt hunters. Siden de gjennomgår størst forandring under BC, kanskje det faktisk blir interessant å spille igjen.
Karl, du kan sikkert teste huntern min en gang når jeg ikke spiller. Jeg kan godt låne bort kontoen min til noen av dere, men det blir bare de jeg stoler på isåfall.
Halvveis til 61 nå, men gir meg for i kveld. Dette er på magen med sugent gear da.
Til alle som har / skal få beta key:
Skal du spille med Spillegal folk;
Alliance characters transferes til TEMPEST KEEP
Horde characters transferes til BLOODMYST
Noen som har link til den patchen på 356mb man må laste ned etter man har installert beta client? Jeg fikk corrupt file på 99%, og det går ikke akkurat fort å laste ned fra Blizzard igjen.
Karl, du kan sikkert teste huntern min en gang når jeg ikke spiller. Jeg kan godt låne bort kontoen min til noen av dere, men det blir bare de jeg stoler på isåfall.
Halvveis til 61 nå, men gir meg for i kveld. Dette er på magen med sugent gear da.
Til alle som har / skal få beta key:
Skal du spille med Spillegal folk;
Alliance characters transferes til TEMPEST KEEP
Horde characters transferes til BLOODMYST
[/b]