Den sosiale World of Warcraft-tråden

Klikk

Nå begynner vi å snakke skikkelig content her. Mulig det blir no satsing på det til Sommern når jeg har mer tid og bedre gear, hele greia med ladders virker tøft synes ihvertfall jeg.

SITAT(Eivind @ 16.02.07, 02.30) 52460
Klikk

Nå begynner vi å snakke skikkelig content her. Mulig det blir no satsing på det til Sommern når jeg har mer tid og bedre gear, hele greia med ladders virker tøft synes ihvertfall jeg.
[/b]
Laga et team med 2 shamans, 2 frostmager, 1 priest, 1 warlock og meg.
Prøver å balansere det så det blir 1 shaman, 1 mage, 1 warlock\priest altid en paladin og altid meg :D

Mye bedre enn alle BGer ja, men skulle ønske det var en 1vs1 arena, behøver ikke å være ranked eller ha laddersystem, men det er jo helt umulig å finne 1vs1 utenfor BG/Arena lenger.

Duel er ca. like morsomt som å Idle i IF...

Og 5v5 også:p Vi har en paladin og shammy healer i vår gruppe, det viste seg å være genialt, vi tapte mot en team bestående av 4 hunters og en loladin da. :( Men alt i alt så fikk vi en kjempestart i arena, slo de andre i guilden til og med. :D 23-6

Ble tvunget til å specce arcane3minlolzor da, jeg som ville ha pet i arena. :(

Jeg driter i balance, jeg vil bare ha 1vs1 fordi det er moro, som sagt behøver det jo ikke å være ranked eller no.

Beste gruppen slik jeg ser det, må være paladin, warrior, priest, mage og kanskje en rogue/hunter.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Er jeg den eneste som ikke kommer meg inn nå? Det har stått "Connecting" i mange minutter nå! :eek:

Men etpar hundre gull på ganking i Searing Gorge er greit? :p

Buhuu. Der var det ikke mer playtime igjen. :(
Har ikke Visa, så jeg må vel ned til byen skaffe meg et gamecard.
Er det mange forskjellige gamecard? Tenker på antall dager.

FU dere! Har over 2000 i rating nå. :D Gladiator staff! Her kommer jeg, spiller også 2v2 for fun og må si åssen i helvete tar man ned to druids? :s Og i 3v3 .. å møte pala, shammy og druid var det verste jeg har opplevet.

Det som også overrasket meg litt er hvor fullstendig mye warriors dominerer arena for tiden, særlig i 3v3 og det som også overrasket meg er hvor lett pala+warrior 2v2 går ned.

K999

Keystone State Of Mind
SE HER'a! Drev og spelte på en 70 level i dag! WILT! Fløy rundt og kødda hehe. Men det va r kult. Tenker på å kjøbe TBC.

SITAT(K999 @ 20.02.07, 21.43) 53126
fun, fun.
Satt nettopp å spilte på en lvl 70 rogue. Sprang etter en 64 warrior og ganka han rundt 6-7 ganger.
Charen hadde også flying mount, så jeg fikk testet mye. :D
[/b]
Ja, kjempekult å drepe en forsvarsløs faen 8 ganger.
Ikke at jeg har noe imot det, men det er jo bare bortkasta tid.

Små barn små gleder.

Levler for tiden en Paladin bare for å ha spillt det, tok meg en tur i WSG som level 18. Kanskje ikke noen nyhet men stort sett alle som twinker kan absolutt ikke å spille, samme faen. Prøvde å gi dem enkle rettningslinjer med når alle er komplett idioter er det ikke lett. Hadde det ikke vært for at jeg ikke gjorde noe annet enn å heale ville vi ikke ha vunnet fordi Alliance hadde et par flere twinks enn oss.

En vis mann sa engang: "80% av alle som spiller WoW, kan ikke spille".

Så sant, så sant.

I lvl 10-19 BG gidder man ikke å stresse for å få flagget, da er det bare å drepe folk som gjelder.