Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg trur jeg leste om en guild kun bestående av homofile personer som aktivt gikk ut på realm forum etc å ville rekruttere mer tvilsomme personer, men fikk alle emnene låst og sletta samt guilden deres ble disbanda. Blizzard uttalte at de kun ville hjlepe dem mot hetsing og det var til deres eget beste var begrunnelsen.
 
Kjept spørsmål: 100k dmg på en AB runde... er det mye?

Varte 30 min.
 
Er over gjennomsnittet ja, skal ha vært mye i combat for å klare det, fint mulig men.
 
Klarte det med en warlock jeg spilte på. 102k, faktisk. laster opp Screenshot hvis det er nødvendig.
 
75k damage med warrior på 20 minutters AB er rekorden min :/ Men så spiller jo ikke jeg så ofte dah.


Speaking of which, er det noen som har en combat/hemo-rogue de kunne tenke seg å låne bort til et par-tre timers bruk? All rogue jeg noen gang har spilt har vært standard 30/8/13 build, har veldig lyst til å prøve de andre treene. :) Har spilt med en del fra SG som sikert kan bekrefte at jeg ikke er scamm0r.
 
Alice: En crappy rogue på Vek'Nilash med combat specc, tror jeg, er ikke sikker... men du kan logge på å sjekke om du vil?
 


/hail
 
Den filmen fikk meg til å se etter en mulighet for å bruke Xbox360 kontrollen min til PvP i Wow.
Jeg fant et program som skulle funke, men når jeg skal starte det/fullføre installasjonen kommer en fin liten Windows feilmelding..
Her Fant jeg da herligheten, hvis noen andre er villige til å prøve kan dere vel bekrefte/avkrefte at det er noe galt med fila og ikke bare hos meg.
Fortsetter vel søket etter en annen måte å gjøre dette i morgen..
 
Jeg har i alle fall tenkt å prøve det ut når jeg får meg en Wii, hvis det fungerer da og det ikke er noen risiko for at kontrollen ikke funker med Wii eller noe annet piss.
 
SITAT(Evehr @ 28.12.06, 18.43) 44209
Den filmen fikk meg til å se etter en mulighet for å bruke Xbox360 kontrollen min til PvP i Wow.[/b]
Bruker ikke 360 et trådløst system Microsoft ikke har sagt til noen hvordan fungerer? Synes å ha lest en plass at Guitar Hero til 360 ikke blir trådløst nettopp på grunn av dette.

Bamsefar: Du kan helt trygt koble opp Wiimoten til PC. Har gjort det litt selv, lekt meg litt. Med GlovePIE er det også rimelig enkelt å skrive egne, simple scripts også, eller bare laste dem ned. Du skal ikke se bort i fra at Deetee (han på filmen) legger ut GlovePIE scriptet han skrev på Axemen forumet.
 
Ringte i 30 min før jeg kom igjennom, så måtte jeg vente 15 minutter i kø + 10 minutter på hold, for dette:

"Im sorry sir. We have recived your email, and the account-team is working on it"
"Ok, could I talk to them then?"
"No, they have left for the weekend, and wont be back untill monday"
"So, what do you suggest I do then? Ive been waiting for three weeks, and this is getting very frustrating"
"Well, the account-team is very busy at the moment, since theres seemingly alot of cases like yours these days"
"Well as I said, its been three weeks, and the last guy I talked to said it could take UP TO two weeks to solve my problem, and with all respect, I have sent you all my information AND a scan of my passport."
"Well, you could call back on monday, and try talking to the account-team about your problem"
"Didnt you just say they were really busy?"
"Yeah, they are"
"So... Youre saying I will get the problem fixed faster if I actually call them, even though there obviously is a queue?"
"Yeah ... I guess so"
"Ehum, ok"

GG blizzard hotline, SÅ JÆVLIG NYTTIGE.
 
Jeg veit. Men slik er jo så og si alle support telefoner. Da jeg ringte dem var det en halvtime i kø, og fyren jeg snakka med var så jævlig ubrukelig at jeg fikk frysninger.

btw, hva er galt med accounten din?