Den sosiale World of Warcraft-tråden

Ja, det er litt teit. Mulig det er placeholders, men tviler.

SITAT(Eivind @ 09.02.07, 00.12) 51289
Ja, det er litt teit. Mulig det er placeholders, men tviler.
[/b]
Er det en del av ett set item? Isåfall tviler jeg at de gjør noe mer med det, men kunne vært værre, kunne vært som en helt vanlig shoulder istede:p

SITAT(Lurtz @ 07.02.07, 21.35) 51095
Helvetes udugelige folk. Shattered halls heroic instancen vår ble nå reset for 2.gang og server shutdown, 1 fuckings time i dass. Samme skjedde i går.
[/b]
Ang. Heroic Instances.. jeg leste en plass at det var trashmobs i diverse HIs som hittet for rundt 15000 health, og at en tank med rundt 20k health ville være absolutt nødvendig. Det var dog uklart om dette hittet var på en cloth eller gud vet hvilken armor-type class. :x Har du noe å informasjon å dele?

Ingen mobs i 5man instancer slår for 15k på heroic. Muligens 14k critt på cloth, selvom det er høyt.

Har 7,5 hp unbuffet nå, warrior charget meg, jeg mashet blink button, men jeg døde før jeg rakk det, var en kompis bak meg og han bare 0_o

Bør bli bedre når jeg skaffer meg - restiliance eller åssen enn det skrives.

Angående warrior pve så har det vel ligget i kortet lenge, at folk foretrekker palas og druid som tanking for tiden er vel drøyt.

Druid funker som tank, fortsatt ikke like bra som warrior i 5man synes nå jeg. Heller ikke i karazhan.

En ting det ikke er tvil om er at en god paladin eier ræva av priests i healing. Beste gruppeoppsettet jeg har vært med på, var shadow priest (dps), paladin, warrior, hunter og mage.

SITAT(Eivind @ 09.02.07, 19.08) 51384
Druid funker som tank, fortsatt ikke like bra som warrior i 5man synes nå jeg. Heller ikke i karazhan.

En ting det ikke er tvil om er at en god paladin eier ræva av priests i healing. Beste gruppeoppsettet jeg har vært med på, var shadow priest (dps), paladin, warrior, hunter og mage.
[/b]
Second that... Det der er som regel målet mitt når jeg prøver å fyre i gang en gruppe.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Priests er en mer eller mindre ødelagt klasse takket være talentløse designere for klassen. At en paladin eier en priest i healing på noen som helst måte er rett og slett absurd.
Shadow priest er bedre i PvE på den måten at de faktisk bidrar med noe unikt i form av mana/life draining til hele partyet via sin egen skade, noe som funker eksepsjonelt bra med paladins siden de får mana av healing (Spiritual attunement) i tillegg til manaen fra Vampiric touch, noe som gir de en helt latterlig mana tick bonus når det er en shadow priest i gruppen. Det er kult at de har gjort shadow priest bra i PvE, men det er fortsatt en off spec for klassen, main speccen er rett og slett elendig.
Priests lider fordi hybrids har whinet uendelig om å ikke ha noen funksjon i raids og hva er Blizzard sin løsning? Istedenfor å gjøre det slik at hybrids er nødvendige i spillet, så buffer de healing delen deres til helvete og tilbake igjen, resultatet er at de har healing som overgår priests + muligheten til å være hybrid. De jævla idiotene som fant på å gi priests mulighet for å gjøre holy damage istedenfor å faktisk gi healing talents i Holy treet burde bli sparket, er som om de skulle mikset opp Balance og Restoration til et healing tre for druids og Holy og Retribution for paladins.
Håper virkelig de fikser det, hybrids er for tiden LATTERLIG overpowered i alle sammenhenger.

EagleJin

Bear Necessity
SITAT(Crizpy @ 09.02.07, 16.30) 51369
Der gikk blizzard offisielt ut og sa at warrior tanking suger balle, og de kommer til å gjøre forbedringer.
[/b]
Og hva tror du skjer da?
Jo:
/target Lionheart og Mooncleaver
/bye

:(

Det tar jo år å drepe hybrids for tiden i PvP også, druids tåler noe så inni helvete. :(

Ice lance fungerer liiiite på druid i og med at de shapeshifter direkte ut av det,

http://www.wowhead.com/?talent=kZVgrzfbcRZbAGzobxsbo

Er min pvp spec atm, frost som support + noe damage og fire for dps, men jeg gjør overhodet ikke nok skade, så jeg vurderer å bare spece 21 i frost til icebarrier og resten i fire, si hva du vil men combustion er farlig bra i pvp ( minus purge, spellstealing osv -.-) pluss jeg får firepower.

Eller så speccer jeg full frost ned til Elemental Pet for å få mer nytte av f.eks icelance.
Siste mulighet ( arena ) er 40/0/21 arcane ftw for skade hvor enn kjedelig den builden der er.

Noen som har noen innspill angående pvp-builds?

Jo, dispell, purge, speallstealing + felpuppy starter å bli for latterlig bra, hver magic klasse skulle hatt en talent som gjorde sjansen for å ikke få dispell en del større.
Kult for priest tier41 disiplince å bli purget på sekundet.

En druid i bear slår like hardt med mangle som mortal striken min critter på han.

Eneste måten jeg dreper fearl druids på nå, er å kite de rundt, håpe på at de proccer second wind, fortsette å kite, fear+bandage hvis de ikke bruker pvp trinket, kite kite kite, håpe på at du går ut av bear for å bruke roots eller hva faen, så intercept+smash.

Hadde nettopp en duel med en druid der jeg brukte fear+bandage 3 ganger..han vant med 600 hp.

3.5k aimed. Jeg er glad. Bare synd hunters ikke kan drepe stort om ikke alt critter på en gang.

Tingen er at aimed shot uten critt, hitter for rundt 700-1000 (Kommer ann på cloth/plate osv), men critt går mellom alt fra 1500-3500. Arcaneshot kan komme seg opp i 2000.

Hvis hunters ikke critter ender de opp med å måtte kite, og derfor er alle hunters som vinner dueller "Gay/feige/homo/osv" fordi de gjør det de må for å vinne.
En av grunnene til at jeg ikke gidder å pvpe så mye lenger.

Enten det eller fordi de blir ansett som "OP" :p IWIN buttons *tihi*

For min deal så er hunters en real utfordring, så classen passer for meg nå, nå nerf de JÆVLA locksa plx!

Jeg har hørt at locks har fått et lite problem i det siste og ikke er så overpowered som de var pre-tbc.