Den sosiale World of Warcraft-tråden

Ikke egentlig nei, tok en lvl 11 elite i ghostlands med warlocken min mens jeg måtte håndtere to andre mobs som respawna litt ubeleilig... Da var jeg level 10...

Ghostlands er forøvrig et ganske artig område:D

SITAT(Crizpy @ 21.12.06, 09.09) 43211
hihi
Hvem har sagt det er vanskelig?
[/b]
Du, da du sa at en tank bærer 100% av raidet. Man bærer ikke noe vekt når man har en av de letteste jobbene.

Vel, uten en tank hadde det ikke vært noe raid, så en tank bærer en god del av raidet...

uten dps ville det ikke skjedd noe ...
Uten healers ville alle død ---

Du vinner på argumenter ...

SITAT(Eivind @ 21.12.06, 17.35) 43270
uten dps ville det ikke skjedd noe ...
Uten healers ville alle død ---
Du vinner på argumenter ...
[/b]
Uten en tank hadde alle død...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
SITAT(Maximum @ 21.12.06, 18.48) 43275
Uten en tank hadde alle død...
[/b]
Poenget er at tanken holdes oppe av healerene. Så ja, karakteren spiller en stor rolle, men det er de som spiller healere som faktisk gjør at tanken har noe som helst verdi.

Ja? Akkurat det samme går for DPS og healers ...

slik jeg ser det, er healing er 85%, tanking er 5% og dps er 10%. DPS er litt mer krevende, siden du ofte har flere ting å tenke på. 90% av tiden står en tank på ett target og dumper rage.

Tja det er ikke alltid bare bare å drive på med tankrotation og herje rundt. Jeg sitter som regel ikke bare der å jesper mens jeg tanker. Jeg sier ikke at en tank bærer 100% av raidet, men jeg er ikke enig med Eivind her om at tanken ikke bærer noen vekt i det heletatt når det tross alt er tanken som får inn 90% av hitsa i en normal bossfight. Og igjen hvis tanken ikke blir heala så dør healerene:p så det går opp i opp...

Mulig vi ikke har verdens mest krevende jobb, men til gjengeld har vi som regel den største repairbillen alt i alt:p Siden healerene ikke alltid gjør jobben sin godt nok:p Hører stadig folk klager over repairbillen sin:" OMG 6g in repairs!" Så hører man en av tankene:" Yay! 24g repairs!"

Også får de fleste tanker prio på det lilla greiene alle er der for også ...

Healers har den største jobben, og det tyder bare på dårlig instancedesign fra blizz sin side.

Uansett hvilken klasse Eivind spiller, så er den klassen den VIGTIGSTE FOR HELE RAIDET!1!!!

Virker det som... :nisse:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg synes WoW begynner å minne mer om en jobb en om et spill. :(

Og tanking?

Ta Patchwerk for eksempel: Det øyeblikket en mage/lock/hunter kommer over en rogue på DMG-meeter gjør roguen en dårlig jobb.

Patchwerk er et godt eksempel, da han samtidig er krevende og straight forward.

Jepp, en fyr som spilte på serveren min før, laga nettopp en film der han hadde 1550 dps på patchwerk.
Og han bare klikka rundt med musa si. Ikke påstå at det tar ferdigheter. Du kan trene en hjerneløs apekatt til å gjøre det.