Den sosiale World of Warcraft-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Går slowere med raiding for oss også... Kjedelig, ettersom vi hadde planer om å ta Kel`Thuzad før BC, men selv med bare et par bosser igjen, går det så sakte nå at jeg ikke tør håpe veldig mye :(
 
SITAT(K999 @ 19.12.06, 17.35) 42952
99% Av alle postene hans er jo på "Hva hører du på for øyeblikket" tråden.
[/b]

SITAT(K999 @ 19.12.06, 17.43) 42955
Nei. Det er GET A LIFE tråden.
[/b]
Ja, du er så uskyldig assa.
Du kan jo også se hvor du har mest posts? Oisann, hvilken seksjon på forumet var det?

Se å dra huet ut av ræva din ubruklige drittunge.
Ps. Jeg rakker bare ned på de som fortjener det. :kos:
 

EagleJin

Bear Necessity
Teh in74hrn37 is r3411y r3411y gr347.
...
Kom dere inn i WoW i stedet for å "duellere" her :p
-

Gear, våpen, honor.. Etter 2.01 er det ikke stort annet som står i hodet på noen lenger. Til og med de største guildene på servern har stoppa pga TBC. Alt har bare stoppa opp :(
TBC:
"To Be Caged".
 
Forbanna dritt. Virker som hver gang jeg skal spille battleground så klikker hele forbanna spillet. :blunk:

Skjer det med dere også, eller er jeg bare heldig?

I går kunne jeg skylde på Telehor, men har ikke hatt noen problemer med linja i dag. Så det er bare Blizzard igjen å klandre.
 
Hver enkelt battlegroup har en egen server for ab\wsg\av.
Med andre ord, du er på 2 forskjellige servere når du er i en bg, og når du løper rundt i orgrimmar.

Edit: og bg serverene er overbelasta som faen, siden alle er ute å skaffer pvp rewards.
 
Virker som om Telenor har en del problemer med noen servere også. Eller, enkelte nettverk i Norge. Jeg har en del venner er på vestkysten av Norge som spiller WoW, og vi har alle problemer med blant annet serveren Ravenholdt, som disconnecter oss cirka hvert tiende minutt, mens servere som Moonglade, Grim Batol og Darkmoon Faire går flottings å spille på.

Spurte ei norsk jente på Ravenholdt fra Oslo om hun hadde lignende problemer, men neida, hun hadde ikke hatt en eneste disconnect hun. Men jeg og mine venner opplever det hele tiden. Det er noe med nettet her på vestlandet. Et-eller-annet er det iallefall ikke, og det er ingen andre som har klagd på RH etter det jeg kan se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jøss, hvordan får jeg mekka sånne greier i UI-et mitt? Så litt tøft ut. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jammen... jeg har ikke de der rekkene over XP-stripa og til høyre, og tall og sånt vises ikke. Snufs. :(

Men greit da, jeg skal sjekke i menyen selv. :p
 

K999

Keystone State Of Mind
Esc -> Interface -> Advanced options -> Action Bars, velg de du vil ha.

Edit: Tall og sånt, går under Basic i interfacen. Status Bar Text
 
Hvordan dere som faktisk spiller aktivt klarer å leve med standar interface skjønner jeg ikke.
Crizpy er jo warrior, og behøver ikke å følge så mye med som andre klasser, men fortsatt. :S



Min ui
 
Ikke for klasser som har en viktig rolle, aka healers, som bærer 90% av raidet :p
 
Topp