Den sosiale World of Warcraft-tråden

Vel, tankene våre, som har tanket alt i 40man fra MC til Naxx, sliter med å tanke flere mobs i karazhan (spellinglol), så noe må gjøres.

De fleste tankene jeg har spilt med i instance liker også at peten min OTer mobs, med 5,5k hp og 9k armor tåler den litt juling.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Warriors trenger definitivt en tanking buff og en rage buff generelt. Selve skadepotensialet deres i PvP sett bort i fra noe treg rage generering virker bra nok, en level 66 warrior white critet meg for 1800 etterfulgt av en 2800 MS crit, så burst skaden er ikke så altfor verst.
Når det gjelder multitanking så kunne de eventuelt buffet Devastate til en cleave effekt. Warriors skal være suveren nr.1 i tanking. Synes hele designen av hybridklasser er helt latterlig, de kommer altfor nær de spesialiserte klassene i hvert felt, de taper bittelittegrann på muligheten til å specce 3 helt forskjellige ting. Hadde jeg rollet ny klasse i dag basert på hvordan ting ser ut nå så hadde jeg uten tvil rollet en hybrid. Rett og slett pågrunn av at i realiteten så taper jeg ingenting på det.

Cripzy, jeg regner med du er litt opp i levlene nå (kom gjerne med inspill dere andre også). Jeg er nå 64, Fury og liker det. Jeg bruker 2x Grunt's Axe, gjør vel forsåvidt grei skade. Men burde jeg skaffe meg en skikkelig 2h, og gå Arms når jeg nærmer meg 70? En Axe/Polearm spec hadde gjort seg, svir skikkelig hver gang jeg levler og minster nesten en hel crit.

Spiller selv arms warrior og koser meg skikkelig, har ikke mye downtime og slår meg igjennom mobs som bare det:D

Vel .. like før TBC så satt jeg å gamet ekstremt mye på en warrior, i group pvp så er som Lurtz sier; bra, nesen for bra spør du meg. I single pvp så synes jeg at warriors kunne få en liten buff, samt gjøre noe med rage, er jo helt latterlig at man ikke får rage når man slår på icebarrier/manashield/PW shield. I single pvp sleit jeg som bare å få rage, i group pvp herjet jeg med alt som var.

Samt pve tanking nå ser jeg at warrior sliter noe helt vannvittig med å tanke flere mobs samtidig, en buff der så blir jeg fornøyd.

Lurtz: Helt enig, hybrid classene er jo like bak; jeg hadde en krangel med en shammykompis av meg som var i naxx ofte, han sier at mage dps messig er evig bak shaman pve wise. Jeg sa meg uenig men jeg dedikerte meg mest til PvP så han mente han viste det bedre. -.-
Men han lo når jeg sa at stoore bosser så burdte mage dps kommer over shammy sin. Det morsome var at jeg knuste han på lvl 66++ instancts selv med frost(med pet) men han sier at AOE dps er JUKS (som om ikke shammys har brukbare aoe totems osv)
Når vi tok raske instancts så ble jeg som regel eid, men frostdebuffs rakk jo aldri å hitte
Noen som vet mer om dette?

Jeg mener, om han slår meg på det eneste jeg skal være best på (selv tross 10% fireball/frostbolt nerfen) så kan man likegjerne rolle en hybrid. Enchanment-shammys er helt gærne, elemental-shammys critter for så store tall at herregud og resto-shammys pvp messig er dritvanskelig å få ned.

, men respeccet deep fire igår og må si at molten fury og alt annet + critt der er helt vannvittig, når fireballs hitter på over 2k så snakker vi.

Crizpy: Du er wl,ya? Har du sett at r12-14 får noen epiczz på 70? General waist,wrist,feets og neck?
Det gjorde meg iallfall litt glad. ^_^

(/)______
(oo) O o o ~~
(__)_____/
....||.||.||.||.............../moo....... Totoro's Windfury critts you for 3333

Nope ^_^ Spurte en kamerat om han kunne gå inn å skjekke det .. han var blood guard, så logget han seg på meg og sa at han ikke fikk se det jeg så.
Jeg håper iallefall at han har vært oppmerksom nok.

Alle kan kjøpe det blå hwl settet ja, men hwl settet er jo 5 deler for meg (uten føtter) og føttene er det jeg kan handle inn.

Så da får vi som slet oss til ranks noe fordeler på 70? ^_^

Det suger eselkukk. :(

Vil ha tilgang på gear som ikke blir så .. vel .. casual. Jaja, går for arena uansett.

Det du gjorde på level 60 for 2 år sida er helt uvesentlig hvis du spør meg.
Hadde selfølgelig vært kjekt med litt ekstra stæsj, men kan egentlig ikke si at jeg føler meg snytt.

Shammy har ikke sjangs på mage i pve dps, latterlig å si noe sånt.

69, siste inspurt i morra. Med tanke på at jeg startet på onsdag, er jeg fornøyd.

Btw, bruk www.wowhead.com istedenfor thotbot, mye raskere, bedre dekning, og rett og slett mye lettere å bruke. Uten windowed mode + wowhead hadde jeg nok vært 66/67 nå.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Vi har clearet opp til Shade of Aran i Karazhan nå (han var jammen en gretten gammal gubbe). Han har tidenes enrage animasjon :p "Give an old man some time to drink" så polymorpher han hele raidet, drikker i 30 sek, AoE pyroblaster raidet for uendelig mye skade :p

Men til det litt mer saklige. Instancen og bossene er usaklig kult lagd, men de er nær ved å ødelegge hele instancen med latterlige respawn timere. Det meste av trashet mellom bossene er på 30 min timere og det er mye av de. Så mens du lærer en boss, så må du avbryte og bruke massevis av tid på kjedelige triviale trash mobs for å kunne fortsette. Det er ikke annet enn en billig måte å holde igjen folks progresjon og gjør en helt vanvittig kul dungeon direkte frustrerende og kjedelig til tider.

Må si jeg elsker min Feral specca Dr00d, men den dumme er at jeg valgte feil server.
Spiller på Stormrage(Normal) bare fordi en kompis absolutt skulle spille på den. Og nå angrer jeg på at jeg ikke starta den opp sammen med min andre char.

Hva koster det å eventuelt migrate min char fra Stormrage til Grim Batol, blir det dyrere hvis servern allerede er stappfull? Kanskje jeg skulle tatt en fri migrate med begge mine til en annen? :p

AzMan Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det umulig å overføre en character fra non-PvP-server til en PvP-server, så dermed har du ingen mulighet for å forene dine to characters.

Hmmm... Jeg leste litt på migrate siden og der stod RP til PvP var umulig og omvendt. Men ingenting om servere med Normal mode på.
Men jeg frykter for at det ikke heller går. :(