Vel .. like før TBC så satt jeg å gamet ekstremt mye på en warrior, i group pvp så er som Lurtz sier; bra, nesen for bra spør du meg. I single pvp så synes jeg at warriors kunne få en liten buff, samt gjøre noe med rage, er jo helt latterlig at man ikke får rage når man slår på icebarrier/manashield/PW shield. I single pvp sleit jeg som bare å få rage, i group pvp herjet jeg med alt som var.
Samt pve tanking nå ser jeg at warrior sliter noe helt vannvittig med å tanke flere mobs samtidig, en buff der så blir jeg fornøyd.
Lurtz: Helt enig, hybrid classene er jo like bak; jeg hadde en krangel med en shammykompis av meg som var i naxx ofte, han sier at mage dps messig er evig bak shaman pve wise. Jeg sa meg uenig men jeg dedikerte meg mest til PvP så han mente han viste det bedre. -.-
Men han lo når jeg sa at stoore bosser så burdte mage dps kommer over shammy sin. Det morsome var at jeg knuste han på lvl 66++ instancts selv med frost(med pet) men han sier at AOE dps er JUKS (som om ikke shammys har brukbare aoe totems osv)
Når vi tok raske instancts så ble jeg som regel eid, men frostdebuffs rakk jo aldri å hitte
Noen som vet mer om dette?
Jeg mener, om han slår meg på det eneste jeg skal være best på (selv tross 10% fireball/frostbolt nerfen) så kan man likegjerne rolle en hybrid. Enchanment-shammys er helt gærne, elemental-shammys critter for så store tall at herregud og resto-shammys pvp messig er dritvanskelig å få ned.
, men respeccet deep fire igår og må si at molten fury og alt annet + critt der er helt vannvittig, når fireballs hitter på over 2k så snakker vi.
Crizpy: Du er wl,ya? Har du sett at r12-14 får noen epiczz på 70? General waist,wrist,feets og neck?
Det gjorde meg iallfall litt glad. ^_^
(/)______
(oo) O o o ~~
(__)_____/
....||.||.||.||.............../moo....... Totoro's Windfury critts you for 3333