Den sosiale World of Warcraft-tråden

Blitt stjålet.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Fins det noe digital distribusjon av WoW? Offisielle nedlastninger osv. så man ikke trenger CDer?
 
Lurer på hvor mye av tbc vi alerede har lasta ned...siste patchen var på nesten 700 mb, og ryktene sier det kommer minst en svær patch til.

Tror vi kjøper en blank cd plate som er et bevis på at vi har betalt enda mer for å få lov til å spille wow..er kanskje en readme og en najs intro på den da..hvem vet.
 
Tror du egentlig kjøper en CD med TBC du kan installere om du ikke allerede har lasted ned alle patchene. De får sikkert en del nye spillere med TBC, og de kan ikke forvente at de skal laste ned 2 gb med patcher før de kan spille.
 
Ikke meg heller, de må jo allerede laste ned litt over 1gig.
 
Nei, kom hjem litt før jeg posta, nyttårsaften suger.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Står på den schtøgge demo-siden til Blizz at man kan laste ned, men neida. Jeg lagde t.o.m. en dummy-konto for å komme til step 2 aka. nedlastningen, men da blir jeg bare overført til wow-europe siden og det fins ingen steder jeg kan laste det ned.

HERRLICH. Jævla møkk. Jævla hyklere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stikk innom en spillbutikk og rask med deg en sånn prøvepakke, hele spillet følger med. Litt gammal versjon da, så du må laste ned noen petabyte med patch, men pyttsann.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får vel si at sammenlignet med Twilight Princess så er det vanskelig å godta hvor lite spill det faktisk er i World of Warcraft, ja. :p
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
SITAT(Yetipants @ 02.01.07, 12.13) 44779
Får vel si at sammenlignet med Twilight Princess så er det vanskelig å godta hvor lite spill det faktisk er i World of Warcraft, ja. :p
[/b]
Er det denne tiden av måneden igjen?
 
SITAT(Yetipants @ 02.01.07, 12.13) 44779
Får vel si at sammenlignet med Twilight Princess så er det vanskelig å godta hvor lite spill det faktisk er i World of Warcraft, ja. :p
[/b]
Nei, egentlig ikke.

Lurtiz, jeg lo. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sorry gutta, glemte at WoW eksisterer i sitt eget lille vakuum hvor det er det eneste som betyr noe. >_<

Var uansett en forklaring på at jeg ikke har spilt så mye i det siste, men jeg skal prøve å få klinka unna noen quests etter eksamen sånn at jeg kan bli med på sånn der daugruver.