Den sosiale World of Warcraft-tråden

Er vel første elitemoben man møter, derfor han er sagnomsust.

Uansett, nett er balle. Blir lite beta på meg, jobber med saken. Skal uppe flere bilder når jeg får tid.
 
Husk å komme til Tempest Keep om du skal spille beta da. :p
Hadde vært kos å fått prøvd Kharazan før alt er said and done. Leste de skal øke cappen til lvl 70 on en uke eller to.
 
SITAT(AzMan @ 04.11.06, 03.28) 32152
Noen som joiner meg på Darkmoon Faire? I Stormwind ved Goldshire? :p
[/b]
På Darkmoon Faire.. Serveren? Jeg spiller der. Om det var det du mente -- hva heter karakteren din? (Alliance?)

Edit: Å, forresten. Er det noen som kan anbefale en talentbuild å levle med (Warrior)? For meg virker det som om det er lettere å levle med arms (Tactical Mastery er kjekt, i og med at jeg skifter stances relativt mye når jeg tanker.) Men jeg hører Fury er er mye mer DPS -- selvsagt -- men er den alt i alt lettere å levle med? Det jeg trenger er en slags "allrounder" build som jeg kan bruke både i instances og til solo-grinding. Noen idéer?
 
Du kan tanke fint i instances med uansett build frem til 60 i allefall.
Mortal Strike er jo fin, har ikke prøvd DW fury enda.. Men jeg synes MS funka fett i allefall (31/20/0)
 
Jeg levlet min warrior med alle points i Fury :) så lenge du ikke grinder på mobs høyere level en deg så går det mye fortere med fury imo. (med dualwield misser du for mye på high level mobs)
 
SITAT(Calath @ 04.11.06, 11.19) 32174
På Darkmoon Faire.. Serveren? Jeg spiller der. Om det var det du mente -- hva heter karakteren din? (Alliance?)
[/b]
Har en Human Warrior lvl 12 i Stormwind. Men spiller litt nå med en kompis på Grim Batol.
 
SITAT(Crizpy @ 04.11.06, 12.49) 32189
Du misser mye generelt sett, og jeg hata det.
Jeg gikk arms med det whirlwind sverdet, synes det funka mye bedre.
[/b]

Tok du whirlwind sverdet og ikke øksen? :/ Synes det var mye diggere med 5+ crit chance på de lvlene, ettersom man med sword specc hadde så liten critchance. Og på de lvlene gjorde en crit som oftest mer damage enn et ekstra angrep for meg.
 
SITAT(Alice @ 04.11.06, 14.15) 32213
Tok du whirlwind sverdet og ikke øksen? :/ Synes det var mye diggere med 5+ crit chance på de lvlene, ettersom man med sword specc hadde så liten critchance. Og på de lvlene gjorde en crit som oftest mer damage enn et ekstra angrep for meg.
[/b]
Jepp, men jeg syntes sverdet så kulere ut.
 
Level 62 i beta nå :trollmann: