Den sosiale World of Warcraft-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gratulerer med dagen Duke! Så ut som en grei bursdagsgave å få! :D

WTB Eivind as GM i Spillegal!
 
Ordna nå. Straks level 16, se å få ræva i gir dere andre.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Visste ikke helt hvor å putte denne, så her er den. Kliiiiiiiiiiiiiiiiiiikk! Det er verdt det :)

Sebudai, the motivational speaker ;)
 
LOL as! jeg lo som bare av han duden .. haha ! Snakker om motivasjon!

Men dere, er noe jeg lurer på.

Jeg har en "venn" eller rettere sagt lillebroderen til en venn av meg. (21 og 20 år)
Han har alltid vært småarrogant og han er egentlig ganske så geek, men broderen hans tok han med da vi så film hos meg istad. Tingen er at det var jeg som som fikk han til å starte warlock (anbefalte den etter de første drakedog videoene) og jeg som fikk han inn i en av toppguildene(noe han sier han fint hadde klart alene i etterkant)


Jeg spilte litt wow da de kom inn, han kommenterer ... jævla lite +dmg du har a ! Frostbolts hitter jo bare på 1200 lol(jeg har 550) jeg har over 700 på min warlock jeg ! Jævla lite stanima du har a! jeg har 8000 hp jeg (jeg har rundt 5000 med all stanimagear på) Så sier jeg: "Mages har mer intellect og + critt om vi går for det) (hadde 34% med fire) så kommer han og sier at han har 20% critt hele tiden som er noelunde det samme jeg har med frost nå.

Så sier jeg at mages er bedre på pve, så svarer han dette : (OVERDRIVER IKKE)

"Warlocks eier både PvP OG PvE, mine dots gjør så mye skade at jeg ikke behøver å gjøre noe, ikke stikke av - jeg ser dem bare dø lol. Og mages herregud, jeg one-shotter dem (etterfulgt av den irriterende lattern hans) OutCast som er rogue og også spiller på samme serveren starter da å bli irritert.

Så sier han dette" Som jeg sa; Locks er bare best i PvP og PvE, end of diskusjon!"

Så sier han : "Dessuten, hvorfor topper jeg dps listene i Naxx hele tiden om mages er bedre? Ingen mages er i nærheten av meg DPS messig" Så nevner jeg den DPS magene i Purple Rain (guilden til Lurtz) har, så sier han at det ER KUN fordi LOCKENE dems MÅ suge)

FAEN JEG HATER SÅNNE TYPER! Jeg som sagt har dedikert meg til pvp, så pve er ikke min sterke side .. hvor sant er denne påstanden? -_-
 
Bare kall ham homo. Er mye lettere.
 
Enig med eivind. Dog det er gøy med så mye +dmg. Jeg trenger bare dotte dem og løpe rundt, så er de døde. Utrolig gøy, egentlig. Og med 1400++ Shadowbolt hit, kommer resten av seg selv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ga meg med aktiv raiding før siste patch, og nye talents, men en lock med affliction er indeed rimelig imba i PvP.
Det er få klasser jeg ikke kan dotte opp med alt jeg har, CoA, Corruption, Siphon Life, Immolate og Unstable Affliction, samt å bruke Drain Life som nesten alltid aktiverer Nightfall (pga både Drain Life og Corruption), så en instant Shadow Bolt, med det gearet jeg har (en god del +dmg, husker ikke nøyaktig), uten at de dør...

Litt annerledes i PvE tough, ettersom vi skaper så hissig mye treath. Jeg har også toppet dmg meter i MC og BWL, tough ikke i Naxx eller AQ40, men da må det nukes og Life Tap`es godt, pluss at jeg nesten alltid får aggro av mobs (ikke bosser, da over-aggroer jeg selvfølgelig ikke) når de er nede på 10% , men det er sjelden noe problem, og ender evt bare i repair costs for meg selv uansett :)

Men ja, hvis han som lock topper dmg meter i AQ40/Naxx, vil jeg heller sette spørsmålstegn ved de andre DPS klassene i guildet hans, enn å rose han opp i skyene.
Tough, hvis de bare gjør trash mobs og/eller Anub, er det kanskje greit nok :p Hvor god progress har de?


Edit: Kall han homo uansett, for sikkerhets skyld.
 

EagleJin

Bear Necessity
Duke: Trøst deg meg at han indirekte sier han ikke har skills. Det er jo locks som er imba, ikke han XD
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Duke: Si til han at det er nok større sannsynelighet for at det er magene i guilden hans som ikke har helt snøring på hva de driver med. Warlocks gjør like mye skade helt til de går tomme for mana og må begynne å life tape og drain life for å gjøre opp for det. "Heal warlockene" kan noen si, men det er det ikke mulighet for på bosser som Loatheb og man kan heller ikke avse for mye ekstra mana for å gi warlocks mana på bosser som Thaddius, Four horsemen, Sapphiron og Kel`thuzad.
Vi har hatt Shadow priest på Thaddius, selv ikke med full shadow weaving og vampiric embrace/touch klarte warlockene å slå de beste magene våre. I det en boss går under 20% så begynner molten fury å virke, da gjør mages syk skade.
Vi har heller ikke dårlig locks, alle warlockene våre har +600/700 damage og har spilt siden dag 1, de vet hva de driver med.
Be han slå 1600 dps på Thaddius, så skal jeg vurdere å ta han seriøst.

Når det gjelder PvP er ikke warlocks noe annet enn latterlig overpowered, noe som mest sannsynelig blir fikset. Det er ikke noe å argumentere mot en gang. Jeg så på duels mellom en av de bedre magene våre (t3 og generelt bare naxxramas/AQ40 gear) mot en av warlockene våre. Warlocken fearet han, one shottet han deretter med soul fire. Soul fire crittet for 6000 i en jævla duel, neste duel crittet den for 5000. Man skal ikke one shotte tier3 geared folk uten videre. Warlocks har 3 builds og alle er bra i PvP.
 
Jeg løp forbi en Warlock som bare rakk å Dot'e Roguen min i WPL i går, 10 sec senere døde jeg..
Tror egentlig det sier det meste når man kan miste over 4,5k HP så fort =/
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Etterpå logger jeg inn, og teller opp hvor mye dmg dot`ene gjør over X antall sekunder, om ikke for annet enn å vite det selv :p
 
SITAT(Evehr @ 24.12.06, 12.39) 43724
Jeg løp forbi en Warlock som bare rakk å Dot'e Roguen min i WPL i går, 10 sec senere døde jeg..
Tror egentlig det sier det meste når man kan miste over 4,5k HP så fort =/
[/b]
10 sec = 3 tick = du lyver

Gi det 20 sekunder minst, med 800 spelldmg tror jeg vi sier.
Men hey, rogues med ekvalient gear dreper deg på 2 sec, classbalance plx!1
 
Jeg voldtar nå omtrent alle classer så det nesten er kriminelt med locken jeg spiller på. Det eneste jeg har problemer med er Rogues med r14-gear og huntere. Corruption ticker for ca. 350-370
 
Du ticker ikke 4.5k hp på 3 ticks, det går ikke uten godt over 850 spelldmg, zg trinket og imp. curse saken.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Med alle dotter oppe tikker det for 186 i sekundet over 24 sekunder, pluss at man gjerne bruker Drain Life samtidig som de tikker, som er 355 dmg til, over 5 sekunder, så da i underkant av 1775 for 24 sekunder. Ca 4464, pluss 1775, gir 6239 dmg over 24 sekunder, KUN på dotter, hvis de opprettholdes. 260 dmg i sekundet.

Dette er da bare dottene (og drain life). 3 av dottene er instant, de 2 andre med 1.5 og 2 sec casting time.

Da har jeg ikke regnet med:
At jeg har Nightfall (instant Shadow Bolt), som nesten alltid aktiveres, og er 592 dmg. I tillegg har jeg Shadow Mastery, som gir 10% mer shadow dmg. Og Contagion, som gir CoA og Corruption 5% mer dmg. Og 623 +dmg på gearet.
Man kan forsåvidt slenge på en fear, 1.5 sec cast, eller en av de TO instant fearene, Death Coil og Howl of Terror, hvor man får tid til en Soul Fire, 894dmg. Mens dottene tikker.

Vi trenger en PvP nerf :(

P.S: Dette er med et fullt Affliction build, 43 - 8 - 0
 
Har howl of terror blitt instant?