Den sosiale World of Warcraft-tråden

K999

Keystone State Of Mind
Du har kjøpt TBC? Right? Hvis ikke kommer du til å bli skuffet:p
[/b]
Ja seff, har jo postet her i mange måneder sånn casual om WoW.
Hvilken server spiller dere fleste på? Og er det Alliance eller Horde det går i? Vet ikke om jeg vil være BE eller Dranei.

Takk Affable for din kommentar <_<
 
Tror fleste her på Spillegal er ganske godt spredd utover, så det eneste jeg kan si er velg det du har lyst til å spille, det er som oftest da du får mest ut av spillet.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Bare rull, pass på at det er en PvP server ellers kommer du til å angre.
 
SITAT(Duke @ 20.01.07, 18.06) 48136
To i guilden min har blitt lvl 70 og den beste pve guilden har allerede 8 lvl 70 .. hva er det med spillegale folk?
Lvl 42 blood elf paladin? :hæ:

Fikk tilbake kontoen min for to dager siden og nærmer meg lvl 62, stresser ikke as. Vet ikke om jeg går casual eller hardcore denne gangen heller.

Hørte noe at den første som blir lvl 60/70 BE/Dranei får en ekslusiv mount? : :hm: :eek:
[/b]
Godt over 10stk som er lvl 70 på Kazzak nå, og den høyeste Shamanen på Alliance er 51 :eek:

Sjuke folk.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Spill blood elf warlock eller noe i steden, blood elf er så jævlig imba mens draenei er bare stygge og litt kjedelige. har du sett mounten deres?
 

K999

Keystone State Of Mind
Ja, har sett mounten til Dranei og jeg gleder meg.
Spiller Dranei på en normal server.
Og skal starte en Blood Elf senere på en pvp server.
 
Du må starte èn og holde deg til den, det er det som er cluet hvis du skal nå lvl 70. iallefall innen en rimelig tid.
 

K999

Keystone State Of Mind
My plan. Har hatt mye problemer nå istarten, først så var det nettet, og nå veldig mye lagg på Stormrage server. Og nå ryker batteriet på Laptopen. (Glemte ledningen hos en venn)

Så jeg er bare lvl 10.
 
Yaym underbog er nå cleara, må si det var en litt mer krevende instance enn HC:p Mye mulig at jeg som dps tank og priesten vår som var shadow hadde noe med det å gjøre:p Men gøy var det hvertfall:D
 
Dinget 66 i går, mage. Ice Lance er verdens beste skill. XD Grindet 40 questmobs i Nagrand i går før jeg måtte sitte ned for å ta meg et glass. Null downtime jo. Haha, mage. <3
 
Dødtid mellom hvert kill.
må du sette deg ned i 20 sec for å drikke mellom hvert kill har du masse downtime, er du feral druid har du ikke downtime i det heletatt.
 
Drepe en mob, spise...drepe en mob, spise...

Hurra!

Edit: tja..forskjeller fra level 60 og nå? 5% mindre crit, mindre hit, enda verre rage generation.
Men over til de positive tinga. Hamstring gjør nå 20 mer skade, intercept gjør 5 mer skade, og *trommevirvel* thunderclap gjør 20 mer skade!

HURRA!
 
SITAT(Crizpy @ 22.01.07, 17.44) 48508
Drepe en mob, spise...drepe en mob, spise...

Hurra!

Edit: tja..forskjeller fra level 60 og nå? 5% mindre crit, mindre hit, enda verre rage generation.
Men over til de positive tinga. Hamstring gjør nå 20 mer skade, intercept gjør 5 mer skade, og *trommevirvel* thunderclap gjør 20 mer skade!

HURRA!
[/b]
Du er ikke arms? Eller? Selv har jeg en veldig alright rage generation og slår hardt nok til å ta ut 2-3 mobs på en gang uten å miste stort mer enn 50-60% hp... Og det nærmeste downtime jeg kommer er når jeg fyrer opp noe bandages...

Tobias: Til ditt forsvar er ikke alltid ironi på internett det enkleste å skjønne:p